Se full versjon : Ari Behn
Ser han fikk varierte anmeldelser for «Bakgård.» Noen som planlegger å lese boka? Den inneholder visst mye av både :bakfra: og :potblad:
Jeg tror ikke jeg kommer til å lese den boka. Fyren er helt grusom og jeg er redd for å bli for godt kjent med ham.
Jeg vet ikke. En gang kanskje, men ikke i nærmeste fremtid.
Hvis boken er like svulstig som han selv er hver gang han åpner kjeften, så tror jeg ikke jeg makter, jeg heller!
Jeg tror jeg står over. Aribassen er ikke mitt største idol.
Det er mange bøker som står i kø på listen min før jeg skulle begitt meg ut på den.
Bare nalle
15-10-03, 09:07
Den mannen er bare helt for jævli grusom, så jeg tror ikke det, nei.
Hørte to minutt av den forige boka på cd lest opp av Ari selv....Tror jeg står over den neste i bokform eller ei. Fyren er glætt og ekkel..
Og man blir vel neppe bedre av å være gift med en lysfontene.
Tror Firewall-boken min er mye morsommere. :nerd:
Sexy Sadie
19-10-03, 23:05
Og man blir vel neppe bedre av å være gift med en lysfontene.
vi velger oss Nidarosdommen..... :ondtglis:
Har ikke lest den eller Trist som F :roll:
En slimål som Ari Behn holder jeg meg langt unna.Har ikke lest noen av bøkene hans,og kommer heller ikke til å gjøre det.Ikke faen om jeg skal sponse han med bokkjøp!
Boken forblir på bokhandelen for meg ja.
Sier som noen andre over her. Med mitt nåværende lesetempo og den listen over bøker som burde vært lest så blir det nok en stund til. Men jeg avviser ikke tanken fullstendig. Det finnes nok av folk som ikke er så likandes som likevel kan skrive fornuftige setninger og ord.
Sexy Sadie
20-10-03, 23:02
Ei venninne av meg har vært på Ari Behn; hun sa han var helt vilt rå mellom sengeklærne.....
Ei venninne av meg har vært på Ari Behn; hun sa han var helt vilt rå mellom sengeklærne.....
Oisann, har hun testet Arien :lol:
Det må da være en grunn til at han fikk Mærta!
Jeg mener å huske at jeg likte Trist som faen i sin tid, men jeg kan jo ha forandret smak litt etter det.
Det aner meg at godeste Ari også har forandret seg litt etter den.
Sexy Sadie
27-10-03, 21:35
Det må da være en grunn til at han fikk Mærta!
Jeg synes hun er ei skrulle; likesom sin mann.
åh lykke han kommer for og signere og lese fra boka si på jobb i morra!!!
må nok stille meg i kø :nemlig:
Fortell oss hva han lukter.
åh lykke han kommer for og signere og lese fra boka si på jobb i morra!!!
må nok stille meg i kø :nemlig:
We're not worthy. http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/worship.gif
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.