PDA

Se full versjon : vin er godt...

spindis
21-10-03, 22:30
Nå har jeg knerta det som var igjen på kartongen fra helga.. godt jeg har fri i mårra.. :full:

(må manne meg opp til :kjører: : prøven på torsdag) blir så modig av vin jeg..

gyrken
21-10-03, 22:35
Oi, så spennende! Det er stort å få lappen. Husker følelsen av å sette meg i bilen alene og bare kjøre avgårde. Plutselig kjørte jeg mye bedre enn jeg hadde gjort noen gang med kjørelæreren ombord.

Krysser fingrene for deg! :opptommel:

Fryd
21-10-03, 22:36
Vin er veldig godt. Hvitvin om sommeren og rødvin resten av året.

spindis
21-10-03, 22:37
Oi, så spennende! Det er stort å få lappen. Husker følelsen av å sette meg i bilen alene og bare kjøre avgårde. Plutselig kjørte jeg mye bedre enn jeg hadde gjort noen gang med kjørelæreren ombord.

Krysser fingrene for deg! :opptommel:

takk det trengs.. hadde kjøre test i går og den strøyk jeg på med glans. Kjørte inn i enveiskjørt gate, trøbbel med og se skilting, kjørte i kollektivfeltet... sukk!!

gyrken
21-10-03, 22:38
Jeg drikker rødvin om sommeren også og det har jeg fått svi for mange ganger i sommer. Men saken er at jeg aldri riktig har kommet over fjortisfylla på hvitvin.. Tre flasker Reiler i posen og feste til man spydde.. :roll:

spindis
21-10-03, 22:40
åh æsj...det er ikke godt og bli så full på hvitvin...urk. Stopper i tide jeg.. en uvane jeg har fått etter at poden ble født.

gyrken
21-10-03, 22:41
Jeg spyr aldri i fylla lenger jeg heller. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis stopper i tide da.. Men jeg spyr ihvertfall ikke. :snill:

spindis
21-10-03, 22:44
hehe det har jeg kun gjort en par ganger..Begynte ikke å drikke før jeg var 19. Pleide og ligge på ryggen helt til jeg var sikker på at taket ikke for rundt og rundt lengre...det berga som regel spyinga..hehe

spindis
21-10-03, 22:47
Gyrken:

fikk du mail med eddere og et par pingviner foresten? Jeg liker pingviner..

gyrken
21-10-03, 23:20
Spindis: Nei, den så jeg akkurat etter, og jeg har ikke fått den!

spindis
21-10-03, 23:28
Spindis: Nei, den så jeg akkurat etter, og jeg har ikke fått den!

ok skal prøve og sende den på nytt.. :)

spindis
21-10-03, 23:36
da var den avsendt gyrken.. :)