PDA

Se full versjon : Ølling med jobben

medica
18-10-03, 20:05
Dæven, det ble litt av ei fyllekule i går! Dro rett fra jobb til pub klokken fire. Tok en pølse på 7-11, så det ble alt for lite mat før en ni timers drekkeøkt! :full:

Jeg leverte inn søknad på jobb før jeg dro fra jobb, og sjefen og jeg satt og pratet en stund. :fyller: Han mente jeg hadde levert en jævlig god søknad på jobben, og at jeg hadde gjort en jævlig god jobb siden jeg kom tilbake fra permisjon. Et par av de andre agiterte for at jeg skulle få jobben, og jeg kom med noen vektige argumenter selv ;)

Bestisen min kom innom, og vi dro etterhvert hjem til ham for å spise litt. Dessverre ble jeg bilsyk i drosjen :spyr: men jeg klarte heldigvis si fra tidsnok til at bilen fikk stoppet og jeg kom meg ut. Jeg tror den fyllekula ble en litt for kraftig påkjenning for kroppen så kort tid etter omgangssyken
:syk:

Det endte med at jeg kubbet på sofaen hos kompisen min og kom hjem i halv fem-tiden i dag, og siden mannen min tok det så sporty, så fikk han en presang av meg da jeg kom hjem. Han hadde vært litt engstelig, stakkar!
:forelsket2:

Og alle var enige om at det hadde vært en bra fest!

spindis
18-10-03, 20:11
summa sumarum.. det høres ut som om du har hatt en kjempe fin gårsdag.. :)

håper jeg får det like koselig i kveld..

gyrken
18-10-03, 20:31
Det er tøft å starte fyllekula allerede klokka 16 på ettermiddagen. Innimellom har vi fredagspils med jobben, og da starter vi på den tiden - og klokka 21 er det nesten ingen som skjønner hva de andre sier.

Vi drakk rødvin hjemme i går. I dag skulle vi gått på kino, men det blir visst ikke noe av fordi vi krangler.

Dette er oss: :kjefter: :kjerring:

medica
18-10-03, 20:55
Det er tøft å starte fyllekula allerede klokka 16 på ettermiddagen. Innimellom har vi fredagspils med jobben, og da starter vi på den tiden - og klokka 21 er det nesten ingen som skjønner hva de andre sier.

Da jeg studerte kjørte jeg det løpet der hver eneste fredag. Begynte å drekke fredag klokken fire og holdt det gående til den lyse morgen. Jeg begynner å bli gammel, for det der orker jeg rett og slett ikke lenger! :skriker:

Vi drakk rødvin hjemme i går. I dag skulle vi gått på kino, men det blir visst ikke noe av fordi vi krangler.

Her har dere barnevakt, og så kaster dere bort verdifull tid med å krangle??? Er ikke det innmari dustete? Når dere har barnefri helt til i morgen, så må dere bare utnytte tiden til rus, sex og eventuelle perversiteter dere ikke kan henfalle til når ungene er hjemme!

Her er en oppgave: i løpet av kvelden skal ha sex i hvert rom i huset/leiligheten! :bakfra: Så, sett i gang med pulinga! :knegg:

spindis
18-10-03, 21:02
Mere vin til gyrken.. kommer garantert til og hjælpe på kranglinga!

gyrken
18-10-03, 21:14
:blæ: Vi skal visst på kino likevel. Det er greit for der slipper man å snakke sammen. Etter en time har vi blitt enige om hvem som skal betale billettene. Er ikke det en interessant ting å krangle om for to som har felles økonomi? :knegg:

nette
18-10-03, 22:58
Godt du kom deg etterhvert da.Flott at du har så bra samarbeid med sjefen:)

gyrken
19-10-03, 01:41
Sjefen?? :knurr:

medica
19-10-03, 01:51
Jeg trodde annette snakket til meg? :hæ:

gyrken
19-10-03, 01:56
Åja. Det har du nok rett i. :trøtt:

nette
19-10-03, 02:21
Øh...glemte visst å sitere...ja,den var til medica..kanskje gyrken er litt :full: ?hehe

gyrken
19-10-03, 02:27
Jeg er edru som en prest, tenk. Men jeg har det jo med å tro at alt dreier seg om meg og at alle snakker til meg. ;)

Macumba
19-10-03, 04:17
Jeg ble full på jobb i dag. Alt var surrealistisk, men litt hyggelig.