PDA

Se full versjon : Hasj og sånn der

nette
20-10-03, 14:48
Ser der er litt prat om hasj og litt sånn her.Har du prøvd det selv?Var det jævlig/bra? :dum:

Sexy Sadie
20-10-03, 23:00
Ser der er litt prat om hasj og litt sånn her.Har du prøvd det selv?Var det jævlig/bra? :dum:

synes hasj er alright.

spindis
Har ikke prøvd næi...ser ikke no grunn til og prøve heller. -har ikke prøvd og røyke en gang. :helt sant:

Mr.Man
Hasj er ikke noe for jenter. :potblad:

spindis
20-10-03, 23:02

non spesiell grunn til det :nyskjerrig:

gyrken
20-10-03, 23:05
Hasj er ikke noe for meg ihvertfall. Men jeg røyka (daglig, altfor mye) i noen år, så det kan kanskje ikke ha vært helt jævlig heller.. Det var bare det at da jeg begynte å få problemer med psyken pga hasjen, så glemte jeg de gode stundene, så nå tror jeg stort sett at hasj er bare dritt for alle. :fanatisk:

gyrken
20-10-03, 23:08

Jeg tror faktisk at han har rett. Jeg kjenner ikke en jente som har taklet å røyke hasj i lengden. Det har vel noe med at hasj forsterker evt. psykiske problemer man har fra før, og jenter later til at de alltid drar på "noe".

Men innimellom går det sikkert greit for de fleste likevel. :)

Bare nalle
20-10-03, 23:15
jeg har prøvd, men sluttet da jeg fikk barn.

spindis
20-10-03, 23:16

Jeg tror faktisk at han har rett. Jeg kjenner ikke en jente som har taklet å røyke hasj i lengden. Det har vel noe med at hasj forsterker evt. psykiske problemer man har fra før, og jenter later til at de alltid drar på "noe".

Men innimellom går det sikkert greit for de fleste likevel. :)

Høres skummelt ut..

Mr.Man
20-10-03, 23:19
Den som hadde visst det gitt. Hasj er psykoaktivt på godt og vondt i likhet med LSD (men mye mildere enn LSD). Det virker som om jenter har større problemer med rus som har en sammensatt karakter.

Jenter faller mer for sentralstimulerende stoffer som Kokain og Speed.

spindis
20-10-03, 23:51
Den som hadde visst det gitt. Hasj er psykoaktivt på godt og vondt i likhet med LSD (men mye mildere enn LSD). Det virker som om jenter har større problemer med rus som har en sammensatt karakter.

ok..har kanskje noe med at vi jenter er mer "følsome" og gjøre da

medica
21-10-03, 01:31

Ikke prøvd. Det eneste jeg har prøvd som ikke selges over disk, er lystgass, men da var jeg knappast i partymodus. Jeg ble dog berømmet av jordmor for mine grisete vitser mellom riene. :snill:

Å ja, en del av den himkoken jeg har konsumert i ungdommen kommer vel inn under narkotikalovgivningen, tror jeg. :knegg:

Mr.Man
21-10-03, 11:56
Ikke prøvd. Det eneste jeg har prøvd som ikke selges over disk, er lystgass, men da var jeg knappast i partymodus. Jeg ble dog berømmet av jordmor for mine grisete vitser mellom riene. :snill:

Å ja, en del av den himkoken jeg har konsumert i ungdommen kommer vel inn under narkotikalovgivningen, tror jeg. :knegg:
Lystgass er konge! Tok noen drag under en av fødslene til gyrken, men det var fordi jeg kanskje trengte det mest. ;)

Macumba
21-10-03, 12:16
Jeg takket nei til lystgass, men det har vel hendt at jeg har prøvd andre ting.
Jeg blir litt for sløv av hasj.

gyrken
21-10-03, 13:01
Lystgass er konge! Tok noen drag under en av fødslene til gyrken, men det var fordi jeg kanskje trengte det mest. ;)

Og spurte du meg? Neida. Bare hver gang jordmor stakk hodet inn av døren la han masken over ansiktet mitt. Resten av tiden fikk jeg ingen ting fordi mistermannen syntes det var så heftig. ;)

spindis
21-10-03, 13:09
Sa under hele fødselen at lystgass må være utrolig kult og prøve nå man ikke har vondt... blir jo helt bzz bzz i hodet jo. (men jeg kasta opp av det da)

Amiga
24-10-03, 00:19

Jeg har røkt noen ganger, som regel har det gått bra, uten om en gang jeg fikk noia i London, etter det liker jeg ikke å gå ut etter at jeg har røkt.

