Se full versjon : Har dere ikke tirsdager?
Virker som om det hopper fra mandag til torsdag, før det så går til onsdag og torsdag her i forumet. Idag er det tirsdag 14. oktober, mens det på listen over innlegg står torsdag. :hæ:
Så ikke at det var tatt opp før!
Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre. Den går bare en bokstav fremover og ikke mer. :?:
Vi synes visst at ukedagene er litt vanskelige å holde orden på til tider. Men nå er det tirsdag hos meg ihvertfall. :)
Hva mener du med at du ikke kan stryke over tekst? Kan du ikke merke tekst?
Nei, jeg får ikke strøket over teksten i svarboksen når jeg svarer med sitat. Den går bare en bokstav fremover. Her i hurtigsvarboksen fungerer det som det skal.
Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre.
Og takk for det visuelle bildet!
:iik:
Victorious
14-10-03, 16:37
Kunne du gjort det sånn at den hopper over mandager ?? Jeg hater mandager...
Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre.
Og takk for det visuelle bildet!
:iik:
Det var ikke _den_ musa jeg mente da, vet du! :lol:
*puster lettet ut*
:knegg:
Virker som om det hopper fra mandag til torsdag, før det så går til onsdag og torsdag her i forumet. Idag er det tirsdag 14. oktober, mens det på listen over innlegg står torsdag. :hæ:
Det skyldtes en feil i språkfilene til systemet. Korrigerte det for 1 time siden, så nå kan vi offisielt anerkjenne Tirsdager her på Nettkafeen oxo. :lalala:
Korrigerte det for 1 time siden
Å jasså, så det er sånt du driver med mens jeg sitter her alene med ungene og tror at du har viktige saker fore på jobb som absolutt ikke kan vente. Hæ? :kjerring:
Å jasså, så det er sånt du driver med mens jeg sitter her alene med ungene og tror at du har viktige saker fore på jobb som absolutt ikke kan vente. Hæ? :kjerring:
Rørende å se en slik naivitet hos en 31 år gammel kvinne. :desillusjonert:
Korrigerte det for 1 time siden
Jeg sitter og passer på at Victorious ikke gjør noe galt med databasen min, så det blir litt dødtid innimellom.. :muslim:
Rørende å se en slik naivitet hos en 31 år gammel kvinne. :desillusjonert:
Sett deg ned og fortell om da du mistet illusjonene medica. :lyttende og forståelsesfull:
Mistermannen skal i det minste ta med pizza til meg. Det minner meg om at vi mangler en god spisesmiley her!
Det skyldtes en feil i språkfilene til systemet. Korrigerte det for 1 time siden, så nå kan vi offisielt anerkjenne Tirsdager her på Nettkafeen oxo. :lalala:
Bra! :applaus:
Hvor har dere forresten fått tak i alle de tøffe smiley'ene? Kunne trenge noen til mitt eget forum jeg...
Jeg har stjålet både her og der og flere skal jeg stjele når jeg gidder. Det er bare å forsyne seg om du finner noen du liker. :)
Trenger vi strengt tatt tirsdager?
Jeg bare spør.
Enig. For min del kunne vi godt droppe tirsdager.
Jeg synes vi kunne byttet ut mandag og tirsdag med et par søndager ekstra, og så kunne vi gått rett på lille-lørdag! :ide:
Sett deg ned og fortell om da du mistet illusjonene medica. :lyttende og forståelsesfull:
Det har skjedd gradvis og over tid, men nu er jeg voksen. :blasert:
Mistermannen skal i det minste ta med pizza til meg. Det minner meg om at vi mangler en god spisesmiley her!
Fra den lokale pizzalangeren? Jeg synes å huske at en av fordelene ved å bo så sentralt, er at man kan velge mellom et dusin take away-sjapper på veien hjem.
Han kom så sent hjem at han måtte kjøpe frossenpizza på bensinstasjonen. :roll:
Herregud, for en nedtur. :skuffet-smily:
Ble det oppgjør på kammerset?
Frossenpizza?hmm..men..det er ikke dårlig at han i det minste hadde med pizza.Mange menn hadde nok glemt hele pizzaen :sjokk:
Ble det oppgjør på kammerset?
Et nokså deilig oppgjør ja. :bakfra:
Ehrm.. Jeg er hard mot de harde. :skrape:
Men tilbake til saken: Det hadde igrunnen vært litt kult å være forumet uten mandager f.eks. Mandager er en helt pyton dag.
Jeg kan jo døpe om alle dagene i spåkfilen for å gjøre det litt morsomt. Kalle Mandag for Blåmandag o.s.v..
Hva skal de andre dagene hete?
Tirsdag - ?
Onsdag - Lillelørdag
Torsdag - Snart helg
Fredag - Drekkadagen
Lørdag - Andre drekkadagen
Søndag - Angstdagen
:fyller:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.