PDA

Se full versjon : Og slik går dagan

gyrken
30-09-03, 11:44
I dag våknet vi med en tiger i senga. Fireåringen hadde tegnet striper på seg selv, fra topp til tå, med svart tusj. Toåringen hadde nøyd seg med å dekorere badegulvet. Hyggelig med barn. :trøtt:

Melaisa
01-10-03, 01:01
Minner om noen løvebarn jeg kjenner!

gyrken
01-10-03, 01:06
Ja, meg og. Tror du det er et dårlig tegn? ;)

Han ble ikke ren uansett hvor mye vi skrubbet ham i kveld. Det kan se ut som om tigergutten har kommet for å bli.

Toåringen måtte vaske badegulvet. Flink fyr. :)

Avil
01-10-03, 14:19
To-åringer kan vaske gulv.
*noterer*

gyrken
01-10-03, 14:33
To-åringer kan vaske gulv.
*noterer*

Toåringer kan faktisk brukes til det meste. Han fikk selvsagt masse ros fordi han var så flink. Og så ble han så skuffet da det ikke var mer igjen å vaske bort at han ville tegne flere streker. ;)

Lion
01-10-03, 19:21
Å? Ikke annet? Mine barn hadde bare malt hvite dører svarte i morges. I går derimot, limte de meg fast til stolen, men jeg fikk meg da løs, for jeg var så lur at jeg bare klatret ut av buksen.

gyrken
05-10-03, 10:12
Han har fortsatt å være tiger hver dag denne uken. Nå ser han ikke ut mer, gamle og nye streker over alt. Ungen kommer sikkert aldri til å bli ren igjen, men det er jo igrunnen hans problem.. ;)

Qlio
06-10-03, 00:12
Gjett om jeg er takknemlig for at vår lille håpefulle er for liten til den type rampestreker (ennå.....). Men regner med at storesøster (6 år) kommer til å bistå med hjelp når den tid kommer! :klem:

spindis
06-10-03, 00:16
min lille ramp har kun dekorert sofaen med penn enda han. skjønner vi har mange gode år i vente

gyrken
06-10-03, 01:19
Eldstemann dekorerte sofaen med sprittusj for et års tid siden. Gul sofa, rød sprittusj. Litt på hver pute bortover...

Utrolig nok fikk vi det av. Elnett hårspray klarte jobben!

gyrken
06-10-03, 01:43
Gjett om jeg er takknemlig for at vår lille håpefulle er for liten til den type rampestreker (ennå.....). Men regner med at storesøster (6 år) kommer til å bistå med hjelp når den tid kommer! :klem:

Det er veldig søtt når storebror hjelper lillebror å gjøre faenskap. Man vet det er på tide å stå opp når man hører fra kjøkkenet: "Lillebror, jeg holder mens du klatrer opp på toppen av kjøleskapet og henter kjeks!" :knegg:

gyrken
06-10-03, 01:54

Her er et eksempel på hjelpsom storesøster:
http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_bilder/174.html

Qlio
06-10-03, 09:37
*noterer febrilsk*

- ikke la barna være sammen uten tilsyn! :pekefinger:

Om man glemmer det:
- To-åringer kan vaske gulv! :danser:

Bildet var meget illustrerende, ja......
Hvordan reagerer man som foreldre på ett slikt syn?

gyrken
06-10-03, 10:33
Hvordan reagerer man som foreldre på ett slikt syn?

Jeg håper at jeg også ville husket å hente fotoapparatet. :snill:

Lion
06-10-03, 12:01

Her er et eksempel på hjelpsom storesøster:
http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_bilder/174.html

Fantastisk fint bilde. :inspirert:

surre
08-10-03, 19:03
Jeg fikk besøk av en jentunge på 1 1/2 års som hadde funnet et kritt...blått sådan... :D

Hun var blå på hele nattdrakten, i munnen..... *Litt av et syn* :lol: