Se full versjon : Hva hører du på nå?
Hører du på musikk i kveld?
Hva står i såfall på spillelisten?
Robbie Williams, Lene Marlin, Dead can dance har jeg hørt på i kveld
og ellers det som måtte dukke opp på play lista på win ampen
Jeg har det for en gangs skyld stille her. Jeg må ha glemt meg litt. Det som står i cd-spiller'n er for øvrig Lars Lillo Stenberg (Å, var jeg en sangfugl). Men den ville jeg neppe hørt på i kveld.
Jeg har det for en gangs skyld stille her. Jeg må ha glemt meg litt. Det som står i cd-spiller'n er for øvrig Lars Lillo Stenberg (Å, var jeg en sangfugl). Men den ville jeg neppe hørt på i kveld.
Den er veldig søt. Den ble veldig populær sist jeg hadde vorspiel hjemme.
Vi har på tv i bakgrunnen. Har som oftest det på kveldstid.
Robbie :sikle: Hver kveld :flau:
Ellers er det suset fra maskinen ved siden av.
Den er veldig søt. Den ble veldig populær sist jeg hadde vorspiel hjemme.
Ja, den er søt. Og fillerusket liker den, så da kan vi høre på noe vi begge liker. :)
Jøss, forsvant innlegget mitt?
Prøver igjen.
Peter Tosh og noe latinsk greie.
Her er det i kveld Moby, Willie Nelson, Gram Parson, Johnny Cash, Depeche Mode, Vamp og Vibeke Saugestad. :fornøyd:
Amiga: Kanskje musikksmaken din er så dårlig at den ble sensurert? :snill:
Amiga: Kanskje musikksmaken din er så dårlig at den ble sensurert? :snill:
:lol:
Det var litt av en blanding, Mac! :sjokk:
Jeg vet ikke en gang hvem Peter Tosh er. Burde jeg?
Det var litt av en blanding, Mac! :sjokk:
Synes du? Ja, jeg liker mye forskjellig.
Bare nalle
16-10-03, 00:50
Jeg blir tvunget til å høre på nymotens musikk.
Jeg begynner faktisk å like den.
Ikke spør meg hva de heter. De er alle sammen kledd likt.
Du er kanskje for ung? :P
Vi bør snart høre blues sammen og få deg ned på jorda igjen.
Johnny Cash, Depeche Mode og Vamp side om side. Du er nesten verre enn meg.. Jeg kunne funnet på å høre på Knutsen og Ludvigsen, The Cure og Tom Waitz på en kveld.
Jeg glemte å quote Mac. :roll:
Johnny Cash, Depeche Mode og Vamp side om side. Du er nesten verre enn meg.. Jeg kunne funnet på å høre på Knutsen og Ludvigsen, The Cure og Tom Waitz på en kveld.
Jeg ELSKER Knutsen og Ludvigsen, The Cure og spesielt Tom Waits!
:rørt:
Herregud, for noen folk. :overlegen:
Herregud, for noen folk. :overlegen:
Åh, hold munn og hør på TV isteden! :overlegen:
Bare nalle
16-10-03, 01:00
Vi bør snart høre blues sammen og få deg ned på jorda igjen.
Det vil jeg like, Mac.
Jeg håper det skjer snart. Veldig snart. :jepp:
Bare nalle
16-10-03, 01:01
Det tror jeg også.
:dulte:
Neste lørdag møtes våre veier, nallepus! :fyller:
Åh, hold munn og hør på TV isteden! :overlegen:
TV2-reklame akkurat nå. Det er høydepunktet. :nikker:
Bare nalle
16-10-03, 01:08
Neste lørdag møtes våre veier, nallepus! :fyller:
Er det 25 alt da?
Tida flyr. Noen ganger er det bra. :skål:
Jeg holder på å laste ned gammel mimremusikk, leter etter Soul II soul men husker ikke sangen.
Det tror jeg også.
:dulte:
:kul:
Vi har på tv i bakgrunnen. Har som oftest det på kveldstid.
Samme her. Ånklie TV-slaver er vi. Må stå på uansett om vi ser på eller ikke.
Her går det i Radio 1 :flau:
Samme her. Ånklie TV-slaver er vi. Må stå på uansett om vi ser på eller ikke.
Jeg er vokst opp med tv-lyder i bakgrunnen. Det gjør at jeg føler meg trygg og harmonisk. :nemlig:
Jeg er vokst opp med tv-lyder i bakgrunnen. Det gjør at jeg føler meg trygg og harmonisk. :nemlig:
Samme her. Den mest fredfulle lyden i verden er lyden av tippekampen veldig lavt på. Og da vet jeg at det vanker godis etterpå! :pepsi:
Jaaa!!
Jeg savner noen radioprogrammer også. Hver gang jeg hører introen til barnetimen på lørdager blir jeg helt hyper. Hjertet hamrer og jeg tror jeg skal få lørdagsgodt.
Og når jeg først er inne på radio - husker du "Hei!" som gikk hver tirsdag og var et sånt program der barn kunne ringe inn og spørre om alt de lurte på? Jeg lå alltid i badekaret og hørte på det.
"Hei, har du noe å spørre om?
hei, ta en liten prat med oss.
Bare ring : *tlf.nr*
HEI!"
Deprimerende å ikke ha badekar og hei på radioen mer. :rørt:
Hum... fikk dilla på Alphaville - Forever Young, "The music is for the sad man ... And the music is played by the mad man ... Let us live forever or die young" den gikk rett inn i hjerterota, om og om igjen inni hodet mitt... ;) ellers går det i musikkvideor fra ZTV til middagen, Før det mimra jeg litt med Iron Maiden, men tror jeg har vokst av meg pubertetsaggresjonen ... og jo seff, siden jeg var på PSI-trance festival har det gått mye i PSI-trance og "Man with no Name - Highway".. :kul: samt en chillout CD med "eventyr-techno" med forskjellige chillout music: "Earth Octave Lounge", god å sove til og, nabolaget var godt fornøyd med å slippe fæl techno fra MP3-radio :flau:
hmm... høre Alphaville...
Mac har god musikksmak. Jepp! :nikker:
Jeg holder på å laste ned gammel mimremusikk, leter etter Soul II soul men husker ikke sangen.
Keep on moving?
Mac har god musikksmak. Jepp! :nikker:
Og det har Filla også! :nikker:
Jeg trodde dere skulle ut og spise i Asker i dag?
Det var ikke særlig hyggelig med andre ord? :knegg:
Jo, det var det tenk. Veldig hyggelig, faktisk. Men folk skulle ta toget hjem og slikt. Og vi ble fryktelig mette.
Jeg slet litt med å komme meg inn, for jeg hadde sykkellåsen rundt livet da jeg syklet dit. Den var vrien å få av igjen, så jeg sto utenfor restauranten i sikkert 10 minutter og fomlet med nøkler og bannet. :flau:
De er jo vant til at du er litt rar. Ikke bry deg om det. :snill:
Jo, det var det tenk. Veldig hyggelig, faktisk. Men folk skulle ta toget hjem og slikt. Og vi ble fryktelig mette.
Jeg slet litt med å komme meg inn, for jeg hadde sykkellåsen rundt livet da jeg syklet dit. Den var vrien å få av igjen, så jeg sto utenfor restauranten i sikkert 10 minutter og fomlet med nøkler og bannet. :flau:
Fikk du sykkellåsen rundt livet igjen etter å ha spist deg fryktelig mett? :lykkelig:
Jeg har halsbrann og oppblåst mage.
Lurer på om jeg skal koke spaghetti og rense nesa.
En veldig bra kveld!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.