PDA

Se full versjon : Civilazation 3

nette
06-10-03, 16:28
Hva i alle dager gjør man når Sambo er helt hekta på dette spillet,og ikke vil gjøre annet enn å spille dette?Noen som har råd? :?:

gyrken
06-10-03, 17:46
Ikke samme spillet, men min er også hekta. Jeg har ikke funnet noen løsning på problemet, men er på leit etter et spill jeg kan bli hekta på selv. Så kan vi sitte og loke foran hver vår skjerm. :roll:

Mr.Man
06-10-03, 18:26
Hva i alle dager gjør man når Sambo er helt hekta på dette spillet,og ikke vil gjøre annet enn å spille dette?Noen som har råd? :?:
Skjønner ikke problemet, for det spillet har jo multiplayer-muligheter. :nerd:

medica
07-10-03, 02:33

Sørger for å være først ute og snappe maskinen. Legg tissepausene til tidspunkter han ikke kan se at du forlater maskinen.

nette
07-10-03, 23:40
Takk for rådet,medica..men vi har 2 maskiner;en for spill og en for internett.Ofte sitter han på begge samtidig,spiller mens han leser mail osv.Hvordan han får det til,må gudene vite :sjokk:

medica
07-10-03, 23:41
Takk for rådet,medica..men vi har 2 maskiner;en for spill og en for internett.Ofte sitter han på begge samtidig,spiller mens han leser mail osv.Hvordan han får det til,må gudene vite :sjokk:

Jeg ville fått det til! Mødre kan multitasking! :kul:

nette
08-10-03, 20:21
Kanskje vi kan bytte samboer i et par uker da,så kan du forbedre ham??hehe

medica
08-10-03, 20:51
Står han opp med unga i helgene?

Sorepheus
14-10-03, 15:49
Skjønner problemet altså, er hekta selv ... Men det går over, må regne med en uke eller to med spilling... :ide:

medica
14-10-03, 17:34
Skjønner problemet altså, er hekta selv ... Men det går over, må regne med en uke eller to med spilling... :ide:

En uke eller to? Kort attention span? For mye dop? :gyrken:

gyrken
14-10-03, 18:18
En uke eller to? Kort attention span? For mye dop?

Litt forsiktig med å disse oss gamle dophuer, takk. Vi har et handikap og må bare lære å leve med det. :dum:

Sorepheus
15-10-03, 17:24
Uhm holder jo ikke med et spill veit du %) Dessuten er det ikke nok med en small world map, må jo spille MORE THAN HUGE :roll:

medica
15-10-03, 17:57
Finnes det en patch som gir større world map? :sikle:

spindis
15-10-03, 18:34

Trekk ut stikkomtakten eller fjern en dings på pcn som gjør at den ikke funker?? Nekt han sex??

spindis
15-10-03, 18:37
[quote]
Trekk ut stikkomtakten

huff stikkontakten skulle det være... :flau:
mange skriveleifer i det siste

nette
15-10-03, 20:46
Trekk ut stikkomtakten eller fjern en dings på pcn som gjør at den ikke funker?? Nekt han sex??[/quote]

Hehe...kanskje det siste hadde vært noe...Skal jaggu sjekke saken nærmere :D

gyrken
15-10-03, 20:57
Nah, hjelper ikke. Da blir han bare sittende med huet inne pc-kassa resten av uka til han finner ut hva som er feil. :erfaren:

nette
16-10-03, 14:34
Gyrken!
Det hjalp!Fulgte rådet igår kveld ,og jaggu..........!'

Sorepheus
16-10-03, 17:03
Finnes det en patch som gir større world map? :sikle:

Jupp

http://www.civfanatics.com/

Anbefaler å hente ned "double your pleasure" mod'en og...

gyrken
16-10-03, 18:11
Gyrken!

Det hadde aldri i verden funka på mistermannen. Han elsker det når noe er galt og han kan fikse masse. :nerd:

medica
18-10-03, 21:49
Jupp

Jeg fant et diiiigert kart, så nå kooooser jeg meg (og jeg som skal ha prøve på onsdag...)!

Takker!

Sorepheus
19-10-03, 23:09
Jupp

Jeg fant et diiiigert kart, så nå kooooser jeg meg (og jeg som skal ha prøve på onsdag...)!

Takker!

auda.... sånt sier du først veit du... jeg betrygger meg selv med at jeg spilte litt civ3 innimellom første året på MI, så da spiller jeg for å huske :fla :plystrer:

Mr.Man
20-10-03, 03:46
Gyrken!

Det hadde aldri i verden funka på mistermannen. Han elsker det når noe er galt og han kan fikse masse. :nerd:
Ja, jeg liker meg best når alt går til helvete.

nette
20-10-03, 14:38
Ja, jeg liker meg best når alt går til helvete.[/quote]

Så da kan du ta utblåsningen skikkelig ut mener du?

Mr.Man
21-10-03, 00:34
Så da kan du ta utblåsningen skikkelig ut mener du?
Hvis man først er langt nede spretter man så mye mer oppover enn hvis man hadde vært helt stabil. Føles digg. Eks.:

Her om dagen skulle jeg resize et volum hvor stort sett alt firmaet hadde gjort de siste årene lå. Dette programmet skal jo da beholde data'ene selv om man resizer volumet. Det kræsja fullstendig og backup-programmet lå installert på det volumet som gikk heden. På det tidspunkt var jeg ikke klar over hvordan det ville gå, da programmet hadde ved seg en tilhørende database med informasjon om alt som hadde vært tatt bacup av.

Akkurat da det kræsja kjente jeg varmen stige opp og hele ansiktet stivnet. Det var deilig å stå der på kanten av stupet.

Heldigvis fikk jeg frem igjen filene etter å ha installert backup-programmet på c-partisjonen. Da jeg så det det fungerte og restore'n var igang, var jeg ganske høy (naturlig høy!). :nervøs: