Se full versjon : Forbruk
Sjekk forbruket til Colin Farrel (skuespiller):
Jeg endte opp på benken til en psykolog som ba meg skrive opp hvor mye jeg brukte i uka. Det ble noe sånt som 20 ecstasy-tabletter, 4 gram kokain (:gyrken:), 6 gram speed, tre flasker Jack Daniels, 12 flasker rødvin og 60 flasker øl. I tillegg kom sigaretter og hasj. Psykologen så på meg og sa: Lurer du virkelig på hvorfor du er deprimert?
Dette kaller jeg anselig forbruk. Noen høyere (bokstavelig talt)?
Hehe, nei...
Menne - hvor mye hasj kan (bør) man blande i en pose cookies fra Toro..?
Hehe, nei...
Menne - hvor mye hasj kan (bør) man blande i en pose cookies fra Toro..?
Etter min mening bør man holde til det under 0,5 g pr. deltaker, men det kan variere litt.
Men hvis det bare er to stykker som skal spise kake så må de jo spise hele kaka. Da blir de ikke bare steine, men feite også.
Røyke først, spise kake etterpå.
XXXXX sin hasj er altfor sterk for meg. :konstaterer: Jeg mistet faen meg hørselen og mistet følelsen i hele trynet.
Du skulle selvsagt hørt på meg. :overlegen:
Ja, jeg bør etterhvert begynne å lære av mine feil.
Det blir vel hipp som happ.
Sjekk forbruket til Colin Farrel (skuespiller):
Jeg endte opp på benken til en psykolog som ba meg skrive opp hvor mye jeg brukte i uka. Det ble noe sånt som 20 ecstasy-tabletter, 4 gram kokain (:gyrken:), 6 gram speed, tre flasker Jack Daniels, 12 flasker rødvin og 60 flasker øl. I tillegg kom sigaretter og hasj. Psykologen så på meg og sa: Lurer du virkelig på hvorfor du er deprimert?
Dette kaller jeg anselig forbruk. Noen høyere (bokstavelig talt)?
Det sier jo litt da, egentlig. Ganske skummelt at man kan ødelegge psyken sin helt uten å skjønne at det er rusen som gjør det. Blir fort en ond sirkel der man får det så ille med seg selv at man "må" ruse seg for trøst, og så blir alt bare verre.
Bare nalle
14-10-03, 14:46
Jeg røyka meg så stein engang at jeg ikke forstod en dritt av hva verten sa. jeg var sikker på at jeg holt på å bli gal så jeg begynte å spasere hjem i mine høyhelete sko. Det sa klikk, klakk, klikk, klakk
i hodet mitt i takt med stegene mine. Jeg måtte flekke av meg skoene ellers ville jeg nok vært der oppe (peker opp) enda.
Jeg måtte tusle over til verten dagen etter og fortelle hva som skjedde. han var av utenlands opprinnelse og trodde jeg ikke likte han pga det.
Han tilbød meg en joint til, men jeg takket pent nei.
Nalle, hehehe! Hasj er ikke for alle.
I forhold til det forbruket der, så er mitt ikke et knappenålshode en gang.
I forhold til det forbruket der, så er mitt ikke et knappenålshode en gang.
Hehe, man kan alltids si at «i forhold til Colin Farrell er jeg bare ammatør ass!»
:potblad:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.