PDA

Se full versjon : Dumme mannen!

gyrken
12-10-03, 00:34
Før jeg forteller må jeg nevne at mistermannen jobber på en privatskole, og for noen år siden tok jeg et av kursene på den skolen.

I går møtte jeg en skikkelig dust på byen! Det var en tidligere kollega av mistermannen som plutselig kom durende bort til meg i baren. Jeg kjente ikke fyren igjen, så han måtte forklare hvem han var. Og så, det første, aller første, han satte igang å messe om var at jeg hadde fått så bra resultat på en eksamen den gangen jeg gikk der. Vel, først trodde jeg han sa det for å være hyggelig liksom. Så skjønte jeg at han ikke mente å være hyggelig i det hele tatt, da han begynte å si ting som "Ja, hvis dama mi hadde gått der da jeg jobbet der ville selvsagt hun også ha fått topp-karakterer.. hehe..." osv.

Først ble jeg ganske sjokkert. Jeg har aldri tenkt på at noen kunne mistenke noe slikt, for jeg selv har faktisk aldri engang juksa på en lekseprøve. Så ble jeg forbanna. Hva slags oppførsel er det egentlig å gå bort til meg på byen og slenge ut slike beskyldninger?

Jeg skjelte ut fyren, jeg. Fy fader for en dust. Og da han så reaksjonen trodde han på meg, og unnskyldte seg. Men han skyldte på at han hadde villet "teste meg", på grunn av ryktene som hadde gått den gangen jeg gikk på den skolen. Jeg aner ikke om det er sant, men det er ikke noe særlig hyggelig å tenke på.

Jeg som var så stolt over å få min beste karakter noen sinne, 1.5 i Visual Basic! Tenk det, og karakteren var helt fortjent, for jeg leverte en perfekt besvarelse! Også går masse folk rundt og tror at det bare var juks. :(

Resten av karakterene mine var forøvrig helt normale. Og hvorfor skulle jeg i det hele tatt gidde å bruke et år på den skolen hvis mistermannen bare kunne gitt meg et fake vitnemål..

filurus
12-10-03, 00:50
Var ikke du med på kollektivt juks i historie i 3. klasse på videregående? ALLE i klassen var vel med på den?

Men ellers vet jeg du ikke er typen som vil skaffe gode karakterer på en lettvint måte (du trenger ikke det heller..). Og mannen var helt klart en skikkelig dust.

gyrken
12-10-03, 01:00
Den historieprøven husker jeg ikke. I det hele tatt husker jeg lite av 3. klasse på videregående.

gyrken
12-10-03, 01:02
Jeg kan egentlig ikke tenke meg at jeg på det tidspunktet var interessert nok i resultatene mine til at jeg gadd å jukse. :knegg:

filurus
12-10-03, 01:03
Jeg husker deg knapt fra det året, jeg heller.. ;)