PDA

Se full versjon : Sexhjelper

Mr.Man
06-10-03, 14:11
Det har dukket opp en nokså interessant ide i media. Jeg refererer til den noe omstridte sexhjelper-saken (http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_vestfold/3143897.html). Det er da slik at disse sexhjelperne kan bistå med samleie eller andre tjenester ovenfor funksjonshemmede. Det yrket må jo være litt "spesielt". Ser for meg stillingsannonsen: "Oslo Kommune søker Sexhjelp" eller "Oslo Kommune søker Oppsugerske" eller "Oslo Kommune søker Hjemmehjelp m.m.". Ganske spesielle situasjoner og paradokser må jo oppstå.

Det må jo også være litt morsomt for de funksjonshemmede og ringe opp disse sexhjelperne for mer sex når de føler at behovet melder seg. Hva med en døgvakt? Det er jo gjerne om kvelden at behovet melder seg?

Ser for meg følgende samtaler ved oppringt behov:

"Du, kan du sende over en annen? Følte liksom ikke at hun forrige traff meg helt seksuelt. Du skjønner, jeg vil gjerne bli pisket litt ved siden av."

eller

"Du, er det mulig å få sendt over to på en gang eller?"

Behovet må jo også kvoteres i forhold til en eller annen norm:

"Du, jeg har vært på ferie i 3 uker, og har 6 turer til gode. Kan jeg bruke alle turene utover uka hver dag eller?".

Wierd..... :bakfra:

Qlio
06-10-03, 16:33
Husker den diskusjonen var oppe da jeg utdannet meg til hjelpepleier også.... var |--| langt unna at hele klassen slutta, husker jeg. Men det ble noen heftige diskusjoner, og det har jeg alltid likt! Hadde to gutter i klassen som ikke skjønte hvorfor man måtte være funksjonshemmet for å få de godene, da.... :roll:

nette
06-10-03, 16:39
:dance: :dance: :dance: kan ikke annet enn le..

gyrken
07-10-03, 21:34
For meg er det helt selvsagt at sex ikke er en menneskerett. De som ikke klarer å skaffe seg det sjøl, får la være.

Starwolf
07-10-03, 22:14
kanskje vi skal innføre obligatorisk sex med fremmede slik at ingen blir utelatt?

Men hvis dette blir gjennomført hadde jeg flyttet til Minas Gerais i Brasil..... Der er det 32 kvinner på en mann. Men dete r et problem....

Avil
07-10-03, 23:11
For meg er det helt selvsagt at sex ikke er en menneskerett. De som ikke klarer å skaffe seg det sjøl, får la være.

Hvis handikappede skal få sexhjelp, så burde jo de stygge og ekle og gamle og ubehagelige og de med dårlig hygiene osv også få.
Hvem stiller opp som gratis hjelpearbeider for et godt formål?

Mr.Man
07-10-03, 23:17
Men de evner jo å skaffe seg penger ved at andre synes synd på dem. Dermed må de jo få muligheten til å handle for de pengene oxo?

gyrken
07-10-03, 23:20
De kan selvsagt handle sex på linje med alle andre pervoer som gjør det.

Men hvor skal man sette grensa? Hva da, når vi har sagt at sex er en menneskerettighet som de som ikke klarer å skaffe selv skal få - hva da når et menneske rett og slett er for motbydelig selv for en prostituert (eller sexhjelper, kall det hva du vil).. Skal noen tvinges til å ha sex med vedkommende? Noen MÅ jo, i og med at det er en rettighet den personen har..

filurus
07-10-03, 23:25
Hvis funksjonshemmede skal ha krav på sex på den måten, så må jo alle andre som ikke klarer å få seg noe selv også få det. Gamlinger, raringer, stygginger osv.. Rettferdig må det være. Jeg ser for meg at arbeidsledigheten forsvinner som dugg for sol dersom dette blir en rettighet. :problemløser:

filurus
07-10-03, 23:27
Mens jeg har sittet i telefonen og skrevet innlegg med en finger har Avil kommet meg i forkjøpet med denn rettferdighetsteorien..Æsj.

Stein Ove
07-10-03, 23:28
Jeg ser også for meg at mange lusere, som aldri har fått hverken vått eller tørt, med overlegg kutter av seg både bein og det som verre er. Det er jo tross alt bedre å være uten et bein enn å være uten sex.