Se full versjon : Lørdagsskål!
Skål, alle sammen!
Planer for kvelden?
:skål: Blir en rolig lørdag på meg.. Skal til og lage middag nå. Pose gryterett fra toro. Kanskje tar jeg meg en pils, kanskje kjører jeg meg en tur.. vi får se. :)
:skål: Blir en rolig lørdag på meg.. Skal til og lage middag nå. Pose gryterett fra toro. Kanskje tar jeg meg en pils, kanskje kjører jeg meg en tur.. vi får se. :)
Spinderella!Hmm..hør nå her du..man kanke drekke øl når man skal kjøre :fnis:
Andre ølen er sprettet. Pizzadeigen står til heving. Den skal toppes med tomatsaus, feta&mozzarella, spekeskinke, champignon, flådd paprika, oliven og friske basilikumblader fra potten. Imens legger mannen ungene.
I stuen står det tre liter rødvin. Vi har ymse usett på DVD. Kanskje jeg finner ut at jeg skal dunke mannen i TP. :nerd:
Dessuten kjøpte jeg en potte mynte i dag, har isbiter, Club Soda og lime, så kanskje det blir en Mojito på oss. Eller kanskje jeg kjører i gang blenderen (vroom!) og lager en frossen Margarita.
:fyller:
Uansett tror jeg det blir en ålreit kveld!
Jeg kom hjem fra nachspiel klokka 12 i formiddag. Jeg tror nok dette blir en rolig kveld. :kul2:
Jeg kom hjem fra nachspiel klokka 12 i formiddag. Jeg tror nok dette blir en rolig kveld. :kul2:
Drikke uten å gjøre så mye annet? :danser:
Eller kanskje bare søle bort tiden på nett med et glass cola.. :kjedelig:
Høres ut som en god plan.
Jeg hadde dunka deg i TP!
:medica:
Da hadde du blitt den tredje i løpet av de siste 15 årene.
Jeg har en mistanke om at medica kan være vrien å slå i TP. :nemlig:
Jeg kommer aldri forbi sport-kategorien.. :(
Spinderella!Hmm..hør nå her du..man kanke drekke øl når man skal kjøre :fnis:
tror ikke jeg tør det altså... :sjokk: tør såvidt å kjøre ute fordi det kan være glatt enkelte steder jo...
pingle spindis
Bare nalle
26-10-03, 20:51
:hikk:
En vellykket aften avsluttes alltid med hikke.
:hikk:
«Drinking until the cows come home?»
Jeg har en mistanke om at medica kan være vrien å slå i TP. :nemlig:
Jeg har bare spilt mot tre foreløpig og to slo meg. Neida, bare tulla. Det ser ut som om jeg er en mester til å merke meg unødvendige fakta. Jeg husker hva det korteste verset i Bibelen er, men jeg glemte at lysbølger har samme frekvens i materialer med forskjellig brytningsindeks på fysikkprøven sist onsdag. :klaskhode:
Jeg kommer aldri forbi sport-kategorien.. :(
Noe sport er jeg god på, men slett ikke alt. Men jeg suger i geografi. Mine beste kategorier er kunst&litteratur og underholdning.
Det er innmari gøy å spille TP, forresten!
Ja det er gøy og spille TP så lenge man ikke spiller med min mor, hennes mann og hans slektninger... :dunkhode:
Det er innmari gøy å spille TP, forresten!
Nå om dagen foretrekker jeg Risk. Rødvin, Risk og Røyk!
Ja det er gøy og spille TP så lenge man ikke spiller med min mor, hennes mann og hans slektninger... :dunkhode:
Er de innmari smarte eller innmari dårlige tapere? ;)
Rødvin, Risk og Røyk!
Her har jeg prøvd alt unntatt Risk.
Da er det på tide. Tar gjerne hele kvelden, men morsomt er det!
Er de innmari smarte eller innmari dårlige tapere? ;)
de er innmarri dårlige tapere og alle er innmarri smarte!! Dvs de kan bruke fem minutter på og bli enige hvor den ene roper høyere enn den andre for og bli hørt. Sambis krymper seg i stolen og ønsker og forsvinne i en poff av røyk hver gang de nevner og spille tp!! :trollmann: Vi har som regel hodepine begge to etter at vi drar fra en TP kveld med dem (høyt støy nivå) .. det er heldighvis ikke så ofte hele hurven samles.. :
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.