PDA

Se full versjon : Misfornøyd og forfengelig

Sorepheus
27-10-03, 23:26
Hum... så blir det gjort, skal laserpeale huden om en 4-6 ukers tid ... Var hos Hud og Hårklinikken i kveld, så nå er det først 4 uker med krembehandling før disse fæle kvisearrene, bekymringsrynka i pannen og de to vannkopparene skal brennes og så 4 uker til med rødt ansikt og så borte for godt :) Ser frem til sommeren :kul:

Mr.Man
27-10-03, 23:29
Såpass ja. Får du det dekket eller?

Sexy Sadie
27-10-03, 23:31
Lykke til

spindis
27-10-03, 23:53
jah.. lykke til husk og ta før og etter bilde da. :)

Sorepheus
28-10-03, 00:23
Såpass ja. Får du det dekket eller?

Mulig, men da må en statsautorisert psykolog / psykiater til å dokumentere at jeg får følelsesmessige problemer av [svært] skjemmende accnearr .. burde ikke by på problemer, kjenner jo et par av dem sånn vennskapelig, så bare jeg ikke viser meg på trygdekontoret før *etter* operasjonen stikker innom og lirer av en story på manglende sengekos kan det gå smooth.

:joint: :vinker: :gyrken: :lalala: :nervøs: :trøtt: :politimann: :stopp: :pekefinger: :tier: :dunkhode: :deppa: :furter: :hm: :opptommel:

Selve "operasjonen" koster meg 10K, så det er vel verdt et forsøk, ellers skulle familien gi noe og.

gyrken
28-10-03, 01:47
Lykke til da! Jeg synes ikke du ser ille ut, men har man først satt seg noe sånt i hodet, så er det kanskje like greit å fikse på det så man kan slutte å tenke på det igjen. :)

medica
28-10-03, 02:30
Så spennende da! Lykke til, håper du får det dekket!