Se full versjon : ditt sexliv
kjæresten min er veldig flink til å pule meg. noen flere som er fornøyd med sexlivet sitt?
kjæresten min er veldig flink til å pule meg. noen flere som er fornøyd med sexlivet sitt?
Jeg er fornøyd i lange perioder ihvertfall. :snill:
Har du og denne flinke kjæresten vært sammen lenge?
næh vet ikke hva jeg skal si. noen måneder bare :)
Er det ikke slik i alle forhold at man puler masse de første månedene,så avtar det etterhvert?
Frank er også veldig flink å pule.
Er det ikke slik i alle forhold at man puler masse de første månedene,så avtar det etterhvert?
Det blir selvsagt aldri igjen som det var helt i starten. Men det går jo opp og ned her i verden likevel. Jeg tror ikke at det nødvendigvis går nedover og nedover.
Det blir selvsagt aldri igjen som det var helt i starten. Men det går jo opp og ned her i verden likevel. Jeg tror ikke at det nødvendigvis går nedover og nedover.
Man går gradvis over fra kvantitet til kvalitet. :bakfra:
Nei..det hadde vært litt vel ille.Kunne nesten lagt statistikk da...Etter la meg se,3 års forhold er gj.snittet 4,5 samleier i mnd...etter 7 år er det gått ned til 3,6 og etter 10 år er det 1,2 ganger pr mnd... :) selvsagt er det ikke slik,men den første tiden er jo rene kaninrittet.Man går litt skrevs med beina og... :bonk: lurer på hvorfor.
Mange klarer å ivareta sexlivet etter 10 år også,noe av greia er vel å finne på litt nye ting og friske opp sexlivet med jevne mellomrom.
Nei..det hadde vært litt vel ille.Kunne nesten lagt statistikk da...Etter la meg se,3 års forhold er gj.snittet 4,5 samleier i mnd...etter 7 år er det gått ned til 3,6 og etter 10 år er det 1,2 ganger pr mnd... :) selvsagt er det ikke slik,men den første tiden er jo rene kaninrittet.Man går litt skrevs med beina og... :bonk: lurer på hvorfor.
Mange klarer å ivareta sexlivet etter 10 år også,noe av greia er vel å finne på litt nye ting og friske opp sexlivet med jevne mellomrom.
Den første tiden har man tid til å pule to ganger om dagen, men med unger og greier får man jo ikke tid til andre ting hvis man skal fortsette med samme frekvens. Og greit, det er godt å pule, men det er liksom ikke min eneste fritidsinteresse.
Jeg har inntrykk fra enkelte sexfora på nettet at du er kjedelig hvis du ikke puler minst fem ganger i uken. Jeg vil si at dersom du ikke gjør annet enn å pule på fritiden, så har du liksom ikke så mye å bidra med over lunsjbordet på jobben.
Postmannen
09-10-03, 21:19
Jeg vil si at dersom du ikke gjør annet enn å pule på fritiden, så har du liksom ikke så mye å bidra med over lunsjbordet på jobben.
:ide: Tja, man kunne jo kanskje pule på lunsbordet også. Det er vel et slags bidrag det, eller?
hehe..har du prøvd det,postmannen?
hehe..har du prøvd det,postmannen?
Postmenn er jo kjent for å pule på jobb!
Fillemannen er flink, jeg er fornøyd og det tror jeg han er også. Men som andre allerede har nevnt; det går opp og ned.
Dette ble et kjedelig innlegg.
Fillemannen er flink, jeg er fornøyd og det tror jeg han er også. Men som andre allerede har nevnt; det går opp og ned.
Dette ble et kjedelig innlegg.
Ja, det kommer du ikke til å få prikk for, Filla.
Man går gradvis over fra kvantitet til kvalitet. :bakfra:
:nikker:
Nei, ikke akkurat nå. :sjokk:
Magnus!
Det må du rette på! :ide:
:ide: Tja, man kunne jo kanskje pule på lunsbordet også. Det er vel et slags bidrag det, eller?
Det er et kult konsept. Så kan man humre litt for seg selv når du ser kollegaene brette ut maten sin mens du lurer på om fittesafta fremdeles lukter litt. :luring:
Magnus!
Det må du rette på! :ide:
Sant nok... :pessimist:
Går bra :)
Nei, ikke akkurat nå. :sjokk:
Fortell oss... :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.