PDA

Se full versjon : Hvor sexy?

Avil
01-10-03, 01:25
På en skal fra 0 - 10, hvor sexy er det å være gravid?
*ignorert*

gyrken
01-10-03, 01:27
Du burde snakke mer med Edvard.

Avil
01-10-03, 01:29
Jeg burde i grunnen snakke enda mindre med Edvard.

Singularity
01-10-03, 01:31
*ignorert*Det er da i alle fall ikke usexy å være det.

gyrken
01-10-03, 01:32
Gi karakter da... Hvis dama skårer 10 som ikke gravid, hvor havner hun da som gravid?

Singularity
01-10-03, 01:36
Gi karakter da... Hvis dama skårer 10 som ikke gravid, hvor havner hun da som gravid?Når har jeg aldri rotet meg borti en gravid dame. Men så lenge ikke personligheten og eller opptredenen på en eller annen mystisk måte skulle endres, så er det da ikke noe minus i det hele tatt.

Med et lite forbehold for langtkommede gravide med mage av de helt store dimensjonene, da.

gyrken
01-10-03, 01:41
Det er selvsagt halve sjarmen at de forandrer personlighet og opptreden. ;)

Singularity
01-10-03, 01:59
Det er selvsagt halve sjarmen at de forandrer personlighet og opptreden. ;)Spørsmålet er om de forandringene er negative.

Det kan jeg ikke helt skjønne at de skal måtte være.

Avil
01-10-03, 14:17
Jeg er emr følsom og tynnhudet som gravid. Det betyr både at jeg hulker mer av tv og film, men også at jeg ler høyt av ting som ellers får meg til å trekke på smilebåndet. Jeg blir mer motløs på tunge dager, og mer lykkelig på de gode.
Sånn sett er jeg vel mer "feminin" som gravid.

Det er bare denne babyen, da, inni en stor kul midt på kroppen, som til og med sparker og gjør noe ut av seg.
Jeg klandrer ingen om de syns det er usexy.

Mr.Man
01-10-03, 14:28
*ignorert*
Jeg har hørt gutter som synes begge deler egentlig. For min del har jeg sansen for de sprengte puppene, men ellers klarer jeg å styre min begeistring. Alt i alt blir det nok en 3.

Avil
01-10-03, 15:17
*verdsetter ærlighet*

*vurderer hva jeg skal trøstespise*

gyrken
01-10-03, 15:47
Dette vekket til live mange traumer.

En ting som er rart med å være gravid er at man er så veldig "her og nå". Det er tross alt bare noen måneder det dreier seg om, men man føler at det skal vare for evig, det går liksom ikke an å se forbi graviditeten. Men det varer ikke evig. Helt sikkert.

Lion
01-10-03, 16:11
-10. Det er fryktelig usexy.

Spiffen
01-10-03, 23:35
Jenter er jo aldri så kvinnelig som når de er gravide! Veldig mange får en egen glød - det nærmest lyser av dem, i tillegg til at de selvfølgelig får større pupper og sånt.

Og ja, jeg ER klar over at de færreste jentene føler seg sånn - heller tvert i mot - men det nytter jo ikke hva enn vi gutta sier :)

Spiffen
01-10-03, 23:37
Ja jeg glemte jo å stemme:

Minst 8

(Snakker vi derimot om å BO sammen med ei som er gravid ... hehe ...)

gyrken
01-10-03, 23:42
Spliffen. Deg kan man alltid stole på. :rørt:

Nå kan avil ta en pause i spisingen.

Singularity
02-10-03, 02:09
Jeg er emr følsom og tynnhudet som gravid. Det betyr både at jeg hulker mer av tv og film, men også at jeg ler høyt av ting som ellers får meg til å trekke på smilebåndet. Jeg blir mer motløs på tunge dager, og mer lykkelig på de gode.
Sånn sett er jeg vel mer "feminin" som gravid.

Det er bare denne babyen, da, inni en stor kul midt på kroppen, som til og med sparker og gjør noe ut av seg.
Jeg klandrer ingen om de syns det er usexy.Så lenge den kulen er såpass stor at den hindrer de fleste former for koselige aktiviteter så er det da ikke noe usexy.

