Se full versjon : fytti katta så godtesjuk da..
Er det mulig.... blir umettelig den ene uka i mnd tante rød er på besøk. spiser middag, en porsjon middag til, pottis, sjokkis, diller, seigkæller, kake, tyrkisk pepper...you name it. Kan tilogmed finne på og stå opp og ete brødskive med nugatti....eter til jeg blir kvalm..
flere som har det sån?
Spiser det meste - men ikke skive med Nugatti :spyr:
nugatti er nammis men spiser det ytterst sjelden.. liker leverpostei på skiva jeg. Nugatti bare når jeg er godtesjuk å ikke har godter i huset!!
ovnsbakt leverpostei med rødbeter..mmmmmm :)
Jeg har sluttet å drikke cola i et par uker nå. Kjenner at jeg har enormt sukkersug som jeg må tilfredstille på en eller annen måte. I går gikk det med en Stratos, i dag har jeg ikke spist noe godteri så langt.. men det kommer nok.
spesielt ille når jeg har mensen da... gjør det ikke bedre at det stortsett er tilbud i butikken jeg jobber i. To for ti av yndlings godte osv.... er det nå rart jeg er tjukk. Eier ikke viljestyrke jo.. ;)
sier litt at jeg sitter her og drikker cola. Jeg liker ikke cola!!!
Kaffe er tingen...er godt i gang med min andre liter i dag...
Nei fysjda... gi meg heller en øl eller et glass vin. Det fønker det å
Ja!!Øl og sånn funker bra.Nugatti og kaffe er pyton
Jeg har minst like mange diller etter fødselen som da jeg gikk gravid! Hvor skal dette ende? Jeg kommer til å rulle om ikke noen stopper meg snart! :sjokk:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.