Se full versjon : knusehus
Har du noengang tenkt på hvor godt det ville vært å ha et hus fyllt med knuselige ting. Lamper, glass, speil....
Når du blir ornltlig sint eller frustrert tar du med deg balltreet og gyver løs..
Når jeg blir rik skal jeg lage meg et knusehus :shakko:
Jeg pleier ikke å knuse ting i fylla. :hykler:
ikke jeg heller.. :plystrer:
En gang knuste jeg pc-skjermen til mistermannen. Men det var et UHELL! Helt sant altså. Jeg skulle bare skremme ham litt og vips...
:plystrer:
oida... ble vel bli da kan jeg tenke meg.. :) Er vant til og få skylda for alt som knuser jeg. Litt klossat sjø..
Jeg fikk kjeft og måtte kjøpe ny. :roll:
hutte tu grøsser bare ved tanken på hva gubben hadde sagt og gjort om jeg hadde ødelagt noe som helst av pc utstyret hans...brrr... :skremt:
Vel, altså, han satt nå der og glodde inn i skjermen og skulle bare, skulle bare.. Samtidig løp det et par mus rundt på gulvet og fire katter på jakt etter dem. Jeg var ganske hysterisk opptatt av å redde de musene, men det skjønte jo ikke de, så de løp for livet, vekk fra både meg og kattene. Og så satt mistermannen der og ville ikke hjelpe.
Det var da jeg tok tak i skjermen hans, løftet den ørlite opp og ropte: NÅ hjelper du meg, ellers slipper jeg den i bakken. Også ristet jeg bittelitt for å liksom understreke alvoret..
Det var selvsagt nok. Skjermen døde.
Jeg er overhodet ikke sprø, bare uheldig. :flau:
Menialledager klart du hadde rett til og riste på skjermen. Tenk på de stakkars musene da...
Her i huset kan du banne på at om jeg sier noe til gubben mens han sitter ved pcn.. så går det inn det ene øret og ut det andre. Vet ikke hvor mange ganger han har svart ja eller nei på noe og ikke aner hva. Går fint ant og utnytte akkurat det noen ganger.. hehe :mrgreen:
Minner meg om den gangen jeg ødela suben hanns det... Ble så lei meg at jeg ikke fikk sagt unskyld en gang. Det gikk heldighvis ant å fikse den med støv sugern..
Tror ikke han kommer til og glemme det noensinne...
Vel, altså, han satt nå der og glodde inn i skjermen og skulle bare, skulle bare.. Samtidig løp det et par mus rundt på gulvet og fire katter på jakt etter dem. Jeg var ganske hysterisk opptatt av å redde de musene, men det skjønte jo ikke de, så de løp for livet, vekk fra både meg og kattene. Og så satt mistermannen der og ville ikke hjelpe.
Det var da jeg tok tak i skjermen hans, løftet den ørlite opp og ropte: NÅ hjelper du meg, ellers slipper jeg den i bakken. Også ristet jeg bittelitt for å liksom understreke alvoret..
:fniser:
Jeg gruer meg til mistermannen ser denne tråden.
:lol:
En helt vanlig dag i gyrkefamilien..
Eller den gangen hun skulle ødelegge noe som "var mitt". Hun gikk inn på rommet og trykket inn alle knappene på en gang på modemet mitt. Modemet tilta helt, og kom aldri til seg selv igjen. :gråter:
Det var ikke sånn! :pekefinger:
Mistermannen vekket meg ved å dra av meg dyna og ta den med ut av rommet. Jeg spratt opp som en illsint veps og trykket på alle knappene på modemet. Modemet var nemlig det første og beste jeg så.
Jeg hadde likt det om jeg hadde klart å føkke til programmeringen bare bittelitt, men isteden ble hele greia ødelagt. Ikke min skyld i det hele tatt. :overlegen:
Å stjele dynen til en som ligger under den er ren ondskap. For noe sånt må man regne med litt ødeleggelse.
:iik: Å bli vekt på den måten er ikke bra.Da får man som man fortjener :fniser:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.