Mr.Man
02-10-03, 10:37
Har du forsøkt å sjekke opp en gravid dame noengang? Det er vel litt wierd?

Singularity
02-10-03, 17:42
Har du forsøkt å sjekke opp en gravid dame noengang? Det er vel litt wierd?Nope. Men så lenge jeg visste at hun var singel hadde det vel ikke vært noe i veien for det.

Avil
02-10-03, 21:21
Jeg har lagt merke til at de blikkene som burde feste seg ved de overdrevent flotte puppene, har en tendens til å gli litt lenger ned. Og da får hvertfall menn en elskverdighet over seg som IKKE handler om å få seg noe. :roll:

Men gyrken har rett, jeg skal jo bare være usexy nå. Og muligens et halvår etter fødselen.
Så til neste sommer, gutter, da!

gyrken
04-10-03, 19:42
Da jeg var gravid opplevde jeg igrunnen at menn flørtet ganske mye med meg. Men det er litt sånn "henne kan man trygt flørte med uten å bli misforstått"-flørting. De ville sikkert blitt rimelig sjokka om jeg hadde forsøkt å dra det videre.

Avil
04-10-03, 23:27
Den ene kompisen til amnnen min pleier å flørte med meg, og tar helt av når jeg er gravid. Da er det bare gudinne-former og bryster som rådyrkalver og jeg vet ikke hva. Men han er litteraturviter, da.

Lion
05-10-03, 00:08
Den ene kompisen til amnnen min pleier å flørte med meg, og tar helt av når jeg er gravid. Da er det bare gudinne-former og bryster som rådyrkalver og jeg vet ikke hva. Men han er litteraturviter, da.

Litteraturvitere er jo bare sånn.

Mr.Man
05-10-03, 00:09
Ja, det finnes sikkert noe håp der ute. Tross alt er det jo en sjanger som kalles "alt.binaries.pictures.erotica.pregnant".

medica
07-10-03, 03:03
Masse gravidepojno der ute -> den veien

nette
07-10-03, 23:52
Jeg synes ikke gravide jenter er så sexy.Ikke er det noe særlig å ha sex heller,når man har den digre magen i veien.Men,det er min mening

surre
08-10-03, 21:20
hehe....nå har jeg gått gravid tre ganger, og har egentlig følt meg ganske så sexy alle gangene.... :roll:

Så jeg må nok si 10 ja!!

magnus
08-10-03, 23:35
Vel-vel... En dame er ofte mye mer sexy som gravid enn etterpå... :kul:

medica
08-10-03, 23:37
Det kommer vel an på hvor lenge etterpå vi snakker om!

magnus
08-10-03, 23:50
Altså, man har jo den gamle farsen at datoen i gifteringen står for "best før". Ubønnhørlig så forandrer kroppen seg etter en fødsel - ergo stemmer nok den gamle farsen mer med en fødselsdato... :kul:

filurus
09-10-03, 00:36
Altså, man har jo den gamle farsen at datoen i gifteringen står for "best før". Ubønnhørlig så forandrer kroppen seg etter en fødsel - ergo stemmer nok den gamle farsen mer med en fødselsdato... :kul:

:furter: Vil du ha bank?

Lion
09-10-03, 12:11

Magnus! Lenge siden vi har pult nå.

Sexy Sadie
17-10-03, 01:56
Jeg har ett bilde av meg selv som gravid som kjempediger og sur....
D har alle i rundt meg blitt.
en venninne kjeftet til og med på meg da jeg ikke medbrakte sjokolade da jeg kom på besøk

Helt vildt

gyrken
17-10-03, 02:05
Jeg har stor forståelse for at gravide er gretne. De har det jo ille stakkars folk!

En veldig bra ting med min svigermor var at hun sa til mistermannen da jeg ble gravid at det kom til å skje. Hun sa at han skulle være tolerant og tålmodig og ikke bli redd om jeg ble litt hysterisk. Og det ble jeg. :nikker: Men da var mannen forberedt, så det gikk greit.

magnus
19-10-03, 18:46

:furter: Vil du ha bank?

Takk, gjerne ;) Ang kropp etter fødsler - Er som regel er bankers emne å spissformulere om man vil ha litt høy stemning en kveld. Om man virkelig mener det, nei det er en annen sak :kul:

magnus
19-10-03, 18:54

Magnus! Lenge siden vi har pult nå.

ja fanken heller... Vi må snart sette i gang igjen!

Avil
19-10-03, 22:56
Kroppen min var utrolig lite sexy etter sist fødsel, jeg skjønner ikke damer som gidder å argumentere for at det å ligne en punktert bolledeigutgave av sitt sedvanlige jeg skal være det helt store.

medica
19-10-03, 23:20
Kroppen min var utrolig lite sexy etter sist fødsel, jeg skjønner ikke damer som gidder å argumentere for at det å ligne en punktert bolledeigutgave av sitt sedvanlige jeg skal være det helt store.

Heh. Dagen etter siste fødsel skvisa jeg meg inn i stretch-dongeribuksa mi. Så ut som en dårlig stappa kjøttrull.

Noen uker etter prøvde jeg den buksa som var litt i trangeste laget før jeg ble gravid. Jeg lå på sengen og fikk den faktisk igjen, men jeg måtte rulle ned av sengen for å komme meg på bena. Bra ingen stod der med videokamera! :nervøs:

gyrken
19-10-03, 23:23

Jeg har faktisk følt meg ganske bra rett etter fødsel, begge gangene. Når man er vant til den digre magen er det jo uansett en forbedring. Første gangen trodde jeg at jeg var slank nok til å gli rett inn i mine gamle bukser da fødselen var over. Det var først da jeg prøvde dem på at jeg forsto at jeg var betydelig større.. Men når jeg så meg i speilet syntes jeg at jeg så ganske slank og fin ut.

Man senker kravene ja..

Zenaria
15-09-07, 00:05
Jeg går ikke rundt med en formening om at gravide er sexy, men det er noe med dem. De er så fine og så vitale....hmmm, følte meg flott da jeg var gravid, kan ikke si det samme nå..

Musefletta
15-09-07, 00:11
Gravide kvinner er sexy fordi mange av dem kommer i kontakt med seg selv på en helt annen måte, og de virker mer i harmoni med sitt eget sinn, på en måte. Jada, så er de sinte, men det er noe søtt over det likevel.

Musefletta
15-09-07, 00:11
På en måte, på en måte, på en måte.

Zenaria
15-09-07, 00:14
Gravide kvinner er sexy fordi mange av dem kommer i kontakt med seg selv på en helt annen måte, og de virker mer i harmoni med sitt eget sinn, på en måte. Jada, så er de sinte, men det er noe søtt over det likevel.

Jeg skjønner ikke denne generaliseringen ovenfor de gravide. Ikke var jeg sint og ikke hadde jeg noen lyster. :juhu:

Musefletta
15-09-07, 00:15
Jeg nevnte ikke lyster. :knegg: Jaokei, alle gravide kvinner er sexy på hver sin måte, enten de er sinte eller ikke.

Sexy Sadie
15-09-07, 00:31
Unntatt kims så har alle gravid damer i rundt meg blitt helt gale. Ingen av dem kunne heller betegnes som sexy.

Musefletta
15-09-07, 00:32
Velg dine venner med omhu.

Sexy Sadie
15-09-07, 00:33
Velg dine venner med omhu.
De er ikke alle kompiser av meg.

Musefletta
15-09-07, 00:33
De er ikke alle kompiser av meg.
Da er det om å gjøre å løpe når de er på tjukka, da.

Sexy Sadie
15-09-07, 00:34
Da er det om å gjøre å løpe når de er på tjukka, da.
Jeg bare overser dem og koser meg med et glass vin, for å si det sånn.

Musefletta
15-09-07, 00:36
Jeg bare overser dem og koser meg med et glass vin, for å si det sånn.
Ikke mens barna er våkne, vel? :hm:

Impen
15-09-07, 00:36
Så rart det var å se Avil på bokmål.

