PDA

Se full versjon : forelskelse og irritasjon

gyrken
15-10-03, 07:42
Jeg leste et sted at det du i utgangspunktet falt for hos en partner, sannsynligvis også er det du vil irritere deg mest over etterhvert. Det synes jeg virker ganske sannsynlig egentlig.

Jeg falt for mistermannen først fordi han er så inkluderende og vennlig mot alle. Han kan aldri sette en grense og si at "nei, sorry, det passer ikke i dag!". Vi har med kompisene hans på romantiske middager for to og sånt. :roll: Jeg må jo bare innrømme at det til tider irriterer meg voldsomt, i og med at jeg er atskillig særere og ikke alltid vil ha med alle på alt. :knegg:

Bare nalle
15-10-03, 07:45
Jeg har glemt hva jeg falt for. Det er sikkert like greit. :)

gyrken
15-10-03, 07:47
Jeg har glemt hva jeg falt for. Det er sikkert like greit.

Lurer på hva det betyr.. Jeg tror ikke det er et godt tegn!

Bare nalle
15-10-03, 07:56
Jammen, jammen, det gikk så sakte. Vi var veldig gode kamerater noen år, og plutselig var jeg bare helt avhengig av han. Ingenting var velykket hvis han ikke var der, lissom. :knegg:
Men han hadde/har en fin humor. Kanskje det var det.
:kitt nervøs her nå:

gyrken
15-10-03, 08:10
:trøster: Det var sikkert humoren nalle. Når dere blir 80 kommer han sikkert til å irritere vettet av deg med dårlige vitser.

Bare nalle
15-10-03, 08:14
:trøster: Det var sikkert humoren nalle. Når dere blir 80 kommer han sikkert til å irritere vettet av deg med dårlige vitser.

Hehe.. Det kan jeg tenke meg. Allerede nå har jeg hørt de samme vitsene minst hundre ganger.
Faen, jeg må finne ut hva han falt for hos meg.
Mener å huske det var rompa mi. Jeg får passe på å gni den godt opp i trynet hans de gangene han er irritert på meg :knegg:

nette
15-10-03, 14:19
Den der har jeg ikke tenkt på før...Hva jeg falt for?hmmmm...hans sjarm og intelligens.Han har ikke irritert meg siden ved det.Det er nok andre ting som irriterer som Civilization 3 og sånn..jadda... :roll:

medica
15-10-03, 14:38
Det første stevnemøtet varte i 13 1/2 time (og det var ikke engang noe puling inne i bildet, det tok en hel uke :bakfra: ), men hva jeg falt for...? Det var bare pang-kjemi. Han falt for det faktum at jeg kan flere Monty Python-sitater enn han. :muslim: Men hva som irriterer meg...at han blir så konsentrert om ting at jeg omtrent må sprenge bomber for å få kontakt. :dunkhode: Og så er han innmari distré - særlig festlig den gangen han tok mine nøkler, sine nøkler, låste meg inne og dro på jobb...

gyrken
15-10-03, 15:25
Og så er han innmari distré - særlig festlig den gangen han tok mine nøkler, sine nøkler, låste meg inne og dro på jobb...

:ler:

Avil
17-10-03, 01:27
Jeg falt for manden fordi han var pen.
Det er ikke blitt irriterende enda.

medica
17-10-03, 01:30

Jeg håper det er mer ved ham enn bare akkurat det!

medica
17-10-03, 01:31
Og så er han innmari distré - særlig festlig den gangen han tok mine nøkler, sine nøkler, låste meg inne og dro på jobb...

:ler:

Ja du kan le du! :flekkeræv: :snurt:

gyrken
17-10-03, 01:33

Ifølge teorien så er de altså sånn at når du faller for utseendet, så er det det som til slutt driver deg til skilsmisse også. Kanskje han blir stygg når han blir gammel? :nervøs:

Hvordan ser faren hans ut?

Cazandra
17-10-03, 02:26
Hva jeg falt for?
*tenke*

Han er lik meg og DET irriterer meg :grubler:
Vi roter, er late, sitter mye med pc`en.

gyrken
17-10-03, 02:34

Jeg håper det er mer ved ham enn bare akkurat det!

Jeg har sett bilde. Han er virkelig overjordisk deilig den manden.

medica
17-10-03, 02:44
Jeg har sett bilde. Han er virkelig overjordisk deilig den manden.

Vil se jeg oxo! :ivrig: