PDA

Se full versjon : hvor ble det av livet jeg ville ha?

spindis
06-10-03, 23:44
Det skulle da ikke bli sån.

skulle hatt egen leilighet, turt å leve ut den mørke siden av meg selv, studert det eg har lyst til, reist ut i verden. Bodd i Irland ett år, laiva mer,

hva gjør jeg.. leier en liten leilighet, er en helt normal kjedelig person, jobber i daglivare ikke som arkeolog, har ikke vært lengre en til Danmark.

sukk... mye jeg ville gjort annerledes om jeg fikk sjansen. Stortsett vært som jeg var da jeg var 19.

er redd jeg har grodd fast i a4 livet med mann og unge...

hmm.. melankolsk i kveld.

:tenker:

Mr.Man
06-10-03, 23:52

skulle hatt egen leilighet, turt å leve ut den mørke siden av meg selv, studert det eg har lyst til, reist ut i verden. Bodd i Irland ett år, laiva mer,

hva gjør jeg.. leier en liten leilighet, er en helt normal kjedelig person, jobber i daglivare ikke som arkeolog, har ikke vært lengre en til Danmark.

sukk... mye jeg ville gjort annerledes om jeg fikk sjansen. Stortsett vært som jeg var da jeg var 19.

Du får hilse på Kong Alkohol som alle oss andre.

gyrken
06-10-03, 23:55
Skjønner godt hvordan du tenker. Har noen av de samme tankene selv.. Samtidig vet jeg egentlig ikke om jeg ville valgt alt så veldig annerledes om jeg skulle gjort det igjen. Joda, jeg villle gjort noe annerledes, men mye ville blitt det samme også.

Kanskje man bare må lære å sette pris på det man har..

Eller kanskje det ikke er for seint å forandre alt, selv om man har mann og barn. Det er jo ikke umulig å ta med hele familien utenlands f.eks. Det er mange som har gjort det før deg.

spindis
07-10-03, 00:08
du har helt rett... selfølgelig. Er fornøyd med det livet jeg har..ble bare så tankefull i kveld. Skal kanskje studere igjen snart når jeg går over på attføring... aldri forsent og begynne med det. Arkeolog blir jeg nok ikke men kanskje førskolelærer med spesialitet på drama, musikk og forming?

den mørke siden av meg.. dra på goth klubb en gang i mnd?

reise på husmorferie?

det er nok ikke umulig nei..

det skjer vel med alle engang innimellom det.. at en ønsker forandring. :)

Lion
07-10-03, 00:12
Det er jo liksom ikke for sent å gjøre noe med det. Spindis.

spindis
07-10-03, 00:14

Du får hilse på Kong Alkohol som alle oss andre.

har store planer om det ja.. må bare vente til helga! :D

pip
26-10-03, 21:32

Frihet er ikke å gjøre det du vil, men å like det du gjør

Ellers er dette på grensen til et religiøst innlegg. ;o)