Se full versjon : Victorious
Victorious
02-10-03, 23:49
Jeg er ekstremt påvirket datamaskiner, og er en av få som mener at alfabetet starter med qwerty. Er også skadet av å ha jobbet med blant annet Mr. Man og andre her på forumet. På fritiden driver jeg mye med rally. Jeg er med å driver nettstedet www.norsk-rally.com, samt at jeg er kartleser. Videre liker jeg å spille dataspill.
Høres kjipt ut, men så lenge du liker slikt, så bevares.
Victorious
03-10-03, 00:22
Jeg er Lion. Bæsjer en gang om dagen. Drikker en del rødvin. Fordrar ikke skog og mark.
Etter at jeg leste din presentasjon, så tror jeg nok du har det kjipere enn meg.
Hvordan kan du si at bæsjing og rødvin er kjipere enn rally og data? Det er jo helt borti staur og vegg.
Jeg er Lion. Bæsjer en gang om dagen. Drikker en del rødvin. Fordrar ikke skog og mark.
Etter at jeg leste din presentasjon, så tror jeg nok du har det kjipere enn meg.
Rally og Data er coolt. Jeg nerder med deg Vic..... I mitt neste liv skal jeg oxo kjøre rally..
Velkommen Victorious! Ikke la løven skremme deg. Hun lider bare av komplekser, for hun klarte ikke en gang å sette inn sin egen avatar. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.