PDA

Se full versjon : Hva driver mennesker som Børre Knudsen og Ludvig Nessa?

nette
09-10-03, 15:31
Jeg mener,de kaller seg kristne,og driver sider som www.kirken.com,har video av abort ute på sidene sidene sine,har flere ganger hatt korstog mot abort,bryter seg inn på sykehus..Hva er det med disse folka? :sint:

Sexy Sadie
19-10-03, 21:43
De er i livets tjeneste... NOT

gyrken
19-10-03, 22:01
Jeg blir egentlig litt fasinert av sånne. Ikke at jeg mener det er bra det de driver med, men den ekstreme troen på noe som får dem til å ofre alt for å arbeide for sin overbevisning.. En (eller begge?) av disse gutta var jo prest, hadde en sikker jobb og høy inntekt. Også gir man det opp for å bli en slags freak som hele landet spytter på og ser ned på. Den overbevisningen de har, gjør meg imponert! Så får det heller være at de er noen fanatiske gærninger. Fasinerende likevel.

Avil
19-10-03, 22:55
Folk som syns at målet helliger middelet er opphav til all krig.

medica
19-10-03, 23:14
Jeg mener,de kaller seg kristne,og driver sider som www.kirken.com,har video av abort ute på sidene sidene sine,har flere ganger hatt korstog mot abort,bryter seg inn på sykehus..Hva er det med disse folka?

Selvrettferdighet og dårlig fantasi. Hvis de folka der var så oppsatte på å få ned aborttallene, så ville de agitere for bruk av prevensjon istedetfor å plage mennesker som har tatt abort. Jeg tror egentlig ikke de der gutta ville blitt lykkeligere hvis aborttallene kom ned i null. Hvem skulle de da øse sin rettferdige harme ut over?

Cazandra
20-10-03, 01:07
Gikk inn på denne siden og trodde jeg skulle finne info om "Knutsen og Ludvigsen" :lol:

nette
20-10-03, 14:33
Gikk inn på denne siden og trodde jeg skulle finne info om "Knutsen og Ludvigsen" :lol:

:P

Ling
08-01-04, 17:00
Katolikkene er jo mot prevansjon da, så dei er kansje kommet eit skritt videre. desse driver tross alt kampanje for prevansjon

HILDE
08-01-04, 17:44
Det som driver dem er fanatisme. Farlig i alle varianter.

Mr.Man
09-01-04, 03:28
Jeg mener,de kaller seg kristne,og driver sider som www.kirken.com,har video av abort ute på sidene sidene sine,har flere ganger hatt korstog mot abort,bryter seg inn på sykehus..Hva er det med disse folka?
Selvrettferdighet og dårlig fantasi. Hvis de folka der var så oppsatte på å få ned aborttallene, så ville de agitere for bruk av prevensjon istedetfor å plage mennesker som har tatt abort. Jeg tror egentlig ikke de der gutta ville blitt lykkeligere hvis aborttallene kom ned i null. Hvem skulle de da øse sin rettferdige harme ut over?
Spørs om ikke homofil adopsjon hadde stått next på listen. :banner:

Ling
15-01-04, 00:43
Skal slettes.

Mr.Man
15-01-04, 00:59
Nei. Men det er jo noen som står på barrikadene for at det ikke skal bli innført. Noe de gutta sikkert også er imot.

Ling
15-01-04, 01:09
Skal slettes.

Cavatina
15-01-04, 01:15
"Hva driver mennesker som Børre Knudsen og Ludvig Nessa?"

Fanatisme, en urokkelig stahet og tro på egen overbevisning. Tror jeg.

Mr.Man
15-01-04, 02:28
Ja,det er dei sikkert. Litt rart det der egentlig. I norge er det lovlig for ts'er å adoptere barn, men ikkje homser. I amerika er det lovlig for homser å adoptere barn (veit ikkje om det gjelder alle stater), men ulovligt for ts'er. :forvirret:
Jeg har mistet forståelsen for at den typen kriteria skal bestemme om man får lov til å adoptere. Man bør heller konsentrere seg om andre ting.

Ling
15-01-04, 15:48
Skal slettes.