Se full versjon : trenger deg?
Nightraven
29-09-03, 08:31
....eller noe ihvertfall?
Hva er dette til egentlig? Kan jeg få noe her?
....eller noe ihvertfall?
Hva er dette til egentlig? Kan jeg få noe her?
Dette er for de som trenger hjelp og støtte. Skal du ha deg dame, er det like greit å gå inn på http://bride.ru/.
Men vær forsiktig.... du kan fort ende opp med en egen beskrivende side : http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/
Jeg er redd vår side ville blitt jævlig kort. Vi er ikke oppfinnsomme nok rett og slett - krangler om de samme tingene om og om igjen. :roll:
Nightraven
30-09-03, 01:59
Det moromste med den thingsmygirlfriendandi... er at det minner meg på min eks-samboer. Jeg sa til henne at hun overreagerer på ting som er helt unormalt og hun er ikke helt riktig liksom.... mest sannsynlig at hun hadde ADHD og burde sjekke det ut. Noen måneder siden ringte hun meg opp igjen.... "du hadde rett, jeg har ADHD og skal begynne med medisiner snart". Utifra mine erfaringer vil jeg tør å påstå at hun på den websiden også har ADHD. Jeg tror sex kan hjelpe roe ned ADHD en liten stund, jeg husker jeg fikk fri i 3 minutter etter sex før vi skulle plutselig kjøpe maling og male kjøkkenet, stua og farge sofaputene knallrosa, krangle om Oslo er en storby eller ikke og at jeg ikke er oppvokst i London egentlig.
Synd at et forhold kan bryte sammen fordi en av partnene er klin kokos :lol: (denne gangen var det ikke meg /innocent)
Synd at et forhold kan bryte sammen fordi en av partnene er klin kokos :lol: (denne gangen var det ikke meg /innocent)
Far out. Så det er sånn det arter seg når en dame har ADHD. Var hun hissig og eller bare kanin kanyle :bonk:?
Jeg tror sex kan hjelpe roe ned ADHD en liten stund, jeg husker jeg fikk fri i 3 minutter etter sex før vi skulle plutselig kjøpe maling og male kjøkkenet, stua og farge sofaputene knallrosa, krangle om Oslo er en storby eller ikke og at jeg ikke er oppvokst i London egentlig.
Du kjedet deg ihvertfall ikke.
Nightraven
30-09-03, 15:57
[quote=Nightraven]
Far out. Så det er sånn det arter seg når en dame har ADHD. Var hun hissig og eller bare kanin kanyle :bonk:?
Mere hissig enn henne fins ikke. Jeg husker engang jeg fikk SMS på min mobil måtte jeg løpe vekk fra henne fordi hun begynnte å skrike og hyle at hun ville lese den først. Vi løp rundt og rundt i leiligheten helt til jeg stoppet når jeg så henne begynne å grine. Hun utnytta sjansen og denget meg på tygga etterfulgt av en venstre-hook og flere karate spark :lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.