Se full versjon : Blakk?
http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/10/10/380649.html
Glad jeg fikk lønn i dag ;)
Jeg fikk lønn i går, og den er allerede nesten brukt opp. Fort gjort! En liten tur på IKEA bare...
Jeg fikk lønn i går, og den er allerede nesten brukt opp. Fort gjort! En liten tur på IKEA bare...
Du får bokmerke linken jeg la ut.
Og jeg skal være glad den dagen jeg ikke behøver å kjøpe flere møbler fra IKEA!
Du gjorde meg tørst med den linken, men jeg tør ikke spørre mistermannen om det er greit at han sitter her alene denne fredagen også. :forvirret:
Jeg føler meg rastløs, men medisinmannen kommer hjem i kveld etter å ha vært utenlands hele uken, så jeg vet ikke hva han sier hvis jeg bare stikker ut når han kommer. Har vært ute to av de tre siste fredagene, og jeg skal ut igjen neste fredag. Jeg kunne alltids argumentere med at jeg har vært alene med unga hele uken (og jeg har mensen i tillegg - et under at de har overlevd), så jeg fortjener en frikveld ;)
Skulle egentlig hatt besøk av en venninne og vi skulle helle i oss noen liter rødvin, men så er hun blitt syk. :(
Vi har i det minste kjøpt en kartong rødvin i dag. :øyner håp:
Men jeg er skikkelig sugen på å gå ut nå om dagen, det er liksom ikke nok å bare bli full. Hvordan får man en mann til å si "ta deg en tur ut nå", sånn helt av seg selv?
«Hvis du sier «ta deg en tur ut nå,» så skal jeg si det samme til deg i morgen?»
Her er huset fullt av børst. Sikkert 10 liter sprit, 7-8 liter øl&rusbrus og et par liter vin. :full: Skulle jaffal rekke å bri dritings, om ikke annet :mrgreen:
Det er jo en start. Kanskje du kommer deg ut etterhvert. Du kan jo møte meg på Grønland et sted. :knegg:
Fikk du ham til å si «ta deg en tur ut nå?»
Jepp! Nå har jeg ringt to venninner og begge hadde influensa! Pingler!
Dårlig gjort ass! Så typisk. Hvis mistermannen hadde vært ute, så ville sikkert minst et halvt dusin av vennene dine ringt i løpet av kvelden og hatt årets beste kveld og ville hatt deg med.
Nå ble jeg og tørst =0(
Og ikke bare det, men kreditten min er så dårlig at de ikke en gang godtar cashen min :griner:
Vi har i det minste kjøpt en kartong rødvin i dag. :øyner håp:
Men jeg er skikkelig sugen på å gå ut nå om dagen, det er liksom ikke nok å bare bli full. Hvordan får man en mann til å si "ta deg en tur ut nå", sånn helt av seg selv?
Jeg sa jo det isted uten oppfordring. hehehehehe. :Vinner igjen:
Jeg føler meg rastløs, men medisinmannen kommer hjem i kveld etter å ha vært utenlands hele uken.
Medisinmannen? Er det noe ala han i filmen med samme navn? Ute i skogen og sanker urter?
Jeg sa jo det isted uten oppfordring. hehehehehe. :Vinner igjen:
Jada, du ble overhodet ikke manipulert. :snill:
Medisinmannen? Er det noe ala han i filmen med samme navn? Ute i skogen og sanker urter?
Bare et ordspill på nicket mitt ;)
Å, så du har ikke kapra deg en lege?
Jeg har en lege i kikkerten om dagen! :nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.