Se full versjon : Hva er det teiteste programmet du vet om?
Det teiteste programmet jeg har sett til nå er et program på TvNorge som heter Ekstrem Forvandling om folk som skal bli totalt forandret på 6 uker,gjennomgått skjønnhetsoprasjoner og gudene vet hva.Ei hadde gått ned 10(!)kilo på 3 uker.Kan umulig være bra.Dette i samråd med en trener..
Sier jo litt.
Hva er det teiteste programmet du har sett?
Å, det må være det programmet (også tv3) der de spionerte på utro folk og stelte istand konfrontasjoner mellom partneren og den troløse med elsker/elskerinne på slep. Alt for åpen skjerm selvsagt, og midt oppi det hele en høy, mørk slimål av en programleder som liksom var sååå medfølende med den bedratte samtidig som han gjorde sitt beste for å dra frem alle skitne detaljer om det forbudet forholdet.
Det var motbydelig. Men jeg ble sittende og glane på det to hele episoder likevel... :flau:
Å, det må være det programmet (også tv3) der de spionerte på utro folk og stelte istand konfrontasjoner mellom partneren og den troløse med elsker/elskerinne på slep. Alt for åpen skjerm selvsagt, og midt oppi det hele en høy, mørk slimål av en programleder som liksom var sååå medfølende med den bedratte samtidig som han gjorde sitt beste for å dra frem alle skitne detaljer om det forbudet forholdet.
Det var motbydelig. Men jeg ble sittende og glane på det to hele episoder likevel... :flau:
Synes da det var kult jeg da.....
Det ultimate av de teite programmene på tv, må jo være at de klarer gi en søt værdame ett program i beste sende tid. Tror alle vet hvem og hva jeg mener, nemelig ET DØGN MED ELIN på tvnorge.... :roll: :roll:
"Cheaters" tenker jeg du mener. http://www.cheaters.com/index.php/ Nå har de ny programleder, heldigvis. Ganske så kjekk også. Noe helt annet enn han der sleipe Tommy Grand. Det hender jeg ser på, de går på kanalen Reality-Tv hver kveld.
Samme kanal sender en programserie hver dag som heter "Curtis Court". Det er juridisk gyldige rettssaker (fra USA selvfølgelig) med James Curtis som dommer. Der er det far som saksøker datter for penger han har lånt henne og ikke fått igjen, det er naboer som saksøker hverandre for "treet ditt drysser blader ned på min plen", det er leietakeren som saksøker husverten for snoking i privatlivet, de har "saksøk dine kjære"-uke osv. Egentlig ganske perverst tv, men jeg må innrømme at det kan være underholdende også å se folk ryke i tottene på hverandre ;)
Cheaters var det ja. Hm.. hva er Reality-tv? :sjekker om vi har: ;)
Det teiteste programmet jeg har sett til nå er et program på TvNorge som heter Ekstrem Forvandling om folk som skal bli totalt forandret på 6 uker,gjennomgått skjønnhetsoprasjoner og gudene vet hva.Ei hadde gått ned 10(!)kilo på 3 uker.Kan umulig være bra.Dette i samråd med en trener..
Sier jo litt.
Hva er det teiteste programmet du har sett?
Det programmet kom jeg til skade for å se også. Folk er ikke riktig kloke. Jeg var helt sjokkert over hva de fant på. Folk som så ganske så normale ut i utgangspunktet, så skulle de liksom totalrenoveres.
Av alle de kiloene som forsvant gikk nok endel av dem unna vha fettsuging.
Ellers pleier jeg ikke å gidde å se på så mye sånt, så jeg kommer ikke på noen verre eksempler akkurat nå.
Cheaters var det ja. Hm.. hva er Reality-tv? :sjekker om vi har: ;)
Her:
http://www.realitychannel.tv/
Mener det er Viasat som tilbyr den på parabolen.
Ok, siden alle trekker frem reality-shows, så kan jo jeg utrope «Rikets tilstand» som min personlige vinner.
<rant>
Gerhard Helskog sitter der og er så moralsk forarget over alle mulige idiotiske ting han og de andre udugelige suppehuene i TV2 har gravd frem.
Han tenker ikke på at han er medskyldig i at vaksinedekningen er redusert etter det programmet der han fyrte opp under den (nå tilbakeviste) koblingen mellom autisme og MMR. Jeg tipper det ikke er lenge før i får neste meslingeutbrudd her i landet, og hvis en eneste unge får det minste snev av varig men som følge av ettersykdommer, så håper jeg faen meg at noen har vett til å anmelde ham for å spre helseskadelig feilinformasjon.
(og nå har jeg ikke engang nevnt den enorme tabben med påstått doping blant skiløperne...ooops, jeg nevnte det visst likevel)
</rant>
Ok, siden alle trekker frem reality-shows, så kan jo jeg utrope «Rikets tilstand» som min personlige vinner.
