PDA

Se full versjon : Rusbrus

medica
10-10-03, 21:13
Hva synes du om rusbrusen? Og hva med den forventede avgiftsøkningen og tilsvarende reduksjonen i avgifter på øl og vin?

Jeg smakte ikke rusbrus før nå i sommer, og det er noe søtt skvip, men av og til er det godt med søtt skvip ;) Men det gjør meg ingenting at de setter opp avgiftene så lenge det fører til billigere øl og vin.

Min rusbrusfavoritt er forresten Bacardi Breezer (sitron og lime, vannmelonvarianten er :spyr:

gyrken
10-10-03, 21:22
Det glir ned, men jeg drikker det så sjelden at det ikke betyr noe fra eller til hva det koster.

Jeg liker best øl, rødvin og Irish Coffee. :skål:

medica
10-10-03, 21:34
Det eneste jeg ikke liker er vodka. Ellers glir alt ned. Øl&rødvin er jo gode gamle schlägere, men gi meg en single malt, helst Lagavulin elns. Dessuten rister jeg meg gjerne en cocktail. Har begge bøkene til Jan Vardøen. Jeg kjøpte faktisk min første shaker før det ble in igjen, og jeg lager en wicked margarita!

:drekka:

gyrken
10-10-03, 21:38
Vi er alene her i dag medica. Vi burde egentlig konse om drikkingen vi også. Jeg tror alle andre gjør det.

Mr.Man
10-10-03, 21:42
Hva synes du om rusbrusen? Og hva med den forventede avgiftsøkningen og tilsvarende reduksjonen i avgifter på øl og vin?

Jeg smakte ikke rusbrus før nå i sommer, og det er noe søtt skvip, men av og til er det godt med søtt skvip ;) Men det gjør meg ingenting at de setter opp avgiftene så lenge det fører til billigere øl og vin.

Min rusbrusfavoritt er forresten Bacardi Breezer (sitron og lime, vannmelonvarianten er :spyr:
Jeg liker den som heter "Red Square Lime". Den er grønn og smaker ganske digg. Ikke for søt og ikke for sur. Men man gir seg etter en sixpack!

gyrken
10-10-03, 21:45
Jeg liker den som heter "Red Square Lime". Den er grønn og smaker ganske digg. Ikke for søt og ikke for sur. Men man gir seg etter en sixpack!

Ja, den var god! Ihvertfall var de første fem gode..

medica
10-10-03, 22:04
Vi er alene her i dag medica. Vi burde egentlig konse om drikkingen vi også. Jeg tror alle andre gjør det.

Phylleposting er gøy! :knegg:

gyrken
10-10-03, 22:12
Ok, phylleposting skal bli! :skål:

Men jeg har fremdeles ikke helt gitt opp tanken på å gå ut. Hva er det med folk, hvorfor er alle enten syke eller blakke akkurat i dag?

medica
10-10-03, 22:16
Blakk er greit, da kan man kjøpe børst til dem, men sjuk...det får da være måte på!

Skål, forresten!

medica
10-10-03, 22:22
Yess, der kom han hjem - med enda mer drikke. *hikk*

Qlio
10-10-03, 23:31
Rusbrus er nydelig.
Kanskje jeg som aldri ble voksen? :sjokk:

nick
25-10-03, 13:14
Designeralkohol myntet paa ungene. Resten av oss klarer aa blande en dram paa egen hand.
Smirnoff Ice er OK, men for svak.

Mr.Man
25-10-03, 15:09
Designeralkohol myntet paa ungene. Resten av oss klarer aa blande en dram paa egen hand.
Smirnoff Ice er OK, men for svak.
Noen av de er nokså vanskelige å få til på egen hånd. Og så er det jo litt praktisk hvis man ikke har så mye duppeditter for hånden da.