Se full versjon : Anarchy Online
Noen andre her ute som spiller? :kul:
Jeg spilte det i en periode, men gikk lei. Det resulterte faktiskt i at jeg børstet støvet av mine gamle rollespillbøker og samlet gjengen igjen. Ånkli rollespill slår lissomrollespill på dataen med flere lysår :rulleterning:
Tror jeg har lyst å prøve meg på
http://www.itavisen.no/images/pic10676.jpeg (http://www.itavisen.no/art/1301950.html)
Bare synd at man ikke får kjøre kjøretøyene som står her og der. Får man kjøre noe i Anarchy Online?
Får man kjøre noe i Anarchy Online?
Jepps, men kjøretøyene må du kjøpe. Alle som har gått litt i gradene (sånn rundt lvl 60 et sted) kjøper seg en såkalt Yalm. En flygende greiedings som du kan putte i lomma. Praktiskt til å komme seg til fjerne steder på Rubi-Ka uten å bli spist på veien av alle dyra som løper rundt.
Tror jeg har lyst å prøve meg på
http://www.itavisen.no/images/pic10676.jpeg (http://www.itavisen.no/art/1301950.html)
Bare synd at man ikke får kjøre kjøretøyene som står her og der. Får man kjøre noe i Anarchy Online?
Jupp, en del fete Yamhoo (eller.noe) kjøretøy, som lar deg svippe på hit og dit på planeten, men de er svindyre.. :(
Jupp, en del fete Yamhoo (eller.noe) kjøretøy, som lar deg svippe på hit og dit på planeten, men de er svindyre.. :(
Får man beholde de etterpå da?
Får man beholde de etterpå da?
Jupp, en kjøper dem og må ha diverse implants for å kunne kjøre.... Veichle Air, Veichle Ground og Veichle Water... Hadde forresten en feit opplevelse i AO i helga, ble forvandla til en Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:
Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:
Det er ikkeno. Hvis du spiller agent har du tilgang til omtrent alle de andre nano greiene til de andre klassene. Min spesialitet var å benytte meg av diverse buffs for concealment bl.a. adventurer klassens Leet buff. Ingen sak å traske rundt i en 100% dungeon uten å bli skutt på. :kul:
Men som sagt, det ble for lett og kjedelig i lengden. Nå foretrekekr jeg å spille rollespill på den gode gamledagse måten. bare så synd at det går så lenge mellom hver gang jeg får spilt :(
Reet of Paradise (psykedelisk-papegøye) av en doctor-berte og kunne fly rundt om kring som den fuglen :kul:
Det er ikkeno. Hvis du spiller agent har du tilgang til omtrent alle de andre nano greiene til de andre klassene. Min spesialitet var å benytte meg av diverse buffs for concealment bl.a. adventurer klassens Leet buff. Ingen sak å traske rundt i en 100% dungeon uten å bli skutt på. :kul:
Men som sagt, det ble for lett og kjedelig i lengden. Nå foretrekekr jeg å spille rollespill på den gode gamledagse måten. bare så synd at det går så lenge mellom hver gang jeg får spilt :(
Så det var Leet-adventurer kongresjon, en 10 forskjellige leet.psi'a midt i West Athens... Veit du forresten en bra plass å finne Carbon Rich Rock? Spilt litt for mye i helga :dataskrekk:
Hmm... har ikke spilt rollespill siden jeg var 18-19, og da var det bare en tre fire kvelder i samme story... mehn, gleder meg til Ringenes Herre :drage:
Veit du forresten en bra plass å finne Carbon Rich Rock?
Hmmm, merkelig svaret jeg hadde på dette har ikke kommet med.
her er andre forsøk: Via gridet kan du poppe ut et sted i Omni hvor det ligger en masse CRR strødd rundt. QL 60 eller deromkring hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har ikke spilt AO på 6 måneder nå.
Mulig du prøvde deg akkurat når jeg la inn vedleggsmodulen i går.
her er andre forsøk: Via gridet kan du poppe ut et sted i Omni hvor det ligger en masse CRR strødd rundt. QL 60 eller deromkring hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har ikke spilt AO på 6 måneder nå.
Fikk en del tips i går, finnes visst i Avalon og.. og henta ned Dovves Map, som viser en del kule locations på world-map'en, og det forhindrer ikke spillbarheten... 6 måneder? Hum.. da har du jo gått glipp av ørten patches og to (?) komplette upgrades..
Hum.. da har du jo gått glipp av ørten patches og to (?) komplette upgrades..
Jeg tviler på at jeg egentlig har gått glipp av noe. Spillet ble for ensformig i lengden. Det ble gøy en stund etter at Notum Wars kom ut. Men det varte ikke lenge.
Jeg har inntrykk av at online spill er overfylt med folk som ikke liker å bli drept, selv når de går in i en PvP sone. Og at den eneste måten å slåss mot andre spillere er når begge to vet om hverandre og er 100% likt stilt. Slik carebear greier er ikke helt min greie
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.