PDA

Se full versjon : Msn funker faen ikke

Stein Ove
05-10-03, 23:00
Dvs det funker på jobb, men ikke hjemme. På jobb er det kabler, men hjemme er det trådløst. Kan dette være årsaken? Kvaliteten på radioforbindelsen varierer voldsomt selv om pc-en står på ett og samme sted. Kjører Xp.

??

Lion
05-10-03, 23:03
Jeg vet selvsagt ikke hvorfor, men jeg har også hatt problemer med min i det siste.

Victorious
05-10-03, 23:08
MSN funker faen meg ikke..
Det er vel den mest vanlige feilbeskrivelsen, og den mest detaljerte man fortjener som it-arbeider. Men om du får tilfeldige avbrudd fra tid til annen så sjekk om det går annen internett-trafikk samtidig som du blir koblet fra. Om nedlastinger eller annet som går samtidig som du blir koblet fra ikke faller ned, så er det nok sannsynligvis ikke det trådløse nettverket ditt ihvertfall..

filurus
05-10-03, 23:11
Jeg får stadig vekk beskjed om at jeg ble logget av fordi jeg har logget inn et annet sted. Hva er et for slags bullshit? Det begynte etter at jeg lastet ned den nye versjonen. (Jeg er trådløs, hvis det har noe å si)

Stein Ove
05-10-03, 23:14
Årsaken har du pokker meg beskrevet på en bra måte i signaturen din

Victorious
05-10-03, 23:18
filurus:
Har aldri hørt om at noen har fått meldingen om at de har blitt logget av fordi de har logget på et annet sted uten at det faktisk er sant.. Så sjekk eventuelt andre maskiner som automatisk logger seg på MSN med din konto mm.
Takker forøvrig om informasjonen om din bekledning....

Stein Ove:
Ja, den har visst seg å stemme ofte den ja.. Dessverre

gyrken
05-10-03, 23:18
Siden du har blokka meg på msn, så tar jeg det ikke så nøye om du er online eller offline. :knegg:

Stein Ove
05-10-03, 23:21
Siden du har blokka meg på msn, så tar jeg det ikke så nøye om du er online eller offline. :knegg:

Jeg? Neinei, jeg har ny msn, siden jeg reinstallerte og glemte både passord og det som verre er på den andre. Du må gjerne legge meg til igjen: kimelvis@hotmail.com

gyrken
05-10-03, 23:24
Jeg er redd du lurer meg til å legge til en eller annen Bjørn Tore nå, men ok, tar sjansen. :)

Stein Ove
05-10-03, 23:26
Jeg er redd du lurer meg til å legge til en eller annen Bjørn Tore nå, men ok, tar sjansen. :)

Men siden denne tråden handler om msn som ikke virker, kan vi bare glemme å snakkes i kveld :(

Mr.Man
05-10-03, 23:29
Jeg får stadig vekk beskjed om at jeg ble logget av fordi jeg har logget inn et annet sted. Hva er et for slags bullshit? Det begynte etter at jeg lastet ned den nye versjonen. (Jeg er trådløs, hvis det har noe å si)
Jeg har også fått sånne oppførsler etter at jeg gikk over til v6.0. Noen ganger blir jeg bare logget ut. Hjemme gidder den ikke logge seg på automatisk ved login heller. Service Pack needed....

Stein Ove
05-10-03, 23:34
Jeg har også fått sånne oppførsler etter at jeg gikk over til v6.0. Noen ganger blir jeg bare logget ut. Hjemme gidder den ikke logge seg på automatisk ved login heller. Service Pack needed....

Hmm, kanskje løsningen er å nedgradere til forrige versjon igjen...

filurus
05-10-03, 23:48
filurus:
Har aldri hørt om at noen har fått meldingen om at de har blitt logget av fordi de har logget på et annet sted uten at det faktisk er sant.. Så sjekk eventuelt andre maskiner som automatisk logger seg på MSN med din konto mm.
Takker forøvrig om informasjonen om din bekledning....

Mangel på bekledning, takk! :overlegen:

Det er ingen annen maskin som automatisk logger seg på med min konto. Hvertfall ikke som jeg kjenner til.. :paranoid:

ZmZ
07-10-03, 10:54
Spennede disse av artene av msn feilene dere har.
Jeg har "same shit another version" med messenger og msn.
Mulig det er slik som hos dere men hos meg, når msn avslutters "plutselig", se da (åpner taskmanager) i XP eller 2000 i rubrikken /Proscesses/ forsatt går (msmsgs.exe) :ide: . Ta da og åpne vanlig messenger og se om man er innlogget. Hos meg er det slik og av en eller annen grunn :?: er jeg innlogget og satt som away eller whatever. Mulig det har noe med services som skal starte auto eller rett å slett "Service Pack":spiller: http://community.the-underdogs.org/smiley/happy/servplus.gif

Mr.Man
07-10-03, 12:30

Hmm, kanskje løsningen er å nedgradere til forrige versjon igjen...
Det er ingen vits. Hvis du bruker XP, blir ikke den forrige versjonen tatt bort ved oppgradering. Den ligger fremdeles under c:\program files\messenger, mens den nye ligger under c:\program files\msn messenger.