Se full versjon : Reality-junkie
Ser dere på Farmen og Robinson om dagen eller er det bare meg som er henfallen til slike vulgariteter?
Victorious
05-10-03, 23:03
Ja, jeg tror nok det bare det er deg.
Jeg har bare tv'en tilfeldigvis på de kanalene hver gang de går.
Helt tilfeldig.
Honest..
Du er nok patetisk. Det er bare å innse det først som sist.
Det er jo så lite annet å gjøre på søndager.
Men gøy er det jo når man helt tilfeldig kommer til skade for å se det. :knegg:
Det var kjipt at Merete gikk ut i dag.
Du er nok patetisk. Det er bare å innse det først som sist.
Jeg har ikke noe problem med å akseptere det. Du ser selvsagt aldri på den typen programmer?
Aldri. Bortsett fra når jeg tilfeldig zapper innom og jeg ikke er sterk nok til å slå av tv'n. :periodepatetisk:
Nei, det var bare positivt. Hun er jo gørre, hakke, fette kjedelig, den jenta. Flink å jobbe, javel, men hvor morsomt er det å se på solk som jobber? Skulle heller hatt flere av han Bjørn Tore.... vi liker rabiate mennesker, ihvertfall på tv
Victorious
05-10-03, 23:20
Uten at jeg følger med selvfølgelig..
Jeg er nesten sikker på at jeg har sett Bjørn Tore før, men jeg husker ikke hvor..
Noen som vet hvor han kommer fra ?
Nei, det var bare positivt. Hun er jo gørre, hakke, fette kjedelig, den jenta. Flink å jobbe, javel, men hvor morsomt er det å se på solk som jobber? Skulle heller hatt flere av han Bjørn Tore.... vi liker rabiate mennesker, ihvertfall på tv
Rabiat er bra for underholdningens del. Men jeg vil helst at et skikkelig menneske skal vinne til slutt.
Enig. Bjørn Tore lager bra TV.
Rabiat er bra for underholdningens del. Men jeg vil helst at et skikkelig menneske skal vinne til slutt.
Jeg er overbevist om at han ER et skikkelig menneske, faktisk
Det er nok bare du.
Meg og. Jeg prøver å få med meg ALLE reality-show. Det eneste jeg ikke orker er 71 grader nord. Da ser jeg heller på friidrett, og det sier jo litt.
Det eneste jeg ikke orker er 71 grader nord
Hehe, det ante meg, faktisk
Victorious
05-10-03, 23:41
Det eneste jeg ikke orker er 71 grader nord
Hehe, det ante meg, faktisk
Ikke rart.. Det er ikke noe kult med det programmet (Kanskje bortsett fra programlederen da)
Jeg kjenner en Bjørn Tore. Han jobber i en zoologisk hage og skulle motta en bjørn fra en annen zoo. På transportkassen som bjørnen skulle fraktes i stod det derfor Bjørn Tore. Men de som transporterte bjørnen gikk automatisk ut ifra at kassen var merket med innhold og navn; altså en bjørn som het Tore. Derfor ble bjørnen hetende det. :knegg:
Hehe! Digresjon herfra også. Foreldrene mine kjenner noen som heter Bjørn til etternavn. De ville veldig gjerne døpe sønnen sin for Teddy.
Takk og pris for navneloven i dette landet, for det fikk de ikke lov til.
Hehe! Digresjon herfra også. Foreldrene mine kjenner noen som heter Bjørn til etternavn. De ville veldig gjerne døpe sønnen sin for Teddy.
Takk og pris for navneloven i dette landet, for det fikk de ikke lov til.
:knegg:
Det skulle da bare mangle at man kommer med slike digresjoner når forumet heter pisspreik.
Jeg er nesten sikker på at jeg har sett Bjørn Tore før, men jeg husker ikke hvor..
Jeg har samme fornemmelsen. Kanskje han har vært student på NA i en eller annen sammeheng.
Singularity
05-10-03, 23:52
Jeg kjenner en Bjørn Tore. Han jobber i en zoologisk hage og skulle motta en bjørn fra en annen zoo. På transportkassen som bjørnen skulle fraktes i stod det derfor Bjørn Tore. Men de som transporterte bjørnen gikk automatisk ut ifra at kassen var merket med innhold og navn; altså en bjørn som het Tore. Derfor ble bjørnen hetende det. :knegg:Enkelt og greit. :)
Jeg har samme fornemmelsen. Kanskje han har vært student på NA i en eller annen sammeheng.
Han er ikke ulik Kim, som var på NA
Fra tv2 sine nettsider:
Bjørn Tore Bekkeli
Alder: 31 år
Yrke: Selvstendig næringsdrivende
Sivilstand: Søt kjæreste
Interesser: Snowboard og fluefiske
Tja, hva med sex?
Jeg så på et par av de der «Brudegalskap i New York.» Ikke så verst morsomt. Men resten av det jeg har sett har vært innmari dølle greier, så jeg har ikke fulgt med.
Jeg så på et par av de der «Brudegalskap i New York.» Ikke så verst morsomt. Men resten av det jeg har sett har vært innmari dølle greier, så jeg har ikke fulgt med.
Man skulle ikke tro dette med gifting slår an her til lands, men Narvesen har jo 5 blader bare om bryllup i sortimentet sitt, så....
Tja, hva med sex?
Er du gal? Vente te fredda'n!
Nei, jeg ser ingen av dem. De interesserer meg midt i...
Men jeg har ei venninne som er tv-slave til tusen. Om jeg _må_ ringe henne på kvelden er jeg pent nødt til å sjekke programoversikten først. For hvis hun ser på noe, da gidder hun ikke ta telefonen. Da kan jeg sitte her til jeg blir sprø...
Man skulle ikke tro dette med gifting slår an her til lands, men Narvesen har jo 5 blader bare om bryllup i sortimentet sitt, så....
Giftes det ikke over en lav sko her til lands for tiden? Ja, jeg vet at mer enn halvparten av alle barn blir født utenfor ekteskapet, men jeg synes jeg hørte om den der giftetrenden en stund etter jeg og halvdelen gikk til alters.
Uansett var det litt underholdende å se presumptivt normale kvinner forvandles til de reneste bridezillas. Men etter de første par programmene begynte TV2 med andre sesong av 24 på samme tidspunkt, og da ble det første pri (selv om sesong 1 var bedre).
Farmen har da sin sjarm.Jeg liker faktisk Bjørn Tore litt,han minner meg ofte om en :twisted: ..
Men selvsagt,jeg ser bare på det innemellom,fordiatteliksom sønnen min skal se det hver dag,så det hender at Mor ser på det og.
Jeg synes egentlig den norske ungkaren er kjedelig, dårligere enn de amerikanske. Jeg blir mye mer flau på de norske jentenes vegne.
Jeg synes egentlig den norske ungkaren er kjedelig, dårligere enn de amerikanske. Jeg blir mye mer flau på de norske jentenes vegne.
Tipper det er fordi dating ikke er noen norsk greie. Her i landet treffer vi hverandre på by'n, drekker oss fulle og går hjem og puler. Den formaliserte amerikanske datingen blir awkward for mange av de bondetuppene som er med i showet, tipper jeg. Jeg så en scene hvor to stykker var på restaurant og et tea room i London, og hun dama ville antagelig likt seg bedre på Mæccærn på Majorstua.
Den autentiske norske utgaven av «Ungkaren» ville vært mer som «Fredag» av Geniale Griser. ;)
Har gitt opp ungkaren, (fordi det går på mandager og da er jeg på spilling) 71 grader nord (fordi da går band of brothers og det bare mååå kisen se), farmen (fordi jeg ikke gidder) og alle andre (fordi vi bare har tre kanaler)
så sån er jeg. Fulgte med på ungkarskvinnen en stund... dølle greier
Jeg elsker ungkaren. Spenning og romantikk, det hele blir litt som en askepotthistorie. :rørt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.