Se full versjon : jeg blir tante snart.
Det er bestemt at babyen til søstra mi og samboern blir født i løpet av uka!! Hun ligger ant til og få svangerskapsforgiftning. Terminen er fredag og er han ikke ute innen da..
åh som jeg gleder meg. Er døds misunnelig..
jeg og vil ha :baby:
Så koselig da! At du skal bli tante, altså, den svangerskapsforgiftningsbiten er jo ikke noe særlig! Det er veldig fint å være tante, for da kan man kose med ungen til den driter eller begynner å skrike, og så kan man gi den tilbake! :snill:
Nå skjer det... hun blir lagt inn i dag kl halv ti for å få rie framkallende stikkpiller....
Vi har nok et nytt familiemedlem i løpet av dagen/natta
:gledeseg:
Så spennende! Skulle ønske jeg hadde søsken så jeg også kunne bli tante på ordentlig.
Så spennende! Skulle ønske jeg hadde søsken så jeg også kunne bli tante på ordentlig.
det er skikkelig wierd..lillesøstra mi skal bli mamma liksom. Føler meg så gammel...tenk når minsta på 15 skal ha første da :sjokk:
venter bare på telefon om at han er født jeg nå. Hoppa himmelhøyt når Sambo ringte nå i sta..
:iik:
Ja, det blir sikkert rart. Mistermannen har en lillebror på 16-17, og siden jeg og mistermannen har vært sammen i over 14 år nå har jeg jo kjent fyren mesteparten av livet hans. Når han blir pappa blir det vel nesten som å bli tante på ordentlig. :knegg:
Men jeg håper han har vett til å vente en stund da, selv om han er fryktelig opptatt av alle slags damer om dagen. ;)
Noe nytt og søsteren din og tantebarnet forresten?
Det er litt merkelig ja, forestiller meg at det er annerledes om storesøsken blir foreldre liksom. Hu er jo like gammel som jeg var da poden kom til da..kan ikke klage på det.
passer bra og bli mamma i en alder av 23..nå passer det og bli mamma til en til...(om bare gubben var enig da)
ikke noe nytt enda nei..regner med at de står rett oppi det hele nå. Hun skulle få riefremkallende når hun ble lagt inn, og drypp viss ikke det gikk..
får ikke telefon før han er klekka
Krysser fingrene for søsteren din og at det blir en grei fødsel!
Men hvorfor setter de fødselen igang? Er hun over termin?
hun er ei uke over termin, ikke så mye det men hun har tendenser til og få svangerskaps forgiftning. Hun hadde dessuten en cm åpning i går..de ville ikke vente for lenge
Så spennende! Lillesøsteren min fikk ei jente i mars. Helt sært! Hun var til og med yngre enn meg da hun fikk den første selv om hun alltid har vært enda mer negativ til unger enn det jeg var helt til jeg var 25. Og det skal godt gjøres!
Håper hun har en grei fødsel! Du har ikke hørt noe mer ennå?
har ikke hørt noe enda nei...ååå blir gal av og vente jo.
var for en time siden to minutter mellom riene..tror han kommer i natt ja. Skal vente spent med telefonen på..
Så spennende!! Håper det skjer noe snart. :full:
jah, det må det jo. Har jo drukket til hans ære og tilstedeværelse i hele kveld
:skål:
Håper at hun snart føder..vet de at det blir en gutt? :baby:
Ja..det var nå ihvertfall det ultralyden viste...men en kan jo ta feil da. Andreas skal han hete...
blir baby sjuk bare jeg tenker på det.. :)
Da var det over. Gutten ble født for litt over en halvtime siden. Tøff fødsel, og han ble tatt med sugekopp. Har ikke snakka med henne enda men tror de begge to var rimelig slitne. Skal kanskje på besøk i dag..
HURRA JEG HAR BLITT TANTE!! :rørt:
GRATULERER!
Hørtes ut som en lang og slitsom fødsel, men jeg tipper alt er bare fryd og gammen nå! Du får ta bilde av vidunderet til oss! ;)
Gratulerer så mye.Flott navn de hadde valgt også..
:klemme:
Takker.. :) Var nedover på besøk nå i kveld. Alt står bare bra til med alle tre. Fikk ikke sett han fordi han ligger på barneavdelingen. Hadde litt trøbbel med og puste...(slim og fostervann i nesa)
Men jeg fikk se bilde av han,,Nydelig unge. Ligner på pappan sin og poden min når han var liten.
åh så stolt jeg er nå. Får se han i morra..
:rørt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.