Se full versjon : God, gammeldags langkost?
Hvor får man kjøpt en god, gammeldags langkost? Hjemmehjelpen til mormor forlanger nemlig en slik til gulvvasken, og i kolonialbutikkene her omkring selger de bare disse nye typene mopper. Forslag til steder jeg kan se etter en sånn? :?:
Bare nalle
15-10-03, 23:52
Jernvarehandelen, eller obs.
Hva med nille??? De hadde sist jeg sjekka..obs stormarked om dere har det der du bor, hmmm..ellers så selger de de på rema¨å sån eller???
Jernia har. Det er jeg ganske sikker på.
Nille har!
Jeg sverger til den gode gamle kosten, moppen brukes bare til tørrmopping.
Bare nalle
16-10-03, 00:26
Jeg sverger til hushjelp, men har jeg råd til det? Nei.
Jeg sverger til hushjelp, men har jeg råd til det? Nei.
Ja, herlighet, hadde man hatt DET valget så. :roll:
Jeg er veldig glad for moppene mine.
Jeg er veldig glad for moppene mine.
Jeg er også veldig glad i moppen min...men den gamle trekosten står der da til pynt,du får si fra om du vil ha den,Cavatina:)
Åja, er glad i Jif-moppen min og. Men den er best til å sviffe over gulvet!
Syns det blir renere når jeg står på alle 4 egentlig :roll: ;)
Også ser du jo mye mer spennede ut da. :plystrer:
Også ser du jo mye mer spennede ut da. :plystrer:
Til ære for mannen vett du :snill:
Jeg er også veldig glad i moppen min...men den gamle trekosten står der da til pynt,du får si fra om du vil ha den,Cavatina:)
Oj, jeg leste meldingen din litt for sent, Annette! Det var noen som nevnte nille her, og da kom jeg på å se i en annen billigbutikk idag, Europris. Der hadde de! Ellers takk for tilbudet :D
Men det er andre ting jeg også leter etter. Trenger "flyteting" eller hva jeg skal kalle det, til svømmingen som trimgruppa driver med. Vi ønsker å drive med litt annen trim enn svømming også, og da hadde det vært fint med forskjellige "flyteting". Jeg tenker ikke på ringer og slikt som er til barn, men noe som voksne kan trene med. Hotellet der vi svømmer har noen flyteplater av isopor, men disse er så ødelagte.
Fikk tak i ball til vannpolo idag, men skulle hatt slike "flyterør" også. Vet ikke hva det heter. Var innom Sportshuset og spurte, men der hadde de ikke noe. Ballen fikk jeg tak i hos Babyshop, av alle steder :baby:
Jeg har ikke peiling. Jeg hater å gå i butikker.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.