PDA

Se full versjon : Ergometersykkel

Starwolf
07-10-03, 22:09
Åffer er dette instrumentet så forbanna kjedelig. Etter å ha plantet ræva på dette torturinstrumentet og pedalisert i nesten en time så er beina som spagetti. Rompa føles som om den har fått en moster agurk i seg og pikken er helt dau.

Men hva gjør man ikke for å gå ned noen kilo og få litt mer "kondis". :overkjører:

Så man pedaliserer i vei for å spare noen kroner istedet for å gå på SATS. Kilometer tellern går saktere en ei snile og man får lyst til å gå av sykk.. jeg mener instrumentet med føleslen av at man nesten har gjort en god jobb. Men faen meg nesten er aldri nok....

nei nå får jeg prøve å vekke liv i pikken og ønske meg nedoverbakke på syk.... torturinstrumentet til jul :tisser:

gyrken
07-10-03, 22:12
Du får gå ut og danse isteden. Jeg danset så jeg ble kastet ut fra Queens for noen uker siden. :danser:

Starwolf
07-10-03, 22:21
Jeg må være rimelig full før jeg beveger meg ut på et dansegulv slik at jeg ikke føler meg som den stive elgen som jeg er.
:dance:

filurus
07-10-03, 22:57
Ergometersykler har jeg aldri forstått meg på. Hvis man først skal sitte på et sete som invalidiserer pikken (for din del, ikke min. ;) ) for å forbrenne kalorier så er det vel mye hyggeligere å gjøre det ute i frisk luft? Tredemøller er like idiotiske. (Og helsestudioer er visst ikke min greie.)

Mr.Man
07-10-03, 22:59
Åffer er dette instrumentet så forbanna kjedelig. Etter å ha plantet ræva på dette torturinstrumentet og pedalisert i nesten en time så er beina som spagetti. Rompa føles som om den har fått en moster agurk i seg og pikken er helt dau.

Men hva gjør man ikke for å gå ned noen kilo og få litt mer "kondis". :overkjører:

Så man pedaliserer i vei for å spare noen kroner istedet for å gå på SATS. Kilometer tellern går saktere en ei snile og man får lyst til å gå av sykk.....
Det som forundrer meg litt, er at folk tar bilen til helsestudioet for å jogge på tredemølle. Hvorfor ikke bare jogge til det jævla studioet og hjem igjen? Det er jo gratis....

gyrken
07-10-03, 23:18
Det er noe som er helt bakvendt med hele samfunnet vårt. Vi skal ha alt mulig enklest mulig, tar heis istedenfor trapper, kjører bil til kiosken rett borti gata og har fjernkontroller til det meste. Så skal vi samtidig betale masse penger for å trene. Rart igrunnen.

Jeg er av den mer konsekvente typen. Jeg trener aldri og bruker alltid heisen. :knegg:

filurus
08-10-03, 00:20
Å betale for å trene skal jeg hvertfall aldri la meg lure til igjen. Å være støttemedlem av SATS slanker bare lommeboka. Jeg klarer ikke å motivere meg til å stå i et rom sammen med en haug andre svettende, pesende, stressa folk som skal forbrenne nøyaktig 432,3kalorier før de går hjem og drikker øl foran tv'n.

Hvis jeg skal mosjonere må det være fordi det er gøy eller deilig. For noen år siden spilte jeg litt badminton sammen med Fillemannen. Det var gøy. Nå blir det mest turgåing. Og husarbeid. :roll:

medica
08-10-03, 00:47
Å betale for å trene skal jeg hvertfall aldri la meg lure til igjen. Å være støttemedlem av SATS slanker bare lommeboka. Jeg klarer ikke å motivere meg til å stå i et rom sammen med en haug andre svettende, pesende, stressa folk som skal forbrenne nøyaktig 432,3kalorier før de går hjem og drikker øl foran tv'n.

Hvis jeg skal mosjonere må det være fordi det er gøy eller deilig. For noen år siden spilte jeg litt badminton sammen med Fillemannen. Det var gøy. Nå blir det mest turgåing. Og husarbeid. :roll:

Jeg trener på SATS. Har bare holdt på et par måneder, men jeg merker stor forskjell. Har øket fra 110 til 170 kilo i beinpress på den tiden. :kul: Jeg føler meg i bedre form - og så kan jeg spise mer uten å legge på meg! :D

Motivasjonen min er at jeg kan stikke bort (bor rett ved SATS) på ettermiddagen mens hyenene er i det verste humøret. Det er faktisk bedre å svette over apparatene enn å prøve å la være å denge ungene!

Cavatina
08-10-03, 02:58
Er så fornøyd idag!

Tok på meg den ytterjakka jeg ikke har brukt siden påsken. Da var den supertrang og glidelåsen gikk igjen med et nødskrik dersom jeg holdt magen inn.

Idag derimot var det "zapp" igjen med glidelåsen og god plass inni jakka! Det har jeg igjen for all treninga i sommer! :D

Enda mer fornøyd ble jeg da kassadama i butikken her sa til meg at "Nå har du jammen gått ned mange kilo!" da jeg var innom en liten handletur idag. Sånt er hyggelig å få høre!

Nå har ikke jeg prøvd noen ergometersykkel fordi jeg er for tung til det ennå. Ikke har jeg satt mine ben på SATS heller. Men jeg går kilometervis med turer i skog og mark, og svømmer omtrent like langt hver uke. Det gjør også nytte.

Må innrømme at jeg har skeiet ut idag! Det er nå ett år siden jeg kjøpte brød sist, har ikke spist annet enn surdeigsbrød og knekkebrød som brødmat det siste året. Idag greide jeg ikke stå imot duften av nybakt brød i butikken, så jeg kjøpte meg et grovbrød og et glass jordbærsyltetøy. Det er nesten like lenge siden jeg har smakt syltetøy også, så jeg koste meg skikkelig til lunsj idag :)
Men i morgen er det slutt, da er det tilbake til knekkebrød og magert pålegg! Og i morgen er det svømming... og jeg som er så støl etter gåturen idag! *au*

Cavatina
08-10-03, 03:05
Det som forundrer meg litt, er at folk tar bilen til helsestudioet for å jogge på tredemølle. Hvorfor ikke bare jogge til det jævla studioet og hjem igjen? Det er jo gratis....

Hehe :D
Du er inne på noe der!

nette
08-10-03, 09:41
:overkjører:
Kanskje ergometersykkelen er kjekk å ha fordi man får bedre samvittighet av å vite at man har en,men ikke bruker den så mye?? :lol:

Mr.Man
08-10-03, 10:53
Jeg trener på SATS. Har bare holdt på et par måneder, men jeg merker stor forskjell. Har øket fra 110 til 170 kilo i beinpress på den tiden. :kul: Jeg føler meg i bedre form - og så kan jeg spise mer uten å legge på meg! :D

Motivasjonen min er at jeg kan stikke bort (bor rett ved SATS) på ettermiddagen mens hyenene er i det verste humøret. Det er faktisk bedre å svette over apparatene enn å prøve å la være å denge ungene!
Der har du nevnt en viktig merverdi....

Mr.Man
08-10-03, 10:57
Må innrømme at jeg har skeiet ut idag! Det er nå ett år siden jeg kjøpte brød sist, har ikke spist annet enn surdeigsbrød og knekkebrød som brødmat det siste året. Idag greide jeg ikke stå imot duften av nybakt brød i butikken, så jeg kjøpte meg et grovbrød og et glass jordbærsyltetøy. Det er nesten like lenge siden jeg har smakt syltetøy også, så jeg koste meg skikkelig til lunsj idag :)
Men i morgen er det slutt, da er det tilbake til knekkebrød og magert pålegg! Og i morgen er det svømming... og jeg som er så støl etter gåturen idag! *au*
Det begynte bra, men slutten ble jeg litt sliten av å lese gitt.

gyrken
08-10-03, 12:38
Enda mer fornøyd ble jeg da kassadama i butikken her sa til meg at "Nå har du jammen gått ned mange kilo!" da jeg var innom en liten handletur idag. Sånt er hyggelig å få høre!

Sånt er hyggelig! Jeg har bare elever som spør om jeg er gravid. Det er ikke like hyggelig. :mumle: