Se full versjon : Ligningen
Idag kom brevet jeg har gledegruet meg til lenge. Jeg får igjen 28.000 på skatten! :dance: Fillemannen fill 3000 i restskatt, men det var mindre enn fryktet. Da fikk vi plutselig råd til å ta en ukes ferie i høst. :ivrig:
Er du sikker på at du vil tilbringe en uke sammen med foreldrene mine?
Vel, nei. Jeg tenkte mer at jeg kunne ligge midt mellom deg og fillemannen og sånn.. :skrape:
Ligge mellom meg og fillemannen? Vi kan da ikke ha noe trekantdrama med mamma og pappa i huset.
I så fall vil jeg ha full rapport! :ivrig:
Nah, det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, dette. Jeg hadde håpet på en sydhavsstrand med Filla, Fillemannen og meg. Tenk så koselig det hadde vært. :rørt:
så deilig da filurus.. kos dere på høstferie.
Nah, det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, dette. Jeg hadde håpet på en sydhavsstrand med Filla, Fillemannen og meg. Tenk så koselig det hadde vært. :rørt:
Hadde ikke vært det minste ålreit uten meg. :snill:
Gratulerer så mye!og koos deg skikkelig når du drar.Skal du Sponse fillemannens restskatt med noe av de 28000?? :leav:
Hadde ikke vært det minste ålreit uten meg. :snill:
Nei, du kunne også fått være med. Filla og fillemannen er veldig rike. :nikker:
Masse drekking og puling. De kunne :bakfra: og vi kunne :fyller:
Det er en grei arbeidsfordeling!
Gratulerer så mye!og koos deg skikkelig når du drar.Skal du Sponse fillemannens restskatt med noe av de 28000?? :leav:
Denne måneden har vi selvsagt separat økonomi. :luring:
Arbeidsfordelingen dere foreslår er grei. Må bare høre om besteforeldrene kan være barnevakter. Dere kommer jo ikke til å være særlig pålitelige, skjønner jeg.
En liten tilleggsopplysning fra fillemannen: Han vil ikke at dere skal se på.
Alltid greit å forebygge mot misforståelser.. :knegg:
Det var en strek i regninga. Jeg og medica hadde håpet det. Popcorn og øl og live sex.
Beklager å måtte skuffe dere. Fillemannen er så sjenert,
Nå fikk jeg lyst på popcorn.
Det var en strek i regninga. Jeg og medica hadde håpet det. Popcorn og øl og live sex.
hmmm.. hørtes spennende ut.. når?? hvor??
spindis, det blir jo ikke noe av. Fillemannen er blyg.
Jeg må nok ha popcorn likevel. Jeg har hørt at man bare legger på seg på puppene av det og ikke på magen. ;)
fillern tenkte det endelig ble litt spenning i hverdagen..åh.. foresten takk skal du ha. Har lurt på hva jeg har lyst og spise i hele kveld..nå vet jeg det. Popcorn!!! :løper til micron:
Gratulerer! Dette hørtes flott ut! Lurer på hvordan vi kommer ut denne gangen. Fikk 36000 dette året :D
Cazandra!Vil du ha kontonr. mitt? :lol:
En liten tilleggsopplysning fra fillemannen: Han vil ikke at dere skal se på.
Alltid greit å forebygge mot misforståelser.. :knegg:
Hva skal vi se på da?
:popcorn:
Jeg må nok ha popcorn likevel. Jeg har hørt at man bare legger på seg på puppene av det og ikke på magen. ;)
Dæven, er det derfor...? Ikke no' mere :popcorn: her i huset ass!
henger meg oxo på den der med :popcorn:
skulle det være :popkorn: tro...med K???hmmm..trodde popcorn skrives med c og ikke k,men....!
Nå har vi popcornsmiley med c. Selv gyrker skriver feil en gang iblant. :snill:
...og da måtte jeg endre på innleggene mine. :snurt:
Man kan ikke gjøre alle fornøyd. :knegg:
Cazandra!Vil du ha kontonr. mitt? :lol:
Da skulle jeg hat fått det tidligere!
Alt er bortevekk :roll:
Skal si fra tidligere denne gangen :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.