PDA

Se full versjon : Latskap eller noe...

Sorepheus
30-10-03, 12:53
Klarere bare ikke motivere meg for å gå på skolen for tia... Vet ikke om det er nattemørket eller teamet jeg jobber i for tia... Alt virker bare som et svore strev, jobben blir jo gjort, men litt for seint etter deres mening, men de vil til stadig møtes 08.15 selv på fridager og de skulker jeg bare med en haug av unnskyldninger, klarer regelrett ikke komme meg opp av senga, noe som resulterer i skikkelig dårlig samvittighet ovenfor meg selv og de andre i teamet når jeg da ikke dukker opp.. Noen gode råd? Jeg frykter en C på denne oppgaven...

gyrken
30-10-03, 14:41
Du er ikke alene om å ha slike perioder!

Mr.Man
30-10-03, 17:09
Er du B-menneske, eller gjelder det bare nå om dagen?

Sorepheus
31-10-03, 18:00
Er du B-menneske, eller gjelder det bare nå om dagen?

Skikkelig B-menneske, men det gikk så glatt i fjor. Begynner å trave meg lei til overmåte collegen. Er jo ikke så rart har jo snart trava rundt der i 2 år... seen that, been there, done that.

Oyda
24-11-03, 21:46
Pakk i deg ginseng.

Sorepheus
03-12-03, 17:52
hum... ja kanskje jeg burde starte på Ginsengen, men jeg syntes aldrdet ga noe særlig effekt.... Ferdig med de tre prosjektfaenskapene nå i hvert fall... ble B , A og atter en A :roll: ....bare egenprofileringen (CV / mappe etc.) igjen.. og eksamen 12. januar... så stikker jeg til et varmt utland :kul: