Mr.Man
06-10-03, 14:11
Det har dukket opp en nokså interessant ide i media. Jeg refererer til den noe omstridte sexhjelper-saken (http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_vestfold/3143897.html). Det er da slik at disse sexhjelperne kan bistå med samleie eller andre tjenester ovenfor funksjonshemmede. Det yrket må jo være litt "spesielt". Ser for meg stillingsannonsen: "Oslo Kommune søker Sexhjelp" eller "Oslo Kommune søker Oppsugerske" eller "Oslo Kommune søker Hjemmehjelp m.m.". Ganske spesielle situasjoner og paradokser må jo oppstå.
Det må jo også være litt morsomt for de funksjonshemmede og ringe opp disse sexhjelperne for mer sex når de føler at behovet melder seg. Hva med en døgvakt? Det er jo gjerne om kvelden at behovet melder seg?
Ser for meg følgende samtaler ved oppringt behov:
"Du, kan du sende over en annen? Følte liksom ikke at hun forrige traff meg helt seksuelt. Du skjønner, jeg vil gjerne bli pisket litt ved siden av."
eller
"Du, er det mulig å få sendt over to på en gang eller?"
Behovet må jo også kvoteres i forhold til en eller annen norm:
"Du, jeg har vært på ferie i 3 uker, og har 6 turer til gode. Kan jeg bruke alle turene utover uka hver dag eller?".
Wierd..... :bakfra:
Det må jo også være litt morsomt for de funksjonshemmede og ringe opp disse sexhjelperne for mer sex når de føler at behovet melder seg. Hva med en døgvakt? Det er jo gjerne om kvelden at behovet melder seg?
Ser for meg følgende samtaler ved oppringt behov:
"Du, kan du sende over en annen? Følte liksom ikke at hun forrige traff meg helt seksuelt. Du skjønner, jeg vil gjerne bli pisket litt ved siden av."
eller
"Du, er det mulig å få sendt over to på en gang eller?"
Behovet må jo også kvoteres i forhold til en eller annen norm:
"Du, jeg har vært på ferie i 3 uker, og har 6 turer til gode. Kan jeg bruke alle turene utover uka hver dag eller?".
Wierd..... :bakfra: