Se full versjon : Ytterst kjedelige fakta om Cavatina:
Hunkjønn, skuddårsbarn født 1968. Enebarn og bortskjemt. Frilansskribent som for tiden holder på å sette seg inn i kjedelige fakta om "hvordan starte og drive egen bedrift". Den eneste mannen i huset har fire ben, sier "mjau" og klorer meg hver gang jeg tar frem trekkspillet for å øve. Øver jeg på keyboardet klorer han ikke, men stirrer stygt. Jeg er med i et orkester og spiller også alene på enkelte spilleoppdrag.
Ellers er jeg mest kjent for å interessere meg for stoffskiftelidendes ve og vel gjennom www.thyro.net, og nå også overvektiges behov for trim. Er bitt av trimbasillen og har gått ned minst to størrelser i klær det siste året som en følge av dette. Har mange kilo igjen før jeg når målet. Startet og driver nå egen trimgruppe for overvektige sammen med helsesportlaget her jeg bor.
Hei Cava.
Spørsmål:
Hva er din favoritt trekkspilllåt?
Hva er ca. rundetiden din på 1000 meter kappgang?
Liker du rosa mokkasiner?
Hei Cavatina. Velkommen hit. Jeg savner å ha katter i huset. :(
Hei Cava.
Spørsmål:
Hva er din favoritt trekkspilllåt?
Hva er ca. rundetiden din på 1000 meter kappgang?
Liker du rosa mokkasiner?
Favoritt-trekkspill-låt: Hm, nei, vet ikke helt... Det er så mye som kan fremføres bra på det instrumentet, alt fra Bach til blues, cajun og zydeco. Av det jeg har vært med på å spille selv er vel overtyren til operetten "Donna Diana" noe av det jeg har likt best.
Rundetid kappgang: Er det godkjent med 40 minutter på 2 km med stavgang i maxiklassen i stedet? Altså der maxiklassen er for dem med stor overvekt?
Rosa mokkasiner: Veldig glad i mokkasiner! Særlig dem jeg hadde på 80-tallet og som jeg sleit helt ut. Men de var lyseblå...
Hei Cavatina.
Siden du sikkert kan masse om stoffskifte skal du få en oppgave å svare på: Jeg har bittelitt høy TSH, men så lenge T4 er normal har jeg ikke hypothyreose vel?
Hei Cavatina.
Siden du sikkert kan masse om stoffskifte skal du få en oppgave å svare på: Jeg har bittelitt høy TSH, men så lenge T4 er normal har jeg ikke hypothyreose vel?
Nå er det min tur å trekke frem Victorious: :victorious:
Hei Cavatina.
Nå er det min tur å trekke frem Victorious: :victorious:
:knegg: Men når man sitter og lurer på slikt og ikke får snakke med legen på mange dager så må man jo spørre den ekspertisen man treffer!
Hei Cavatina.
Man kan godt ha sykdommen selv om alle blodprøver er innenfor normalen. Det som refereres som normalområdet tilsvarer gjennomsnittet i befolkningen. Den enkeltes normalområde for verdiene kan være adskillig snevrere enn det. Er blodprøvene innen det normale, må man ta symptomene med i betraktning. Selvfølgelig må man også sjekke at de ikke kommer av andre sykdommer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.