Se full versjon : Drite på draget ja
Snakker om å drite på draget:
Den fikk jeg ikke til og virke.. :tenker:
Den fikk jeg ikke til Å virke.. :tenker:
Hmmm. Har du oppgradert til Mediaplayer 9? Hvis ikke, gjør det først.
hmmm..må nok vente til sambis kommer hjem..tør ikke og forandre på noe før han har godkjent det. :erfaren:
:ler: Stakkars dumme jævel.
Oii! Det var altså ikke Spindis jeg snakket om, men han fyren på radioen! :sjokk:
Oii! Det var altså ikke Spindis jeg snakket om, men han fyren på radioen! :sjokk:
åh.trudd de va mæ du snakka om æ..hehe...kan jo fostå de på en måte.. :rolf:
Vet ikke helt om jeg klarer å synes synd på fyren, jeg...
Det minner meg forresten om denne:
http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=833
herre jemin for en idiot. Fortjente og bli driti ut!!
Ja, det er jo en klassiker. Tror nok den norske versjonen over her er inspirert av den.
Ah, takker, da vet jeg omtrent hva jeg gikk glipp av. Skal tro hvilken av de 87 pappeskene som fortsatt er uåpnet etter flyttingen høyttalerne ligger i? :dunkhode:
Den der var utrolig god!Han var nok ikke mye populær hos "dama" si når han ringte henne igjen :knegg:
Bare nalle
28-10-03, 09:23
:sjokk:
:LOL:
Han fikk som fortjent.
Denne karen hadde nok kommet hjem til en leilighet hvor mine ting hadde vært elegant fjernet, ja...... er det mulig å være så teit? :roll:
Jenter - hvordan tror dere at deres mann ville reagert på en sånn oppringing? Jeg er redd det er ganske mange menn som ville gått rett i baret, jeg..
Men ikke mistermannen såklart. ;)
:rolf:
Min mann har visst telefonskrekk.
å himmel og hav..tror selvfølgelig ikke han ville gått i baret. Men hvem vet :?:
Kan noen fortelle meg hva det går ut på? Evt. kjøpe et par høyttalere til meg?
En fyr blir ringt opp på direkten fra en radiostasjon. Med på lufta er kjæresten. Det hele går ut på ar radiodama skal utgi seg for og være ei dame han fyren flørta rimelig hett med kvelden i forvegen. (han har vært på en heftig tur på byen kvelden før)
hun kommer til slutt med et forslag om at de skal møtes og pule. Fyren svarer ja hvorfor ikke om vi hokder det hysjhysj.
Dama lurer på hva i hælvete han driver med og slenger på røret.
sånn kort fortalt..
hadde jeg vært rik skulle du fått høytalere også...helt sant :nikker:
hadde jeg vært rik skulle du fått høytalere også...helt sant :nikker:
Snille spinderella! :kyss:
Jeg er sjokkert over at det finnes folk uten høytalere. Skamme seg skulle de. Virkelig. :pekefinger:
Kan noen fortelle meg hva det går ut på? Evt. kjøpe et par høyttalere til meg?
Kan du ikke bare finne noen hodetelefoner da?
Jeg er sjokkert over at det finnes folk uten høytalere. Skamme seg skulle de. Virkelig. :pekefinger:
Vi har høyttalere, men min høyst ærede, elskede sukkertopp av en deilig mann VET IKKE HVILKEN AV DE 87 UÅPNEDE PAPPESKENE ETTER FLYTTINGEN de satans høyttalerne ligger i.
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/blowup1.gif
Det var også en gøyal stund i den nye heimen første kvelden da vi hadde ca 200 uåpnede pappesker og han ikke husket hvor han hadde gjort av fjernkontrollene til TVene. Og vi trengte dem for å stille inn kanalene. Stemningen var lettere anstrengt et par timer.
VET IKKE HVILKEN AV DE 87 UÅPNEDE PAPPESKENE ETTER FLYTTINGEN
hoi da..han finner dem ikke. Her i huset hadde nok tv og annlegg + pc utstyr vært det første som kom på plass. Hann hadde gått i spinn om han ikke kunne finne dem.
Neste gang skriv med sprittusj på eskene hva som er oppi. :lur:
Da jeg pakket 30 pappesker med bøker, pakket jeg dem etter tema og skrev på hva det var i dem. Alt fikk påskrift om hva som var i. Men akkurat høyttalerne har visst havnet et eller annet sted vi ikke finner dem.
Noen som har lyst på et klaffebord fra IKEA, forresten?
Da jeg pakket 30 pappesker med bøker, pakket jeg dem etter tema og skrev på hva det var i dem. Alt fikk påskrift om hva som var i. Men akkurat høyttalerne har visst havnet et eller annet sted vi ikke finner dem.
Noen som har lyst på et klaffebord fra IKEA, forresten?
Jupp, kunne godt tenke meg noe mer møbler... :)
F....
Det der var jævli' stygt gjort! :sjokk:
Du kan få kjøpe skjermen vår hvis jeg klarer å overtale mannen til å gi meg en flatskjerm i julegave! Bordet kan du få!
Men så var det det å møte noen fra Kafeen da...:nervøs:
tror faktisk en stor prosent an norges befolkning oppfører seg sånn...han fikk som fortjent JAAAA
Stakkars jævel...
Hadde nok reagert på samme måte som Anja der...
Fy faen, er det mulig. Snakk om å drite på draget!
Og med fare for å gjenta meg selv; er det rart jeg foretrekker være singel!
Det der var jo bare utrolig kjipt gjort! :sjokk:
Synes selve konseptet var mye mer drittsekkaktig en det han der stakkars idioten var..
Jeg tror 90% av befolkningen hadde i allegfall VURDERT å møte noen andre, om det bare var hemmelig nok. I hvertfall bare møte for å kikke.
Hadde det vært meg hadde jeg også følt meg helt nødt til å gå å finne ut hvem jeg evt hadde flirtet med i fylla, om ikke annet for å finne ut hva jeg egentlig hadde drevet og sagt. Uten at jeg hadde avtalt å til sengs med vedkommende da, sef.. ;)
Kanskje han skjønte det var dama, og at han var med på leken?
(har helelr ikke høytalere. Dvs, de er aldri slått på, og jeg vet ikke engang om de funker her.=
Noen som har en link som går til denne?
Du kan få kjøpe skjermen vår hvis jeg klarer å overtale mannen til å gi meg en flatskjerm i julegave! Bordet kan du få!
Men så var det det å møte noen fra Kafeen da...:nervøs:
NM, ordna på annets set..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.