Se full versjon : Ødelegging av kulturminner
Synes nå kirkebrenning er bitte litt tøft, men det har kanskje sammenheng med at den jeg er døpt i brant ned med kirkebøker og alt (forøvrig av naturlige årsaker)
Jepp, kirkebrenning er skikkelig tøfft! At kulturminner som har stått i århundrer for så å bli ødelagt av en gjeng uopplyste tullinger er en god tanke. Hva med noen bedre mål neste gang? Så vidt jeg vet er det fortsatt noen stavkirker igjen man ikke har rukket å svi av.
Jeg regner med at Taliban er et regime som faller dere i smak, de greide jo også å vise sitt barbari ved å ødelegge kulturminner som hadde stått i 1500 år!
Jeg håper du kan fortsette å bidra med å opplyse oss med din dype innsikt og visdom.
Jepp, kirkebrenning er skikkelig tøfft! At kulturminner som har stått i århundrer for så å bli ødelagt av en gjeng uopplyste tullinger er en god tanke. Hva med noen bedre mål neste gang? Så vidt jeg vet er det fortsatt noen stavkirker igjen man ikke har rukket å svi av.
Ja, ødelegging av kulturminner for å bevise sitt poeng synes jeg er patetisk. Men amerikanerne ødela jo også en fin statue av Saddam som har stått der i mange år. Det er jo faktisk også kulturminne-vandalisme selv om fyren er en despot.
[quote=Fritz]
Ja, ødelegging av kulturminner for å bevise sitt poeng synes jeg er patetisk. Men amerikanerne ødela jo også en fin statue av Saddam som har stått der i mange år. Det er jo faktisk også kulturminne-vandalisme selv om fyren er en despot.
Ikke gammel nok....
Men Taliban sine ødeleggelser er vel alikevel overgått av det som har skjedd i irak under og etter invasjonen, når det gejlder verdens elste kulturskatter: http://www.countercurrents.org/iraq-fisk13403.htm
Uh, ikke at jeg liker at en sleng bemerkning i Pisspreik konferansen under en annen kontekst, slenges inn i Religion konferansen og så i tillegg i legges jeg meninger jeg ikke har ytret. Men greit nok jeg tar imot stygge ord for den bemerkningen, imidlertid sa jeg intet om Kulturminner.
Jeg lurer da på Fritz om du like ihuga ville ha forsvart moskeers eksistens? Hva med moskeer fra radikal/ortodoks Islam? Eller hva med Sannhetens ord, Scientologi og annet møkkaverk? Hva med kirker der en prest har utført pedofile handlinger gjennom 20 år, bør den fremdeles stå der?
Ble forøvrig kjent med en dame som hadde ufrivillig vært med i Sannhetens ord, hu er fremdeles manisk deppresiv i en alder av 40, ungdomstid så hu svært lite til, kroppskontakt var bannlyst i like så musikk.
Ja, den flyttingen av halve tråden var bare en stor tabbe. Resultatet ble helt feil. Desverre kan jeg ikke reparere skaden.
Det er patetisk å gjøre slikt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.