Se full versjon : gyrken eller mr.man
Har et fint bilde som jeg gjerne vil bruke som avtar. Nå har jeg redigert det ned i størrelse, både i pixler og kb men får ikke lov til og bruke det alike vel. Noen tips ti hvordan jeg får det til?
Jeg vet ikke hva som går galt, men hvis du sender bildet til meg på mail (gyrken@hotmail.com), så kan jeg godt legge det inn for deg! :)
Har et fint bilde som jeg gjerne vil bruke som avtar. Nå har jeg redigert det ned i størrelse, både i pixler og kb men får ikke lov til og bruke det alike vel. Noen tips ti hvordan jeg får det til?
Er det .jpg eller .gif da?
fikk det til etter og ha forandret filen til en jpg. Tank jo werry masse. :)
fikk det til etter og ha forandret filen til en jpg. Tank jo werry masse. :)
Ja, det bør helst være .gif hvis det er et bilde med få fargevariasjoner. Hvis det er fargefoto bør det være .jpg.
fikk det til etter og ha forandret filen til en jpg. Tank jo werry masse.
Det var en skikkelig kul avatar! Også er det morsomst når man får det til selv. :dataskrekk:
fikk det til etter og ha forandret filen til en jpg. Tank jo werry masse.
Det var en skikkelig kul avatar! Også er det morsomst når man får det til selv. :dataskrekk:
tusen takk. :) det er Lenore fra tegneserie med samme navn. En av mine favoritter.. :)
og det var selfølgelig meg som glemte og logge inn.. hehe
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.