Se full versjon : Misfornøyd og forfengelig
Hum... så blir det gjort, skal laserpeale huden om en 4-6 ukers tid ... Var hos Hud og Hårklinikken i kveld, så nå er det først 4 uker med krembehandling før disse fæle kvisearrene, bekymringsrynka i pannen og de to vannkopparene skal brennes og så 4 uker til med rødt ansikt og så borte for godt :) Ser frem til sommeren :kul:
Såpass ja. Får du det dekket eller?
Sexy Sadie
27-10-03, 23:31
Lykke til
jah.. lykke til husk og ta før og etter bilde da. :)
Såpass ja. Får du det dekket eller?
Mulig, men da må en statsautorisert psykolog / psykiater til å dokumentere at jeg får følelsesmessige problemer av [svært] skjemmende accnearr .. burde ikke by på problemer, kjenner jo et par av dem sånn vennskapelig, så bare jeg ikke viser meg på trygdekontoret før *etter* operasjonen stikker innom og lirer av en story på manglende sengekos kan det gå smooth.
:joint: :vinker: :gyrken: :lalala: :nervøs: :trøtt: :politimann: :stopp: :pekefinger: :tier: :dunkhode: :deppa: :furter: :hm: :opptommel:
Selve "operasjonen" koster meg 10K, så det er vel verdt et forsøk, ellers skulle familien gi noe og.
Lykke til da! Jeg synes ikke du ser ille ut, men har man først satt seg noe sånt i hodet, så er det kanskje like greit å fikse på det så man kan slutte å tenke på det igjen. :)
Så spennende da! Lykke til, håper du får det dekket!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.