Mr.Man
24-10-03, 01:31
Jeg har røkt noen ganger, som regel har det gått bra, uten om en gang jeg fikk noia i London, etter det liker jeg ikke å gå ut etter at jeg har røkt.
Noia er ikke no problem. Omtrent som skrekkfilm bare at det er ordentlig. :nervøs:

Amiga
24-10-03, 01:47
Det var skikkelig jævlig. Hva får man sånt av, overrøyking? :hehe:

Mr.Man
24-10-03, 01:53
Ja, og det er veldig personavhengig hva utfallet av for mye innabords medfører.

Amiga
24-10-03, 01:59
Av tre venninner som var på den samme festen blandt masse ukjente folk var vi to som fikk det.

Avil
24-10-03, 23:35
Jeg tror faktisk at han har rett. Jeg kjenner ikke en jente som har taklet å røyke hasj i lengden.

:roll:

Avil
24-10-03, 23:39

Jeg har aldri falt for speed, kokain og heller ikke det som skulle være E (kan jo ha vært noe annet?). Uppers er bare ikke tingen.
LSD og hasj derimot er fine greier. Eller var. Før. (Før jeg ble mor.)

Mr.Man
25-10-03, 12:52
jeg har prøvd, men sluttet da jeg fikk barn.
Så den gangen du prøvde, "begynte" du? Hva legger du i utrykket "begynne" med hasj?

Mr.Man
25-10-03, 13:00
ok..har kanskje noe med at vi jenter er mer "følsomme" og gjøre da
Ja, det er nok det. Jenter er mer forfengelige, og det kan bli et problem med hallusinogerende stoffer.

magnus
25-10-03, 13:23

Har aldri prøvd og ser ingen grunn til hvorfor jeg skulle prøve det heller.

Mr.Man
25-10-03, 14:34
Har aldri prøvd og ser ingen grunn til hvorfor jeg skulle prøve det heller.
Det er jeg enig i. Jeg føler ikke for å prøve Heroin, og du føler ikke for å prøve Hasj. Ingen grunn til å skape seg behov man ikke har.

Avil
25-10-03, 22:40
(...)
Jenter er mer forfengelige, og det kan bli et problem med hallusinogerende stoffer.

Hehe, kanskje jeg slett ikke er så forfengelig som jeg trodde?
Men når man er 4-5 stykker som sammen er på stranda på LSD, tenker man jo ikke akkurat "så stygg hun er" - mer i retning av "åh, NÅ forstår jeg hva en lysfontene er"

gyrken
25-10-03, 22:43
Jeg tror ikke noe på at jenter er mer forfengelige.

Avil
25-10-03, 22:47
Men jeg har opplevd at mange jenter er glade for "oppkvikkere" og gjerne vil "ha kontroll" og gå på byen. Men det er etter min mening fordi jenter for snevert fokuserer på byliv og mannfolk. Så snart man fatter at det fins mer en lørdagskveld en mannejakt og venninneflokk på byen, så har man også straks mer glede av annet enn amfetamin.

Mr.Man
25-10-03, 23:07
(...)
Jenter er mer forfengelige, og det kan bli et problem med hallusinogerende stoffer.
Hehe, kanskje jeg slett ikke er så forfengelig som jeg trodde?
Men når man er 4-5 stykker som sammen er på stranda på LSD, tenker man jo ikke akkurat "så stygg hun er" - mer i retning av "åh, NÅ forstår jeg hva en lysfontene er"
Ja, LSD er alltid spesielt. Men har man negative tanker, kan LSD bli enda værre å takle fordi det ikke slutter på 12-14 timer. Allikevel får nok de fleste en positiv opplevelse når de tar LSD hvis de er i ok omgivelser.

surre
03-11-03, 21:52
Har prøvd det et par ganger, men bare blitt råhås og vondt i halsen pga. at jeg ikke røyker til vanlig og virkning var lik null... :roll:

Mr.Man
03-11-03, 22:32
Det er ganske velkjent at det ikke virker spesielt de første gangene på noen.