Se full versjon : Pakistansk-norsk ungdomsforum
Har dere vært innom http://www.desi.no ?
Det er et norskspråklig forum for pakistanske ungdommer. Samlivsforumet er til dels hysterisk morsomt. :snill:
Fant det ikke det minste humoristisk egentlig ... okay litt da.. hu som bodde her pælma jeg ut til slutt fordi hu rota seg bort i Paki-ungdom med merchedeser, coke og til slutt lodga inn på hotell og pulte på seg en 25-år gammel Paki (halveis ufrivillig visstnok)... det var visst B-gjengen eller noe... Gadd ikke krige med dem lengre... snuff said... :flau:
Det artige er at pakistanske ungdom sliter stort sett med det samme som norsk undom hvis man leser litt på fjortis forumer rundt omkring. Vinklingen er kanskje litt annen. men stort sett det samme.
Setter egentlig protestene mot artikkelen i Natt&Dag i litt underlig lys.
Fascinerende! Morsom lesning.
Fant det ikke det minste humoristisk egentlig ... okay litt da.. hu som bodde her pælma jeg ut til slutt fordi hu rota seg bort i Paki-ungdom med merchedeser, coke og til slutt lodga inn på hotell og pulte på seg en 25-år gammel Paki (halveis ufrivillig visstnok)... det var visst B-gjengen eller noe... Gadd ikke krige med dem lengre... snuff said...
Bodde hun hos deg? Samboer eller venn?
Jævlig bra(humoristisk til tider)forum.Har lagt det til Favoritter :lol:
Hu bodde her og hadde en forkjærlighet for pakistanere. Ble både venner og "samboere" ... nå bor hu midt i mellom meg og frik, ved Ringnes der... Følte meg rimelig rotten fordi da hu stod med baggene ved døra og bilen tuta utenfor så ringer den snille siden av familien hennes og sier "Onkelen din er død" ... Men at det ikke ble noe ligg på meg burde jeg være fornøyd med, gidder ikke ende opp med kuler i kroppen, hverken fra gærninger eller family... Det hele fortonet seg nokså vanskelig ettersom hu hadde som 14-åring vært i et 2 års forhold med en klin gæren Iraker-gjeng som dytta i henne alt av dop, rohypnoler og snorteheroin... Selv sier hu at hu ikke ble seksuelt misbrukt, men at hu hadde dype psykiske sår er på det rene.. Jeg skulle lissom være litt guardian osv. Noe jeg tedde relativt bra, sett ut i fra at hu er 19 og trengte frihet osv., selv om hu snorta litt kokain sammen med disse pingle B-gjengen hennes og gjerne løy litt... D var under disse sommerparade dagene så fair enough...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.