PDA

Se full versjon : Anarchy Online

Sorepheus
23-10-03, 04:07
Noen andre her ute som spiller? :kul:

Starwolf
23-10-03, 07:18
Jeg spilte det i en periode, men gikk lei. Det resulterte faktiskt i at jeg børstet støvet av mine gamle rollespillbøker og samlet gjengen igjen. Ånkli rollespill slår lissomrollespill på dataen med flere lysår :rulleterning:

Mr.Man
24-10-03, 02:05
Tror jeg har lyst å prøve meg på

http://www.itavisen.no/images/pic10676.jpeg (http://www.itavisen.no/art/1301950.html)

Bare synd at man ikke får kjøre kjøretøyene som står her og der. Får man kjøre noe i Anarchy Online?

Starwolf
24-10-03, 07:27
Får man kjøre noe i Anarchy Online?

Jepps, men kjøretøyene må du kjøpe. Alle som har gått litt i gradene (sånn rundt lvl 60 et sted) kjøper seg en såkalt Yalm. En flygende greiedings som du kan putte i lomma. Praktiskt til å komme seg til fjerne steder på Rubi-Ka uten å bli spist på veien av alle dyra som løper rundt.

Sorepheus
24-10-03, 18:46
Tror jeg har lyst å prøve meg på

http://www.itavisen.no/images/pic10676.jpeg (http://www.itavisen.no/art/1301950.html)

Bare synd at man ikke får kjøre kjøretøyene som står her og der. Får man kjøre noe i Anarchy Online?

Jupp, en del fete Yamhoo (eller.noe) kjøretøy, som lar deg svippe på hit og dit på planeten, men de er svindyre.. :(

Mr.Man
25-10-03, 14:37
Jupp, en del fete Yamhoo (eller.noe) kjøretøy, som lar deg svippe på hit og dit på planeten, men de er svindyre.. :(
Får man beholde de etterpå da?

Sorepheus
26-10-03, 21:10
Får man beholde de etterpå da?

Jupp, en kjøper dem og må ha diverse implants for å kunne kjøre.... Veichle Air, Veichle Ground og Veichle Water... Hadde forresten en feit opplevelse i AO i helga, ble forvandla til en Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:

Starwolf
26-10-03, 21:43
Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:

Det er ikkeno. Hvis du spiller agent har du tilgang til omtrent alle de andre nano greiene til de andre klassene. Min spesialitet var å benytte meg av diverse buffs for concealment bl.a. adventurer klassens Leet buff. Ingen sak å traske rundt i en 100% dungeon uten å bli skutt på. :kul:

Men som sagt, det ble for lett og kjedelig i lengden. Nå foretrekekr jeg å spille rollespill på den gode gamledagse måten. bare så synd at det går så lenge mellom hver gang jeg får spilt :(

Sorepheus
27-10-03, 00:28
Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:

Det er ikkeno. Hvis du spiller agent har du tilgang til omtrent alle de andre nano greiene til de andre klassene. Min spesialitet var å benytte meg av diverse buffs for concealment bl.a. adventurer klassens Leet buff. Ingen sak å traske rundt i en 100% dungeon uten å bli skutt på. :kul:

Men som sagt, det ble for lett og kjedelig i lengden. Nå foretrekekr jeg å spille rollespill på den gode gamledagse måten. bare så synd at det går så lenge mellom hver gang jeg får spilt :(

Så det var Leet-adventurer kongresjon, en 10 forskjellige leet.psi'a midt i West Athens... Veit du forresten en bra plass å finne Carbon Rich Rock? Spilt litt for mye i helga :dataskrekk:

Hmm... har ikke spilt rollespill siden jeg var 18-19, og da var det bare en tre fire kvelder i samme story... mehn, gleder meg til Ringenes Herre :drage:

Starwolf
27-10-03, 12:32
Veit du forresten en bra plass å finne Carbon Rich Rock?

Hmmm, merkelig svaret jeg hadde på dette har ikke kommet med.

her er andre forsøk: Via gridet kan du poppe ut et sted i Omni hvor det ligger en masse CRR strødd rundt. QL 60 eller deromkring hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har ikke spilt AO på 6 måneder nå.

Mr.Man
27-10-03, 13:32

Mulig du prøvde deg akkurat når jeg la inn vedleggsmodulen i går.

Sorepheus
27-10-03, 23:13

her er andre forsøk: Via gridet kan du poppe ut et sted i Omni hvor det ligger en masse CRR strødd rundt. QL 60 eller deromkring hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har ikke spilt AO på 6 måneder nå.

Fikk en del tips i går, finnes visst i Avalon og.. og henta ned Dovves Map, som viser en del kule locations på world-map'en, og det forhindrer ikke spillbarheten... 6 måneder? Hum.. da har du jo gått glipp av ørten patches og to (?) komplette upgrades..

Starwolf
03-11-03, 01:40
Hum.. da har du jo gått glipp av ørten patches og to (?) komplette upgrades..

Jeg tviler på at jeg egentlig har gått glipp av noe. Spillet ble for ensformig i lengden. Det ble gøy en stund etter at Notum Wars kom ut. Men det varte ikke lenge.

Jeg har inntrykk av at online spill er overfylt med folk som ikke liker å bli drept, selv når de går in i en PvP sone. Og at den eneste måten å slåss mot andre spillere er når begge to vet om hverandre og er 100% likt stilt. Slik carebear greier er ikke helt min greie