Se full versjon : Six Feet Under da?
Noen som følger med på Six Feet Under? Synes den er ganske kul, spesielt de reklamesnuttene for balsameringsvæske og liksvøp og slikt som de hadde med i første episode!
Jeg har faktisk aldri sett på det. Når og hvor?
Ååå, du må se! NRK1 fredager 23.15. Kolliderer med drekking, det er så, men det er jo slikt en har videospillere for ;)
http://us.imdb.com/title/tt0248654/
Ååå, du må se! NRK1 fredager 23.15. Kolliderer med drekking, det er så, men det er jo slikt en har videospillere for ;)
Man har selvsagt ikke videospiller mer. Man har dvd-recorder. :overlegen:
Har dere ikke noen smiley som sier :blæææh: ?
hehe..bra filmserie når man er i ferd med :drekka: !Skal jaggu få med meg den
Har dere ikke noen smiley som sier :blæææh: ?
Jeg skaffer smileys sånn litt etter litt. Skal huske på at jeg trenger en blæææ til deg. :snill:
Noen som følger med på Six Feet Under? Synes den er ganske kul, spesielt de reklamesnuttene for balsameringsvæske og liksvøp og slikt som de hadde med i første episode!
Har hørt at den serien er bra, men jeg har litt vanskelig for å begynne å se på brtiske serier. Har en tendens til å bli litt tørre. Men denne skal visstnok ikke være spesielt tørr eller hva?
Har hørt at den serien er bra, men jeg har litt vanskelig for å begynne å se på brtiske serier. Har en tendens til å bli litt tørre. Men denne skal visstnok ikke være spesielt tørr eller hva?
Serien er ikke britisk, den er amerikansk, i høyeste grad!
Sånn:
:medica:
Herlig! Spesialservice for stamgjester, eh?
Jeg har sett nesten alle episodene, og liker serien godt.
Herlig! Spesialservice for stamgjester, eh?
Sucking up...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.