PDA

Se full versjon : El-bånd til asylskurker!

Laban
02-10-03, 12:42
:twisted:

Ja nå har forslaget endelig kommet, el-bånd til asylsøkere.
Forslaget omhandler et tracking system som gjør at myndighetene kan følge (spore) den utvalgte. Spørsmålet som nå raver er hvilket utstyr som kan brukes og hvor man kan plassere senderen.

Mitt forslag er å bruke et el-halsbånd, et slikt som man får hunder saue-rene på, altså el-sjokk! Rimelige er de og lette og fjernstyre. Dette gjør at alle nordmenn kan på lik linje med nei til reklame i posten, få en fjernstyrer som konstant sender signaler i en omkrets av 100 m. Det burde få asylerne på plass. Siden mesteparten av de som utfører kriminelle handlinger er menn, festes båndet rundt kuken. Da kan du jo tenke deg reaksjonen til en kåt asyler i en bakgate med et blondeoffer foran seg...

Barna og kvinnene må vi selvsagt skåne, effekten av å se pappa få støt kan være både avskrekkende og underholdende.

Mr.Man
02-10-03, 15:26
:twisted:

Mitt forslag er å bruke et el-halsbånd, et slikt som man får hunder saue-rene på, altså el-sjokk! Rimelige er de og lette og fjernstyre. Dette gjør at alle nordmenn kan på lik linje med nei til reklame i posten, få en fjernstyrer som konstant sender signaler i en omkrets av 100 m. Det burde få asylerne på plass. Siden mesteparten av de som utfører kriminelle handlinger er menn, festes båndet rundt kuken. Da kan du jo tenke deg reaksjonen til en kåt asyler i en bakgate med et blondeoffer foran seg...

Kvinnene bør få den knyttet rundt klitoris. Det kan være vanskelig på somaliske damer som tross alt ikke har noe klit. igjen, men de andre burde det gå på. Det er bra du setter dagsorden med et så gjennomtenkt innlegg Laban!

Ling
22-01-04, 20:29
Skal slettes.

Laban
23-01-04, 01:20
Jepp! Vi setter de på glattcelle med en Naziboleape på speed i 24 timer, det burde lære de noe!

anonym
23-01-04, 01:25
Som om datatilsynet noensinne ville tillatt dette!
Det er jo ikke lov med videoovervåkning på glattcellene i fengslene engang, der man putter folk som muligens vil gjøre alt de kan for å ta sitt eget liv.

Personver, personvern, personvern.

Ling
23-01-04, 01:32
Skal slettes.

anonym
23-01-04, 01:35
Jeg har ikke og ikke akter jeg komme dit heller.
Tanken på å bli innesperret er nok til å holde meg på riktig side av loven.
Om noen vil få meg gal (vel, verre enn jeg er allerede) så lås meg inn og kast bort nøkkelen.

Ling
23-01-04, 01:39
Skal slettes.

Laban
23-01-04, 01:52
Laban har vært på glattcelle for fyll og slåssing! :twisted:

Retz
24-01-04, 17:56
Jeg har bare frekventert vanlige celler.