Gerhard Helskog sitter der og er så moralsk forarget over alle mulige idiotiske ting han og de andre udugelige suppehuene i TV2 har gravd frem.
Han tenker ikke på at han er medskyldig i at vaksinedekningen er redusert etter det programmet der han fyrte opp under den (nå tilbakeviste) koblingen mellom autisme og MMR.
Hva er MMR?
Han tenker ikke på at han er medskyldig i at vaksinedekningen er redusert etter det programmet der han fyrte opp under den (nå tilbakeviste) koblingen mellom autisme og MMR.
Hva er MMR?
MMR-vaksinen er vaksinen mot meslinger, kusma og røde hunder (Measles, Mumps & Rubella). Den gis rundt 15 måneder. Dere virker som fornuftige mennesker, så jeg antar puddingene deres har fått den ;)
MMR-vaksinen er vaksinen mot meslinger, kusma og røde hunder (Measles, Mumps & Rubella). Den gis rundt 15 måneder. Dere virker som fornuftige mennesker, så jeg antar puddingene deres har fått den ;)
Aha. Nå demrer det. Husker det programmet ja. Rimelig absurd! Journalistikken/Research'en luktet svidd lang vei i samme stil som langrennssaken.
Ungene våre får alt som er satt opp som "default". ;)
<rant>
Han tenker ikke på at han er medskyldig i at vaksinedekningen er redusert etter det programmet der han fyrte opp under den (nå tilbakeviste) koblingen mellom autisme og MMR. Jeg tipper det ikke er lenge før i får neste meslingeutbrudd her i landet, og hvis en eneste unge får det minste snev av varig men som følge av ettersykdommer, så håper jeg faen meg at noen har vett til å anmelde ham for å spre helseskadelig feilinformasjon.
(og nå har jeg ikke engang nevnt den enorme tabben med påstått doping blant skiløperne...ooops, jeg nevnte det visst likevel)
</rant over>
Her er jeg glødende enig med deg! Og påstandene om at det er sammenheng mellom autisme og MMR kan tilbakevises hundre ganger, en del folk tror på det likevel. Skaden av det programmet blir nok ikke rettet på før vi får en meslingutbrudd og folk blir minnet om at det slett ikke er en uskyldig barnesykdom for alle.
<rant>
</rant over>
Her er jeg glødende enig med deg! Og påstandene om at det er sammenheng mellom autisme og MMR kan tilbakevises hundre ganger, en del folk tror på det likevel. Skaden av det programmet blir nok ikke rettet på før vi får en meslingutbrudd og folk blir minnet om at det slett ikke er en uskyldig barnesykdom for alle.
:signerer:
Skinnhellige Heltskog har gjort ganske mye skade med de programmene sine og han er alltid så skråsikker i sin sak til tross for pinlig dårlig research.
En venninne av meg fikk forresten meslinger i fjor, og hun var dritdårlig i lange tider. Jeg hadde meslinger som liten, men slapp billig unna. Når var det man begynte å vaksinere mot meslinger her i landet?
Fillerusket får MMR-vaksinen om en mnd.
Vel hva er det verste ... jo det må være alle seriene som kryper rundt omkring på kveldtid. De er jo så "Borring" . Man må se begynnelsen for å kunne se noe, og det er hver.....F... dag. Ok ikke mist alle denne Realty - seriene som skal dra oss alle ned i sofiaen (dvale) midt i beste sende tid. Jeg mener hva er det som er så spennede med disse "kunsti" redigerte programmene som kun er ute etter å så kalt skape en scenarie med intriger og søppel (langt i fra hverdagen). Og det skal også sies att de har jo ingeting å lære oss (alt er jo tilrettelagt der å da). Heller omvendt (lobo). Robinson kjørere på "gud vet" hvilken versjon, Farmen (hjelp) om igjen men bare ved kysten istedetfor. Ungkaren som skal stjele alle (blæ) jenters hjerte, jo det kjøres som en amerikanisert "date"version , som ikke har kultur eller normer fra vår europeisk identitet. Dette er bare lattelig . men men . 71 grader nord osv osv . Dypben i slike programmer er jo på nivå som "se og hør/ her og nå" rett og slett gjør en fordummende. Det jo ikke snev av kreativtet eller stimuli som fremmer individet. ...ja ...ja. Hvis man ønsker å la livet pasere sakte forbi så er det jo bare å sette seg godt ned i Sofaen slå på fjernkontrollen. Men husk ikke klag om man en dag "våkner" opp og livet har pasert og alle drømmer /visjoner bare forsvant ut i intet. Konklusjon = get a life, don´t copy from others..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.