Se full versjon : :Fritz reiser bort en tur!
Oki, da setter jeg meg på morgen flyet til Praha.
Ikke savne meg for mye.. :skriker:
Skal tenke på dere der jeg drikker Pils i Pilsen..
:skål:
Tilbake Onsdag i neste uke!
Vi holder stødig kurs her. God tur. :)
Hvordan i helvete skal vi overleve nå?
God tur....
Nå må du gjøre alt det gale jeg ikke kan gjøre :gråter: :gråter:
Ikke smugle for mye da...
Heisann,
Da er Fritz tilbake fra Praha og her er en kort oppsummering.
- Tror jeg trenger en tur på Vangseter. En øl der nede kan du få for så lavt som 4 Kr! Og dette er øl land nummer en! Mye godt.
Der nede er det altid Happy Hour. Problemet er at det er ekstremt mye alkoholmisbruk blant befolkningen.
Jeg fulgte godt opp, og i løpet av uken tror jeg det gikk med ca. 100 halv litere..
- Mye flott å se der. Praha var hovedsete for flere av Europas keisere i middelalderen, og byen er etter min mening fullt på høyde med Paris.
- Mye fælt å se der. Reiste endel rundt, og det er fortsatt preg av Sovjet unionen der nede. Fattigslig og forfallent.
Det verste var vel dog min tur til Terezin, også kjent som Theresienstadt. Dette var en konsentrasjonsleir, med en egen avdeling for de som skulle få "Sonderbehandlung", spesialbehandling av Gestapo/SS. Deres handlinger her var fortsatt svært tydelige.
Det lå i det hele en aura av ondskap over hele det jævlige stedet.
Akkurat dette stedet har jeg et strekt ønske om aldri å se igjen.
- Jazz og musikk! Mengder av musikk klubber og konserter. Særlig Jazz og klassisk er det mengder av der nede.
Byen kan anbelfales på det sterkeste hvis du vil ha en kultur og alkohol ferie!
*skriver opp Praha på listen*
:fyller:
Velkommen hjem igjen Fritz! :snill:
Heisann,
Da er Fritz tilbake fra Praha og her er en kort oppsummering.
Jeg fulgte godt opp, og i løpet av uken tror jeg det gikk med ca. 100 halv litere..
Er du hjemme igjen? Coolt. Da må vi ta en øl mann! :skål:
Jepp. Bare avruses litt først!
Jepp. Bare avruses litt først!
Si fra når skjelva begynner, så kommer jeg over med noe tau.
100 halvlitere ...wow! :rofl:
Det var et ganske imponerende antall, selv for en Fritz. :)
:fyller: Velkommen tilbake :fyller:
Så du var virkelig på :gitar: , men 100 stk jeg :muslim: den står det :respekt: av....
:fyller: Velkommen tilbake :fyller:
Så du var virkelig på :gitar: , men 100 stk jeg :muslim: den står det :respekt: av....
Hvis du synes det var ille, vent til du hører hva vår kommende advokat har fått i seg under sine "studier" der nede..
Tror jeg kanskje vet hva han utførte den sniken, gleder meg til å høre det fra ham :mrgreen: :mrgreen:
Å da får jeg høre hvor borte du var :twisted: :twisted:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.