PDA

Se full versjon : Bryt sammen og tilstå!

gyrken
23-10-03, 22:00
Har du noen gang kjørt i fylla?

Cavatina
23-10-03, 22:21
Ettersom jeg aldri har smakt en dråpe alkohol, så har jeg naturlig nok aldri kjørt i fylla.

Macumba
23-10-03, 22:26
Ja, det har jeg gjort flere ganger, men ikke etter jeg fylte 18. :flau:

medica
23-10-03, 22:27
Nix...hvis ikke moped gjelds da... :flau:

Enn du da, gyrk? :skeptisk:

gyrken
23-10-03, 23:34
Erhm.. joda.. Er det en unnskyldning at jeg har vært så full at jeg ikke husket det etterpå? :flau:

gyrken
23-10-03, 23:35
Jeg merket det fordi bilen ikke sto hjemme - den sto igjen på bensinstasjonen jeg hadde vært innom for å kjøpe røyk. Den snille mannen i disken hadde forbudt meg å kjøre videre, så da gikk jeg hjem.

Mistermannen måtte hente bilen og det tok flere måneder før jeg våget meg innom bensinstasjonen igjen. :flau:

Amiga
24-10-03, 00:12
Nei, men jeg er blitt stoppet i mange kontroller.

Mari
24-10-03, 00:40
Ikke denne jenta nei :D

spindis
24-10-03, 00:58
Nope.. har bare hatt førerkort i 15 timer..

Mr.Man
24-10-03, 01:35
Lyver du?

Cazandra
24-10-03, 11:20
Ja, det har jeg. Men skjemmes ikke av det!

Det var på en kai, bare jeg og mannen, jeg hadde så lyst til å prøve hvordan det var.
Aldri mere, utrolig så tøff jeg ble, jeg kunne jo aaalt :sjokk:
Ekkel opplevelse som varte i....... 1 min :knegg:

Starwolf
24-10-03, 12:48
Flere ganger hvis man som full passasjer teller som kjøre i fylla.

spindis
24-10-03, 12:56
Lyver du?

lyver ikke kjørte opp i går.. ;)

nick
25-10-03, 13:07
Jeg har kjoert i fylla utallige ganger. Jeg har kjoert bil i paavirket tilstand ca. 15 ganger den siste maaneden. For 3 dager siden med 3 unger og mora i baksetet. Hun syntes det var tryggere enn aa ta taxi. Jeg hadde bare tatt 4 oel, saa det var ikke noe saerlig aa snakke om.
I Norge kjoerer jeg aldri i fylla. Jeg har sittet paa, men det var med en diplomat bak rattet. Diplomatic immunity! Haha!

Bare nalle
26-10-03, 20:49
Erhm.. joda.. Er det en unnskyldning at jeg har vært så full at jeg ikke husket det etterpå? :flau:

Ja, det vil jeg si.

Bare nalle
26-10-03, 20:49
Jeg har kun gjort det en gang. Jeg husker det ikke selv.

Sexy Sadie
27-10-03, 21:27
D er nesten så jeg ikke tørr å fortelle dette; men i `99 presterte jeg og kjøre i 120 i 80-sonen steinefull.
Fratatt sertifikatet,5000 i bot og 14 dager inne på Tunga Kretsfengsel....

Jeg var ung og dum.....

spindis
28-10-03, 00:15
oi det vare en stygg historie ja...

Sexy Sadie
28-10-03, 00:29
Jeg lærte på det da...

spindis
28-10-03, 00:31
Det tror jeg på.. man har alle gjort ting man angrer på. det var ikke for og hakke ned på deg altså. :)

gyrken
28-10-03, 01:52

Hehehe! Var vel sånn det ville gått med meg og om jeg hadde blitt tatt. Priser meg lykkelig for den snille mannen som bare ba meg sette igjen bilen istedenfor å ringe politiet.

Sexy Sadie
28-10-03, 19:23

Hehehe! Var vel sånn det ville gått med meg og om jeg hadde blitt tatt. Priser meg lykkelig for den snille mannen som bare ba meg sette igjen bilen istedenfor å ringe politiet.

Slik går d når jeg får i meg brunt brennevin

pip
28-10-03, 19:36
D er nesten så jeg ikke tørr å fortelle dette; men i `99 presterte jeg og kjøre i 120 i 80-sonen steinefull.

Jeg var ung og dum.....

Du var i alle fall heldigere enn han som kjørte ned, drepte og stakk av i Rælingen i helga.

Sexy Sadie
29-10-03, 13:03
Håper jeg aldrig hadde stukket av hvis jeg hadde vært så uheldig og kjørt ned noen.
Men hvem vet hvordan man vil handle hvis d hadde skjedd?

gyrken
29-10-03, 15:27
Håper jeg aldrig hadde stukket av hvis jeg hadde vært så uheldig og kjørt ned noen.

Det er ikke vanskelig å forstå at noen bare stikker av hvis de kjører på et menneske og mennesket dør på flekken.. Om vedkommende var såret ville jeg garantert ikke stukket av, men stoppet for å hjelpe og tilkalle ambulanse, men dersom den jeg kjørte på var stein dau..? Og hvis man i tillegg er på en øde vei uten vitner..

