Se full versjon : ZmZ
Ja hva kan man si 34 år, slett ikke brukt. Skapt på en Flashback , dratt ned tunnelen gjennom de farge-rike 70-åra, levde lykkelig som kommunal-kommunist gjennom de rike 80 og halve 90 åra. Etter mange drøv tyggende år, sittende i stumm mørket under scenen med rød nese, ble jeg spylt ut igen som "konsulent". Noe jeg selv lurer på. Ellers underveis har man klart å ansaffe seg ikke mindre enn 2 barn og en daglig leder. Interesse mine strekker seg alt fra urter til binærtall med en dæsj kunst på toppen.
Det var en vakker presentasjon. :tilber:
Halla Zmz.. Velkommen..
Lenge siden sist spillkveld forresten, vi må få trua ut noen fredagstimer av Mr. Man igjen..
(Eller det holder vel sikkert med å spørre?)
Victorious
05-10-03, 21:20
Ja, det siste innlegget var fra meg da..
Brukte en anna maskin enn den som logger meg på automatisk...
Lett å glemme... :sjokk:
Hei ZmZ.
Jeg håper du ikke liker biler.
Hei ZmZ.
Han liker biler så mye, at han har lånt penger i banken til å kjøpe en men GIDDER ikke kjøpe den ennå. Jeesus!!! :hæ:
Hei ZmZ.
Han liker biler så mye, at han har lånt penger i banken til å kjøpe en men GIDDER ikke kjøpe den ennå. Jeesus!!! :hæ:
Det høres fint ut.
Interesse mine strekker seg alt fra urter til binærtall med en dæsj kunst på toppen.
Jeg har sett noe Photoshop-greier du har gjort, og jeg må si du har et usedvanlig talent!
Victorious
05-10-03, 23:46
Interesse mine strekker seg alt fra urter til binærtall med en dæsj kunst på toppen.
Jeg har sett noe Photoshop-greier du har gjort, og jeg må si du har et usedvanlig talent!
upgrade tblFriends set StreetRespect = StreetRespect + 10 where strName = 'ZmZ'
Victorious, dette burde bli din personlige smiley: :nerd:
Victorious, dette burde bli din personlige smiley: :nerd:
:tilber: Gjett hvem som traff det berømte spikerhodet...... :lol:
Ok, renamer smiley. :knegg:
Halla Zmz.. Velkommen..
Lenge siden sist spillkveld forresten, vi må få trua ut noen fredagstimer av Mr. Man igjen..
(Eller det holder vel sikkert med å spørre?)
Det skal vi ordne. Hva med en storspilling snart (baktanker her da)? Det har vel kommet noe nytt stæsj til 1942?
Victorious
06-10-03, 00:06
24. oktober er fredet.
Det er dessverre den 18. og 19. oktober oxo
Hei Victorious lenge siden. Kult å få ett sted å samles på :lykkelig:
Vi må få gjordt noe med det :lol: .God ide å slenge på Stor-spilling nå (savnet og ønsket), det ser ut som November (begynnelsen) hadde vært fin helg, passer alle. Secret Weap0n of ...... ser fet ut som komm ut nå
Takk Stein Ove :flau: , det er uvant å jobbe med både "form" å "kolarsj".
Vel når det gjelder bil er vell allt relativt.. jeg mener det jo et stk transport objekt (ergo A > B) og det er en salig jungel å skaffe, titte , sjekke osv...å få kjøpt til slutt.... :?:Så jeg kjørere vel tvungen sparing. :hm:
Interessen er vell heller laber når det gjelder samtale emne (biler).
EllerS er det jo hyggelig med velkomsten deres og hilser videre til Gyrken, Lion og Spinderella . :vinker:
Hei ZmZ.
Det høres fint ut.
ZMZ, Kjøp deg Bimmer! Det liker Løven..
:ondtglis:
Hvis du vil imponere Løven futter det bedre om du kjøper en dunk rødvin. ;)
Og husk at den skal hun ha selv, så du må drikke din egen dunk. :full:
gyrken og Mr.Man har selvsagt rett.
Og husk at den skal hun ha selv, så du må drikke din egen dunk. :full:
:rofl: :rofl: :rofl:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.