Se full versjon : Babysitter!!
Vet dere at hvis babysitteren står på hele døgnet og dere oppholder dere i rommet hvor babysitterne, så kan f.eks naboen høre dere??
Vi har babysitter for babyen, og slår den vanligvis av når vi legger oss, men mottakeren står som regel på. Noen ganger kan vi plutselig høre at den kobles på og vi hører barnelek, støvsuging, prating ++.
Nå er jeg ingen lytter, så jeg har da slått av babysitteren. Men ikke alle tenker slik.......
Bare en tanke.. :roll:
Det har jeg fått med meg. En gang hørte jeg et par som kranglet høylytt på babysitteren. Nå hadde vi en sånn type med talk-back-funksjon, og jeg satset på at de andre også hadde det. Så jeg hylte og skreik litt til dem, sånn som de hadde hylt og skreket for meg..
Da ble det stille. :knegg:
Hehe....det hadde vært morsomt å se fjeset på de to som kranglet.... :lol:
Hehe fant ut det da vi var på hytta i sommer vi. Poden sover i seng på loftet.. stygg trapp ned der så vi må passe på. Skjønte ikke hvorfor han hyla å skreik sån.. pleier og være en engel til og legge seg. Sprang opp og syntes det var merkelig at han skreik når han sov som en stein. :)
Vi har heldighvis to kanaler på vår sån at det går ant og bytte. Det er to med tanke på nettop dette.
vi fikk med andre or inn naboens babysitter som tydelighvis hadde samme frekvens. :)
Det har jeg fått med meg. En gang hørte jeg et par som kranglet høylytt på babysitteren. Nå hadde vi en sånn type med talk-back-funksjon, og jeg satset på at de andre også hadde det. Så jeg hylte og skreik litt til dem, sånn som de hadde hylt og skreket for meg..
Hadde det ikke vært enda kulere å herme caféscenen fra «When Harry Met Sally?» :fniser:
Hadde det ikke vært enda kulere å herme caféscenen fra «When Harry Met Sally?» :fniser:
Hadde du turt? ;)
Hadde jeg vært full, så... :full:
Muttern var oppe og hentet Ida etter endt soving, og tenkte ikke på at babycallen sto på. Hun er en dame som ikke strør rundt seg med godord og dikkedarer, men siden babycallen sto på hørte jeg mamma si "dikkedikk"-liknende ting til sitt første barnebarn uten at hun visste det. Jeg sa aldri at jeg overhørte det, for ellers er hun en supertøff dame som helst er litt småsur.... men hun kan hvis hun vil! ;)
Babysittere er skumle saker, ja!
Heldigvis er det ingen andre som har så små barn her, men skal aldri si aldri!
Vet ikke hvor langt slike rekker :roll:
Hehe....det hadde vært morsomt å se fjeset på de to som kranglet.... :lol:
hehe..de var sikkert lik dodraugen... :lol:
Det er da man plutselig ønsker å flytte ;)
Det minner meg på når vi skulle ha et surprise-party for en venn av oss (Kreativa). Det hører vel med til historien av denne fyren synes veldig barsk blant oss. Vel. Vi gjemte oss i stuen, og han kom hjem i gangen og begynte å komme med babyspråk ovenfor sin 1,5 år gamle pudding:
- Gusje, pushe, lushe lille pussegussen min o.s.v.
Så kom han jo omsider inn i stua og han holdt masken så godt han kunne, men vi så at ikke var lett.... :lol:
Det minner meg på når vi skulle ha et surprise-party for en venn av oss (Kreativa). Det hører vel med til historien av denne fyren synes veldig barsk blant oss. Vel. Vi gjemte oss i stuen, og han kom hjem i gangen og begynte å komme med babyspråk ovenfor sin 1,5 år gamle pudding:
- Gusje, pushe, lushe lille pussegussen min o.s.v.
Så kom han jo omsider inn i stua og han holdt masken så godt han kunne, men vi så at ikke var lett.... :lol:
:plystrer: Litt flaut, ja!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.