Musefletta
15-09-07, 00:37
Ja, hvorfor en så drastisk vending?

Sexy Sadie
15-09-07, 00:37
Ikke mens barna er våkne, vel? :hm:
Er barnløs så det går greit.

Musefletta
15-09-07, 00:38
Er barnløs så det går greit.
Åh. Drikk ivei.:spin:

Sorepheus
15-09-07, 00:43
Neinei, du må ikke drikke.

Musefletta
15-09-07, 00:44
Festbrems.

Sorepheus
15-09-07, 00:47
Så du spanderer :)

Musefletta
15-09-07, 00:49
Klart det. Jeg og alle mine grunker.

Sorepheus
15-09-07, 00:50
Flotters :)

Musefletta
15-09-07, 00:51
Jeg hadde bare råd til Paracet, men kaster du i deg en øl først funker de bedre enn noen gang.

Sorepheus
15-09-07, 00:53
Nah, gidder ikke.

Musefletta
15-09-07, 00:54
Skjønner, festbremsen. :snill:

mathilde
15-09-07, 01:22
Jeg var et usexy helvete på to bein da jeg var gravid.

mathilde
15-09-07, 01:33
Nå lurer jeg fælt på om Avil er gravert.

gyrken
15-09-07, 09:40
Jøje meg. Jeg følte meg alt annet enn i harmoni ihvertfall.

gyrken
15-09-07, 09:43
Jenter er jo aldri så kvinnelig som når de er gravide! Veldig mange får en egen glød - det nærmest lyser av dem, i tillegg til at de selvfølgelig får større pupper og sånt.

Og ja, jeg ER klar over at de færreste jentene føler seg sånn - heller tvert i mot - men det nytter jo ikke hva enn vi gutta sier :)
Åh. I denne tråden fant jeg Spiffen. Hvor er skjønne Spiffen nå tro? :griner:

Kjut
15-09-07, 10:14
Herrejemeni, nå trodde jeg et øyeblikk at Avil var gravert. Heldigvis kikker jeg på innleggsdatoer.

tie
15-09-07, 10:24
Jeg er usedvanlig sexy som gravid.

Avil
15-09-07, 14:17
Eg er aldeles ikkje gravid. :nøgd:

Ikkje er eg så veldig sexy heller. :)

Sorepheus
15-09-07, 16:29
Jøje meg. Jeg følte meg alt annet enn i harmoni ihvertfall.

Men det er riktig som Musefletta sier. Vil ikke si "sexy" da, men det er en annen tiltrekkende kraft.

Tinne
16-09-07, 02:32
Gravide kvinner vralter, sukker, har kviser, har vann i kroppen og er pløsete i ansiktet og har pjuskete hår. Hver sin smak.

BEM
16-09-07, 03:16
De er ikke sexy, de vil ha friske jordbær klokka 04 om natta i januar.
Og varne torsKerogn klokka 06:50.
Så griner de fordi posten er en time forsinket.
Og plutselig er fargen på soveromsgardinen så stygg at de går inn i en hulkendne depresjon. huff

Avil
16-09-07, 09:23
De er ikke sexy, de vil ha friske jordbær klokka 04 om natta i januar.
og varne torsKerign klokka 06:50. Så griner de fordi posten er en time forsinket. Og pluytselig er fargen på soveromsgardinen så stygg at de går inn i en hulkendne depresjon. huff

Eg var aldri slik, og kjenner visst ingen som har vore.
Men smerter, du hendelse.
Då blir ein sjølvsagt sur. Alle som knapt kan bevege seg og har vondt heile tida blir sure.

tie
16-09-07, 13:13
Jeg hadde heller ingen nykker. Jeg var akkurat som jeg pleier å være.
Bare at jeg hadde en fotball på magen.

Tinne
17-09-07, 00:59
Fotball på magen er sexy?

tie
17-09-07, 01:13
Bøtt åff kårs.

Tinne
17-09-07, 01:20
Det skal jeg huske på hvis jeg blir singel. :dom:

Arketypen
20-09-07, 11:57