Ikke godt å si hva man ville gjort da, nei.

Jeg er sikkert over gjennomsnittlig umoralsk. Hatt mareritt om det resten av livet ville jeg sikkert, og sannsynligvis ville jeg aldri kjørt bil igjen. Kan liksom ikke se hvorfor det skulle være rettferdig med en straff fra samfunnet i tillegg til den jeg måtte levd med selv. Vel og merke dersom jeg var edru da det skjedde. Hvis jeg hadde vært full hadde jeg fortjent en tur i fengsel!

filurus
29-10-03, 16:42

Det er ikke vanskelig å forstå at noen bare stikker av hvis de kjører på et menneske og mennesket dør på flekken.. Om vedkommende var såret ville jeg garantert ikke stukket av, men stoppet for å hjelpe og tilkalle ambulanse, men dersom den jeg kjørte på var stein dau..? Og hvis man i tillegg er på en øde vei uten vitner..

Ikke godt å si hva man ville gjort da, nei.

Jeg er sikkert over gjennomsnittlig umoralsk. Hatt mareritt om det resten av livet ville jeg sikkert, og sannsynligvis ville jeg aldri kjørt bil igjen. Kan liksom ikke se hvorfor det skulle være rettferdig med en straff fra samfunnet i tillegg til den jeg måtte levd med selv. Vel og merke dersom jeg var edru da det skjedde. Hvis jeg hadde vært full hadde jeg fortjent en tur i fengsel!

Men gyrk, det er jo mange andre måter å kjøre ulovlig og farlig på enn fyllekjøring. Altså mange andre årsaker til at man kan forårsake en ulykke, og som man ville fortjent en fengselsstraff for. Syns jeg.

Selv har jeg kjørt med promille en gang. Vi hadde vært på fest der jeg studerte og det var langt hjem. Jeg hadde drukket den kvelden, men det var noen timer siden jeg sluttet og jeg følte meg edru. Men jeg regner med at promillen var over lovlig nivå. Jeg ville ikke gjort det igjen.

Avil
29-10-03, 19:33
En gang kjørte jeg en fyr hjem klokka 5 om morgenen. Vi hadde vel drukket siste øl i tolvtida. Ellers ikke.

Sexy Sadie
29-10-03, 20:22
skulle man sitte på tiltalebenken etter å ha kjørt ned og drept ett menneske så hadde nok ikke de dømmende vært ens likemenn.

Singularity
30-10-03, 17:11
Har du noen gang kjørt i fylla?Nei.

gyrken
30-10-03, 18:20
Det er jeg og Sadie som er råtassene her! :venner:

Sexy Sadie
30-10-03, 18:33
men d er jo ikke for sent for de andre ennu....

nette
31-10-03, 09:26
Har du noen gang kjørt i fylla?

Nei,det har jeg ikke :)

magnus
03-11-03, 01:19

Det er ikke vanskelig å forstå at noen bare stikker av hvis de kjører på et menneske og mennesket dør på flekken..

Om jeg var aldri så alene i ødemarken og hadde kjørt på noen, hadde jeg ALDRI stukket av. Noe så simpelt og usselt, om ikke annet mot denne personens familie. Nei, da er det bedre å ta sin straff bak murene - fullt fortjent. Om man skal ta ansvar så er det ihvertfall i situasjoner der det er snakk om menneskeliv.

magnus
03-11-03, 01:21
Har aldri kjørt ordentlig i fylla, men har nok vært noen tvilsomme dagen-derpå turer...

gyrken
Man kan vel sikkert gjøre noe dumt i beflippelsen også.

For min del satser jeg alt på at jeg aldri kjører ned noen. :krysser:

medica
Om jeg var aldri så alene i ødemarken og hadde kjørt på noen, hadde jeg ALDRI stukket av. Noe så simpelt og usselt, om ikke annet mot denne personens familie. Nei, da er det bedre å ta sin straff bak murene - fullt fortjent. Om man skal ta ansvar så er det ihvertfall i situasjoner der det er snakk om menneskeliv.

Problemet er at man ikke vet hvordan man vil reagere i en ekstrem situasjon før man har opplevd den. Det er derfor man ofte opplever at folk melder seg dagen etter en ulykke eller forbrytelse.

magnus
03-11-03, 01:24

Problemet er at man ikke vet hvordan man vil reagere i en ekstrem situasjon før man har opplevd den. Det er derfor man ofte opplever at folk melder seg dagen etter en ulykke eller forbrytelse.

Det kan godt stemme ja.

surre
03-11-03, 21:50
Har aldri kjørt i fylla, men har nok kjørt dagen derpå som kan være svært så tvilsom.

medica
03-11-03, 23:40
Har aldri kjørt i fylla, men har nok kjørt dagen derpå som kan være svært så tvilsom.

Det har definitivt jeg også. Sommerjobb en mil unna, mye festing om sommeren. Jeje.