Se full versjon : Hva er avhengighet?
Ja, kan du definere det?
Har ikke Tine allerede gjort det? "Må ha det. Bare må ha det." ;)
Ja, kan du definere det?
Det nærmeste jeg kommer, er den følelsen du får når du finner ut at det allikevel ikke lå en pakke sigg til i skapet - og du er på ferie ute i bushen og siste ferja har gått...
Ja, kan du definere det?
Det nærmeste jeg kommer, er den følelsen du får når du finner ut at det allikevel ikke lå en pakke sigg til i skapet - og du er på ferie ute i bushen og siste ferja har gått...
Jeg får angst bare av å tenke på det! :nervøs:
Ofte når folk snakker om avhengighet er det bare fysisk avhengighet som nevnes. Det blir gjerne sagt at man ikke blir avhengig av hasj fordi det ikke er fysisk avhengighetsskapende. Jeg mener selvsagt at det bare er tull. Man blir like avhengig av hasj som noe annet.
Fysisk avhengighet er ingenting! Det er den lille djevelen som sitter i hodet og saboterer som tar knekken på en. Fysisk avhengighet forsvinner på relativt kort tid, men å endre tankemønstre tar tid! Jeg har i vanvare holdt på å gå til feil adresse over et år etter at jeg flyttet fra kåken. Overfør det der til røyken og jeg får helt noia av tanken på å slutte! :skriker:
Fysisk avhengighet er ingenting! Det er den lille djevelen som sitter i hodet og saboterer som tar knekken på en. Fysisk avhengighet forsvinner på relativt kort tid, men å endre tankemønstre tar tid! Jeg har i vanvare holdt på å gå til feil adresse over et år etter at jeg flyttet fra kåken. Overfør det der til røyken og jeg får helt noia av tanken på å slutte! :skriker:
Det er helt fryktelig. Da jeg hadde sluttet kunne jeg våkne om morgenen, slå opp øynene og (som vanlig) tenke: Ah, nå skal det bli godt med en røyk! Og så den vanvittige skuffelsen når jeg kom på at jeg hadde sluttet.
Ja, kan du definere det?
Når man føler at man må, og man egentlig ikke vil. Det er avhengighet for meg.
Men noen ganger kan man bli lurt av sin egen vilje. Man tror man vil og må, selv om man egentlig ikke vil.. Slik har jeg det med røyken ihvertfall.
Men noen ganger kan man bli lurt av sin egen vilje. Man tror man vil og må, selv om man egentlig ikke vil.. Slik har jeg det med røyken ihvertfall.
Det er jo litt talentløst da.
:medica:
Selvfølgelig. Det er jo talentløst å røyke i utgangspunktet.
Det er jo litt talentløst da.
Skarru ha bank eller?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.