PDA

Se full versjon : Har dere ikke tirsdager?

Cavatina
14-10-03, 03:21
Virker som om det hopper fra mandag til torsdag, før det så går til onsdag og torsdag her i forumet. Idag er det tirsdag 14. oktober, mens det på listen over innlegg står torsdag. :hæ:

Cavatina
14-10-03, 03:30
Så ikke at det var tatt opp før!

Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre. Den går bare en bokstav fremover og ikke mer. :?:

gyrken
14-10-03, 12:34
Vi synes visst at ukedagene er litt vanskelige å holde orden på til tider. Men nå er det tirsdag hos meg ihvertfall. :)

Hva mener du med at du ikke kan stryke over tekst? Kan du ikke merke tekst?

Cavatina
14-10-03, 15:24
Nei, jeg får ikke strøket over teksten i svarboksen når jeg svarer med sitat. Den går bare en bokstav fremover. Her i hurtigsvarboksen fungerer det som det skal.

medica
14-10-03, 16:35
Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre.

Og takk for det visuelle bildet!

:iik:

Victorious
14-10-03, 16:37
Kunne du gjort det sånn at den hopper over mandager ?? Jeg hater mandager...

Cavatina
14-10-03, 17:57
Men nå kan jeg ikke stryke over teksten i tekstfeltet her med musa lengre.

Og takk for det visuelle bildet!

:iik:

Det var ikke _den_ musa jeg mente da, vet du! :lol:

medica
14-10-03, 18:00
*puster lettet ut*

:knegg:

Mr.Man
14-10-03, 20:48
Virker som om det hopper fra mandag til torsdag, før det så går til onsdag og torsdag her i forumet. Idag er det tirsdag 14. oktober, mens det på listen over innlegg står torsdag. :hæ:
Det skyldtes en feil i språkfilene til systemet. Korrigerte det for 1 time siden, så nå kan vi offisielt anerkjenne Tirsdager her på Nettkafeen oxo. :lalala:

gyrken
14-10-03, 21:10
Korrigerte det for 1 time siden

Å jasså, så det er sånt du driver med mens jeg sitter her alene med ungene og tror at du har viktige saker fore på jobb som absolutt ikke kan vente. Hæ? :kjerring:

medica
14-10-03, 21:23
Å jasså, så det er sånt du driver med mens jeg sitter her alene med ungene og tror at du har viktige saker fore på jobb som absolutt ikke kan vente. Hæ? :kjerring:

Rørende å se en slik naivitet hos en 31 år gammel kvinne. :desillusjonert:

Mr.Man
14-10-03, 21:51
Korrigerte det for 1 time siden

Jeg sitter og passer på at Victorious ikke gjør noe galt med databasen min, så det blir litt dødtid innimellom.. :muslim:

gyrken
14-10-03, 23:08
Rørende å se en slik naivitet hos en 31 år gammel kvinne. :desillusjonert:

Sett deg ned og fortell om da du mistet illusjonene medica. :lyttende og forståelsesfull:

Mistermannen skal i det minste ta med pizza til meg. Det minner meg om at vi mangler en god spisesmiley her!

Cavatina
15-10-03, 01:16
Det skyldtes en feil i språkfilene til systemet. Korrigerte det for 1 time siden, så nå kan vi offisielt anerkjenne Tirsdager her på Nettkafeen oxo. :lalala:

Bra! :applaus:

Hvor har dere forresten fått tak i alle de tøffe smiley'ene? Kunne trenge noen til mitt eget forum jeg...

gyrken
15-10-03, 01:22
Jeg har stjålet både her og der og flere skal jeg stjele når jeg gidder. Det er bare å forsyne seg om du finner noen du liker. :)

Macumba
15-10-03, 01:27
Trenger vi strengt tatt tirsdager?
Jeg bare spør.

gyrken
15-10-03, 01:40
Enig. For min del kunne vi godt droppe tirsdager.

medica
15-10-03, 02:19
Jeg synes vi kunne byttet ut mandag og tirsdag med et par søndager ekstra, og så kunne vi gått rett på lille-lørdag! :ide:

medica
15-10-03, 02:24
Sett deg ned og fortell om da du mistet illusjonene medica. :lyttende og forståelsesfull:

Det har skjedd gradvis og over tid, men nu er jeg voksen. :blasert:

Mistermannen skal i det minste ta med pizza til meg. Det minner meg om at vi mangler en god spisesmiley her!

Fra den lokale pizzalangeren? Jeg synes å huske at en av fordelene ved å bo så sentralt, er at man kan velge mellom et dusin take away-sjapper på veien hjem.

gyrken
15-10-03, 06:42
Han kom så sent hjem at han måtte kjøpe frossenpizza på bensinstasjonen. :roll:

Macumba
15-10-03, 09:33

Herregud, for en nedtur. :skuffet-smily:

medica
15-10-03, 11:08

Ble det oppgjør på kammerset?

nette
15-10-03, 13:55
Frossenpizza?hmm..men..det er ikke dårlig at han i det minste hadde med pizza.Mange menn hadde nok glemt hele pizzaen :sjokk:

Mr.Man
15-10-03, 14:19
Ble det oppgjør på kammerset?
Et nokså deilig oppgjør ja. :bakfra:

gyrken
15-10-03, 15:22
Ehrm.. Jeg er hard mot de harde. :skrape:

Men tilbake til saken: Det hadde igrunnen vært litt kult å være forumet uten mandager f.eks. Mandager er en helt pyton dag.

Mr.Man
15-10-03, 15:50
Jeg kan jo døpe om alle dagene i spåkfilen for å gjøre det litt morsomt. Kalle Mandag for Blåmandag o.s.v..

gyrken
15-10-03, 20:44
Hva skal de andre dagene hete?

medica
15-10-03, 23:39
Tirsdag - ?
Onsdag - Lillelørdag
Torsdag - Snart helg
Fredag - Drekkadagen
Lørdag - Andre drekkadagen
Søndag - Angstdagen

:fyller: