Se full versjon : Hvem bestemmer mest hjemme hos deg?
Bestemmer dere forskjellige ting? Hvis dere virkelig er uenige og saken er viktig for begge, hva gjør dere da?
Vi prøver vel å komme til enighet og møtes på halvveien.
Vi har som regel vært enige i ting, og de tingene vi ikke er enige i er går det vel begge veier på hvem som får viljen sin. :D
Vi er rørende enige. Kan faktisk ikke komme på noe vi har vært uenige om. Jeg vet det høres kvalmende nusselig ut, men det er faen meg sant.
Ok, vi er uenige om røykingen min, men der bestemmer jeg ass.
Her hjemme er det jeg som stort sett er sjefen :kul:
Her hjemme er det jeg som stort sett er sjefen :kul:
...for kona sier det er greit? :lol:
Her er det fifty/fifty..sambo bestemmer noe,jeg noe annet,også blir vi som regel om andre ting. :)
Vi er nok altfor enige, vi også...... :D
Hmm... vi bestemmer vel noenlunde likt tenker jeg, kommer an på hva det gjelder.
Hva er dere nå uenige om? :?:
Vi bestemmer hver våre ting. Mistermannen bestemmer det som er viktig for han - ting som har med bil, stereoanlegg, dingsebomser og duppeditter å gjøre. Jeg bestemmer nok mest over barneoppdragelsen og når det gjelder hvilke klær ungene skal ha på seg er jeg eneveldig. ;) Men er det store ting som er viktige for oss begge og hvor vi er helt uenige, diskuterer vi og kommer som oftest frem til et kompromiss begge kan leve med.
....og når det gjelder hvilke klær ungene skal ha på seg er jeg eneveldig. ;)
Hadde vi hatt det slik her i huset hadde fillerusket hvertfall ikke gått i den forferdelige Branngenseren svigers har strikket. :roll: Forkastelig!
Ja, altså fotballaget Brann. Det møkkalaget fra Bergen. Jeg forventer at min familie utstyrer ham med VIF-utstyr snart.
Ja, altså fotballaget Brann. Det møkkalaget fra Bergen. Jeg forventer at min familie utstyrer ham med VIF-utstyr snart.
Spør sambo hvor mye Brann tapte mot Stabekk her forleden. :lol:
Tror du jeg er interessert i å ødelegge resten av helgen? :fniser:
....og når det gjelder hvilke klær ungene skal ha på seg er jeg eneveldig. ;)
Hadde vi hatt det slik her i huset hadde fillerusket hvertfall ikke gått i den forferdelige Branngenseren svigers har strikket. :roll: Forkastelig!
Slike gensere er jo råe.
Jeg bestemmer det viktigste så får han bestemme hvor skapet skal stå! :lol:
Jeg er nok sjefen for det meste, men han begynner å tø opp. ;)
Å. Mistermannen får ihvertfall ikke bestemme hvor skapet skal stå! Her hjemme er det jeg som er møbleringsansvarlig. Han bare løfter og bærer og sånt. :knegg:
Her i heimen bestemmer vi nok like mye. Gubben er irriterende flink til og la meg få viljen min innimellom. Hadde vært fint med en real krangel i ny og ne.. ;)
Slike gensere er jo råe.
Nuvel. Det kommer an på øyet som ser. Men fillerusket er søt i den. Men alt kler jo den smukke, så det skyldes nok ikke genseren.
På byen på fredag møtte jeg ei dame som hadde et digert vif-merke tatovert over halve ryggen. Det var da ganske drøyt! :imprignert:
Oj, snakk om å være trofast supporter. Hun kan neppe beskyldes for å kun være medgangssupporter. Hvis hun er det har hun kanskje hatt sine tunge stunder med den tatoveringen.. ;)
hos eksen bestemte han det meste.... aner ikke hvordan det blir med nytypen min, vi hakke "diskutert" ennå :o
Du må markere deg fra starten av denne gangen da. :nemlig:
Jeg er sjefen.
Ja, enten det, eller så er jeg gift med en meget snedig type.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.