PDA

Se full versjon : Snutesnelle

Sorepheus
15-10-03, 17:20
Hjelp, en dame i klassen satt og beinflørta med meg på skolen i dag ... og etterpå finner jeg ut at hu kalles "poltidama" dvs... enten vært på politihøyskolen og droppa ut eller vært politi... Jeg roter meg bort i tull og tøys igjen :!: Kanskje droppe skapplanene...

gyrken
15-10-03, 20:50
Sånn er det å være ettertraktet. Ikke lett det der. :knegg:

Cazandra
15-10-03, 21:36
Du bør være smigret ;)

Mr.Man
16-10-03, 01:37
Hjelp, en dame i klassen satt og beinflørta med meg på skolen i dag ... og etterpå finner jeg ut at hu kalles "poltidama" dvs... enten vært på politihøyskolen og droppa ut eller vært politi... Jeg roter meg bort i tull og tøys igjen :!: Kanskje droppe skapplanene...
Hun skulle sikkert bare sette igang rullebåndet, men glemte det da hun så hvor smigret du ble. ;)

medica
16-10-03, 01:41
Kanskje hun pusset skoene sine på buksebeinet ditt? :fniser:

nette
16-10-03, 14:11
Du burde bli :banger: av henne.Polti `dame og greier..er da midi i blinken det.. :knegg:

gyrken
16-10-03, 15:21
Kanskje hun pusset skoene sine på buksebeinet ditt? :fniser:

Hehe! Bra kommentar!

Jeg liker politifolk. De er så søte når de tror de skal redde verden.

Sorepheus
16-10-03, 17:06
Hmm... enig i mye av dette :lol: tror imidlertid ikke jeg har baller til å gjøre noe ut av dette... :flau:

gyrken
16-10-03, 17:54
Du er så søt når du er blyg dongen! :knegg:

magnus
19-10-03, 17:51
Har bare opplevd en politidame - men det er til gjengjeld noe av det råeste jeg har opplevd. Hva fisler du etter? Grip dagen!

medica
19-10-03, 18:02
Har bare opplevd en politidame - men det er til gjengjeld noe av det råeste jeg har opplevd. Hva fisler du etter? Grip dagen!

Satte hun på deg håndjern? Brukte hun batongen? Du kan ikke bare si A! Kom igjen og fortell!

magnus
19-10-03, 18:29
Hvorfor lurer du på det da..? Du tør jo ikke fullføre dette her likevel sier du? ;)

Hva var forresten skapplanene dine?

Sexy Sadie
19-10-03, 18:34
En politimann hadde ikke vært å forakte, dog tror jeg ikke d er helt forenlig med min fascniasjon for friks og euforiske stoffer.'

magnus
19-10-03, 18:38
En politimann hadde ikke vært å forakte, dog tror jeg ikke d er helt forenlig med min fascniasjon for friks og euforiske stoffer.'
Vel... I utgangspunktet neppe noen god kombinasjon, men nå er ikke politifolk stort annerledes enn folk flest.

Mr.Man
19-10-03, 18:58

Satte hun på deg håndjern? Brukte hun batongen? Du kan ikke bare si A! Kom igjen og fortell!
Jeg er også svært interessert i detaljene her.

magnus
19-10-03, 19:05
Sorry, de får dere ikke her gitt... :kul:

medica
19-10-03, 19:09
Hvorfor lurer du på det da..? Du tør jo ikke fullføre dette her likevel sier du? ;)

Fullføre hva? Skapplaner? Nu er jeg ikke helt med. Kan du utdype?

magnus
19-10-03, 19:18

Fullføre hva? Skapplaner? Nu er jeg ikke helt med. Kan du utdype?

Aha!! Var det DEG som skrev det innlegget ja. Trodde det var Wonderdong som lurte på det. Klart, da stiller saken seg i et litt annet lys.

Batongen ble ikke brukt nei - er jo ikke ute etter å ha det vondt.... ;)

medica
19-10-03, 19:55

Noen liker det også, så jeg tok ikke sjansen på å se bort fra det.

Mr.Man
19-10-03, 20:07
Det er utrolig hva som ikke gjør vondt lenger med litt glidekrem.

medica
19-10-03, 20:12

Åkei! Nå er det du som får si B!

Mr.Man
19-10-03, 20:16
Åkei! Nå er det du som får si B!
Ok. Den heter GLID. ;)

gyrken
19-10-03, 21:08

Nei, sånn har jeg også tenkt. Men så viser det seg at i praksis synes de at min kledelige narkomani er veldig søtt og sjarmerende. De synes jeg er festlig og gal og finner seg i hva det skulle være fra denne kanten.

Nuvel, ihvertfall har jeg møtt to politi som har reagert sånn. ;)

Sexy Sadie
19-10-03, 21:38

Nei, sånn har jeg også tenkt. Men så viser det seg at i praksis synes de at min kledelige narkomani er veldig søtt og sjarmerende. De synes jeg er festlig og gal og finner seg i hva det skulle være fra denne kanten.

Nuvel, ihvertfall har jeg møtt to politi som har reagert sånn. ;)

Tror ikke jeg hadde holdt ut en mnd ilag med en politimann; jeg hadde bare lengtet tilbake til friksen.

Sorepheus
19-10-03, 23:01
Satt og flørta med noen andre damer, da ble hu rasende hoppende sinna, Veldig sjarmerende, I like that :kul:

Sexy Sadie
19-10-03, 23:07
Dama er het på deg, ingen tvil om det

gyrken
19-10-03, 23:14
Jeg gleder meg til å følge denne historien videre. Wonderdong og en "snutesnelle". Det er et heftig par! :knegg:

Mr.Man
20-10-03, 03:43
Jeg gleder meg til å følge denne historien videre. Wonderdong og en "snutesnelle". Det er et heftig par! :knegg:
Kanskje vi skal invitere Wonderdong og politidama på fest. Det kunne vært interessant. Wonderdong, kan du be henne om å ta med seg sine politivenninner? Jeg kjenner endel uniformsfetisjister.

Sexy Sadie
21-10-03, 00:18
Det kan bli for bra

Sorepheus
21-10-03, 20:14
Kanskje vi skal invitere Wonderdong og politidama på fest. Det kunne vært interessant. Wonderdong, kan du be henne om å ta med seg sine politivenninner? Jeg kjenner endel uniformsfetisjister.

Er jo litt det jeg er redd for og, at hu faktisk har mange poltivenninner... Hum... :roll:

Sorepheus
27-10-03, 22:36
Urhf... hu har visst kjæreste (men hu vurderer å gjøre det slutt...) fikk begge hender på skuldra plutselig der jeg satt og jobba ivrig foran Mac'en... buzz... veit ikke om det betyr jeg er "busta" :o