PDA

Se full versjon : Søviknes

nette
08-10-03, 20:24
Kan dere tenke dere en mere :spyr: politiker?Han mangler jo fullstendig sjarm og ja!Jeg har egentlig ikke flere ord. :spyr: er dekkende nok.

gyrken
08-10-03, 20:26
Vel, jeg synes Carl I og Siv Jensen følger hakk i hel.

nette
08-10-03, 20:28
Ja,det er jaggu ikke langt ifra!

medica
08-10-03, 20:34
Jeg vrir hjernen, men jeg kan ikke komme på en eneste sympatisk FrP-politiker.

gyrken
08-10-03, 20:39
Det fantes noen en gang i tiden, før FrP klarte å kvitte seg med alle de liberale antirasistene som var en stor gruppe i partiet. Skjervengen og Ellen Vibe for eksempel.

medica
08-10-03, 20:49
Det fantes noen en gang i tiden, før FrP klarte å kvitte seg med alle de liberale antirasistene som var en stor gruppe i partiet. Skjervengen og Ellen Vibe for eksempel.

Tor Mikkel Wara! Han var jo minoritet også ;) :P

Mr.Man
08-10-03, 23:21
Yep. Når de liberale forsvant mistet de min stemme. Jeg er LIBERALIST!

gyrken
08-10-03, 23:29

Akkurat han var fæl da. Også pulte han seg gjennom ungdomsorganisasjonen. De har visst tradisjon for sånt i FrP. :inside information:

medica
08-10-03, 23:36

Akkurat han var fæl da. Også pulte han seg gjennom ungdomsorganisasjonen. De har visst tradisjon for sånt i FrP. :inside information:

Pule meg her og pule meg der. Trodde det var vanlig i alle ungdomsorganisasjoner, jeg.

Mr.Man
08-10-03, 23:38
Pule meg her og pule meg der. Trodde det var vanlig i alle ungdomsorganisasjoner, jeg.
Selvsagt. Gyrken har et visst naivt syn på oss menn. Det har hun bevist et par og tjue ganger. Som den gangen hun ble med en kar hjem fra byen og trodde at han ikke hadde noen forventning om sex. Yeah right!

spindis
08-10-03, 23:42
Kan dere tenke dere en mere :spyr: politiker?Han mangler jo fullstendig sjarm og ja!Jeg har egentlig ikke flere ord. :spyr: er dekkende nok.

Martin Schance??

medica
08-10-03, 23:44
Selvsagt. Gyrken har et visst naivt syn på oss menn. Det har hun bevist et par og tjue ganger. Som den gangen hun ble med en kar hjem fra byen og trodde at han ikke hadde noen forventning om sex. Yeah right!

Det har da jeg gjort mange ganger. Jeg er blant dem som kan få en del menn til å krympe med et kjølig blikk. Kjekk egenskap. :ond:

Men selvfølgelig, enkelte er bedre selgere enn andre :mrgreen:

magnus
08-10-03, 23:56
Har også flere ganger blitt med noen hjem uten å tro jeg skulle pule. Sikkert veldig normalt. :kul:

gyrken
08-10-03, 23:58

Vel altså.. vi skulle se på kattungene hans...

magnus
09-10-03, 00:03
Vel altså.. vi skulle se på kattungene hans...

ahh.... kattungene som var på frimerkene! Det forklarer jo alt. Synes ikke det var mye å snakke om da.

gyrken
09-10-03, 00:06
Kan man ikke dra på nachspiel og se kattunger mener du? Med to menn? Uten at de skal ha trekant liksom? Jeg kunne da virkelig ikke ane at de var så gode venner. :flau:

magnus
09-10-03, 00:15
Tar meg bare i å tenke på hvorfor i all verden jeg ikke hadde kattunger som ungkar... :kul:

Melaisa
09-10-03, 00:29
Søviknes er definitivt en grunn til å holde seg langt unna Os. Helst lenger en nabokommunen, men, men.

filurus
09-10-03, 00:33
Øystein Hedstrøm er den nydeligste av dem alle. Han har hentet sveisen fra rompehårene.

gyrken
09-10-03, 01:54
Tar meg bare i å tenke på hvorfor i all verden jeg ikke hadde kattunger som ungkar... :kul:

Vel, det ble jo ikke noe på dem, selv om det var hele fem kattunger der. :mumle:

nette
09-10-03, 09:41
Øystein Hedstrøm er den nydeligste av dem alle. Han har hentet sveisen fra rompehårene.

Ja!Der har du det..Hedstrøm og Eli Hagen er vel et forbilde for alle som bruker Elnett hårspray. :lol:

Lion
09-10-03, 12:23

Den skulle jeg grønnprikke deg for, men det går jo ikke an her.

gyrken
09-10-03, 15:36
Vi snakket litt om prikker her. Jeg savner dem.

medica
09-10-03, 15:50
Hvilke prikker?

Lion
09-10-03, 19:53
[quote="medica"]Hvilke prikker?[

/quote]

grønnprikker

Lion
09-10-03, 19:54
Vi snakket litt om prikker her. Jeg savner dem

Innføre?

gyrken
09-10-03, 20:39

Innføre?

Tenker nok at det blir til det. Men det er en del annet som skal fikses først. Problemet er at mistermannen er veldig opptatt om dagen og akkurat nå er han syk. Og jeg er selvfølgelig helt inkompetent. Men det kommer, etterhvert.. etter at dere har fått muligheten til å klistre inn bilder i innleggene og vi har fått på plass hurtigsvar-rute.

Lion
09-10-03, 21:11

Innføre?

Tenker nok at det blir til det. Men det er en del annet som skal fikses først. Problemet er at mistermannen er veldig opptatt om dagen og akkurat nå er han syk. Og jeg er selvfølgelig helt inkompetent. Men det kommer, etterhvert.. etter at dere har fått muligheten til å klistre inn bilder i innleggene og vi har fått på plass hurtigsvar-rute.

Så fint.

filurus
09-10-03, 22:54
Gleder meg til å få grønnprikk av Løven for Hedstrøminnlegget. :) Du må ikke glemme det!

nette
09-10-03, 23:18
Gleder du deg til å få grønnp(r)ikker sa du?? :lol:

Lion
10-10-03, 00:30
Gleder meg til å få grønnprikk av Løven for Hedstrøminnlegget. :) Du må ikke glemme det!

Jeg skal skrive det opp på rompa til Frank. Da glemmer jeg det ikke.

filurus
10-10-03, 00:35

Jeg skal skrive det opp på rompa til Frank. Da glemmer jeg det ikke.

Lurt. Da kommer du på det hver gang du tar ham bakfra. :bakfra:

Stein Ove
10-10-03, 20:19

Synes du selv at du skrev et godt innlegg? Hva har det med politikk å gjøre?

gyrken
10-10-03, 20:37
Hvilke prikker?

Det går an å legge inn en sånn reputation-modul på forumet, sånn at man kan gi hverandre en grønn prikk for gode innlegg og en rød for dårlige. Grønne prikker gir poeng og røde trekker fra.

medica
10-10-03, 21:00

Det kan jo tolkes som et startinnlegg i en debatt om politikerforakt! ;)

Mr.Man
10-10-03, 21:49
Søviknes er definitivt en grunn til å holde seg langt unna Os. Helst lenger en nabokommunen, men, men.
Hvorfor det? Det er vel ok å bo i en kommune som har budsjettbalanse?

Mr.Man
10-10-03, 21:52

Innføre?
It will be done. I løpet av helgen ihvertfall. Så ikke så altfor komplisert ut.

Lion
11-10-03, 14:55
Hvorfor det? Det er vel ok å bo i en kommune som har budsjettbalanse?

Det er det sikkert. Jeg kunne ikke bodd der. Jeg hadde fått spasmer bare jeg hadde sett den ekle fittefyren.

Zenaria
20-10-07, 23:59

Saklighet, min venn, det finner du ikke her. :ondtglis:

magnus
21-10-07, 19:30
Mye frem fra glemselen her..

Limafox
21-10-07, 20:00
Haha, det er det verste med å ha Zen på forumet. Det du tror er en ny tråd er ikke det. :lol:

Zenaria
21-10-07, 22:52
Fint at det var det veste da. :hurra:

magnus
27-10-07, 12:16
Noen ganger når man ser innlegg som er veldig gamle, så gremmes man litt over det man har skrevet. Tåpelig, men sånn er det bare.