PDA

Se full versjon : Fornøyd

filurus
11-10-03, 01:16
Etter å ha vært svimmel, kvalm og slapp i nesten tre uker begynner jeg endelig å føle meg bra igjen. Og det er så innmari deilig å kunne sitte ved bordet uten å føle at jeg er på seiltur. Jeg er fornøyd med det.

Jeg var hos legen igjen idag og hun har tatt noen nye blodprøver for å sjekke dette med stoffskiftet litt grundigere. Sannsynligvis er det bra, men jeg liker at hun tar tak i ting. God tid tok hun seg også. Jeg er kresen på leger og syns det er viktig å ha en lege man stoler på og kommuniserer bra med. Min forrige fastlege var ikke en slik en. Jeg likte ham forsåvidt, men han var litt inkonsekvent og rar. Og tidevis umulig å forstå pga svært gebrokken norsk. Men nå har vi flyttet og jeg er fornøyd med min nye fastlege.

Da jeg kom hjem hadde fillemannen middagen klar. Jeg var veldig fornøyd med den.

Imorgen skal vi på tur med broren min og hans familie. Jeg er i form til det, de hadde (nesten) ikke glemt det og det er fint å gå og preike litt med storebroren sin. Jeg er fornøyd med det også.

Moren og faren min er i Spania. De har kjøpt seg leilighet der. Nå vil de gjerne at vi skal besøke dem og har tilbudt seg å spandere flybillettene (innen rimelighetens grenser selvsagt) på oss. Jeg kan si meg fornøyd med det.

Det er liksom ikke måte på hvor fornøyd jeg er idag. :)

Qlio
11-10-03, 16:02
Høres ut som om livet går i din retning om dagen.

Vi var i Spania for ett par uker siden, det var herlig. Svigers har kjøpt seg rekkehus der nede, deilig med litt varme og bade i bassenget. :kul:

gyrken
11-10-03, 16:06
Godt med sånne dager :)

filurus
11-10-03, 16:31
Nå skal jeg til frisøren. Så gjenstår det å se om jeg er like fornøyd etter det. :nervøs:

nette
11-10-03, 16:49
Godt at du føler deg bra igjen.Du ække gravid vel? :knegg:

medica
11-10-03, 17:47
Fint at du har det bra i dag! Håper håret ble bra!

filurus
11-10-03, 21:39
Oj!

Oj, oj, oj. :sjokk:

gyrken
11-10-03, 21:46
Ikke bra?

filurus
11-10-03, 22:37
Eh.. det er annerledes. Fargen er fin. Frisyren må jeg bli mer vant til før jeg kan svare. Litt asymmetrisk..