PDA

Se full versjon : Godis!

medica
27-10-03, 22:31
Hva er ditt favorittgodteri? Nå er jeg veeeeldig glad i sjokolade, men i dag fant jeg Jelly Bellys på Ultra og kjøpte nesten 300 gram. Fikk dilla på dem i USA. Men det var innmari grisedyrt, 299,-/kg. Nå har jeg funnet et sted på nett som selger 10 lbs (4.5 kilo) til 322,-. Problemet er at hvis de skal sende overseas, så må man bestille minst 7.5 tonn. Noen andre som vil bestille litt? :knegg:

Hvis man bor i USA, så er det ingen minstekrav, så nå er det bare å finne noen som kan bestille for meg...

Sorepheus
27-10-03, 22:55
Spiser en del Porøs Freia Melkesjokolade, ikke så originalt ... Men den ene lokalsjappa selger og naturlig godteri, bananer og rosiner trukket i sukkra vanilje.. *digg* ;) samt diverse nøtter, som jeg da ikke spiser :spyr: Ellers har jeg en godfot for sånn Store Runde 400 grams bokser med diverse gummi snacks som kjøpes på Danske Båten, men da jeg hørte at de er laga av ca 50% gelatin (oppmelte beinrester fra hovedsakelig kuer), 50% sukker og minst 5 forskjellige skumle E-stoffer mista jeg lysten... :(

Mr.Man
27-10-03, 23:04
Jeg må si at jeg har mest sansen for supersure og supersalte godteri. Heldigvis bor jeg i Norge, for det er vel stort sett bare i Norge og Danmark man får tak i den slags godteri.

spindis
28-10-03, 00:05
enig med Mr.Man..supersalte godter er nammis. krokodiller, melkesjokolade (freia) , djungelvrål, tyrkisk pepper, melkepletter

:sikler:

medica
28-10-03, 02:31
Ååååh, jeg har spist meg uvel på Jelly Bellys. Men godt var det! :knegg:

Og nå skal ungene få resten til barne-TV på lørdag!

Mr.Man
28-10-03, 02:36
enig med Mr.Man..supersalte godter er nammis. krokodiller, melkesjokolade (freia) , djungelvrål, tyrkisk pepper, melkepletter

Djungelvrål er konge. Skulle ønske det fantes godteri som bare besto av det pulveret som er utenpå Djungelvrålene. Sånn at man hadde blitt så sår etter å ha spist en at man ikke klarte å spise fler.

medica
28-10-03, 02:40
Du har jo pulverpadder som har de greiene inni.

Forresten, sist jul lagde jeg marsipankuler med sjokoladekaramellovertrekk! Ble dødsgodt, men det holdt med en om gangen!

Mr.Man
28-10-03, 02:53
Du har jo pulverpadder som har de greiene inni.

Du har ikke mye greie på godteri. Det inni pulverpaddene er jo noe helt annet! :bokser:

medica
28-10-03, 03:00
Same shit, different wrapping.

nette
28-10-03, 09:29
, tyrkisk pepper, melkepletter

:sikler:

Melkepletter og tyrkisk pepper er godis!Og Hobby!

spindis
28-10-03, 11:18
Djungelvrål er konge. Skulle ønske det fantes godteri som bare besto av det pulveret som er utenpå Djungelvrålene. Sånn at man hadde blitt så sår etter å ha spist en at man ikke klarte å spise fler

jah..er så enig. Du er en godtemons etter min smak Mr.Man. :nikker:

spindis
28-10-03, 11:20

neinei du har ikke peiling. Det stoffet inni froskene er pingle i forhold til jungelvrål...des saltere des bedre!!

Mr.Man
28-10-03, 20:26
Godteri-barbar!